Pitjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Site ziet er netjes uit idd. Lekker rustig, toch veel info.
Thanks, maar er moet nog wel het eea aan gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Site ziet er netjes uit idd. Lekker rustig, toch veel info.
Dan pak ik mijn bivakmuts inquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik zal 'm meenemen naar de volgende meet
Dat is een beetje zo'n Hitler katquote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier nog een hele stoere foto van Pixel:
[ afbeelding ]
Dotje is lastiger to fotograferen door haar ADHD
Die scoort minstens Goebbels op de Hitlerschaal!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
Pixel is toch niet zo'n kitler?
Er zijn ergere, zie: www.catsthatlooklikehitler.com
En dan net jouw kat ook gewoon héquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
Pixel is toch niet zo'n kitler?
Er zijn ergere, zie: www.catsthatlooklikehitler.com
Ik noem mijn poes gewoon Laysa!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pixel is le beste naam ooit voor een le pouche.
Kan dat niet onder een spoiler vergodverdommequote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef hondjes het volgende:
En Amanda alweer weg uit..dames in de jungle..........
is goed Liev, en doe rustig aan he...heb je al een leuke sexy bikiniquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Laysa het volgende:
Heksje de kip was echt weer heerlijken jeweeetzzzz dat we elkaar weer heel gauw zien
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik noem mijn poes gewoon Laysa!
Stinken doe je toch welquote:
Neeeee gekkie....ik heb een halve tiet ingepakt en ik denk aan de vele halen met hechtdraad te zien dat die vl niet echt smaakvol uit zal zien in een bikiniquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed Liev, en doe rustig aan he...heb je al een leuke sexy bikini
De mensen in mijn naaste omgeving mogen al blij zijn als ik per ongeluk door een wolk deo loop.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon veel parfum spuiten...deden ze vroeger ook
ik heb een deo fobiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mensen in mijn naaste omgeving mogen al blij zijn als ik per ongeluk door een wolk deo loop.
Parfum
Dat is echt penetrant, ik heb liever een beetje (vers) zweetquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een deo fobie![]()
DK wordt er gek van
Ik had het afgelopen jaar al klotsende oksels voordat ik een trui ofzo aan had....daar wordt je echt niet blij van...En nu is dat weer wegquote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt penetrant, ik heb liever een beetje (vers) zweet
hahahahha ach over een paar weken moet je hem maar sjowen hier in de SC, ja je bikini hoor niet je tietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeeee gekkie....ik heb een halve tiet ingepakt en ik denk aan de vele halen met hechtdraad te zien dat die vl niet echt smaakvol uit zal zien in een bikini![]()
Ik voelde me net een rollade joh
Trusten Popquote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahha ach over een paar weken moet je hem maar sjowen hier in de SC, ja je bikini hoor niet je tiet
slaap lekker allemaal![]()
Een deo fobie? Dus als ik een busje deo pak ren jij gillend weg?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een deo fobie![]()
DK wordt er gek van
Mee eens!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler vergodverdomme
Ik denk dat ze een deo-filie bedoelt. Volgens mij is 40% van het gat in de ozonlaag veroorzaakt door haar deo gebruik.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een deo fobie? Dus als ik een busje deo pak ren jij gillend weg?
Hope you're ok
Nee, dan zie ik mezelf lekker zitten nadenken, dat wordt hem ook niet! Ik ga wel ff zonder muziek.quote:
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
I'd rather be shot in the face
Than hear what you're going to say
quote:
Ze missen daar alleen nog de stropdassenquote:
Ik lees jouw naam altijd als muttiquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar... jij bent Remlof, 'nuff said.
Wel een goed nummer trouwensquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze missen daar alleen nog de stropdassen
Ow jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho wacht stop, niet waar!
Dat kruisloze bikinslipje is nog net iets genanter![]()
Een goeie mond heeft geen handjes nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet echt, en het gemis aan handjes blijft ook bestaan. Maar toch vind ik het een <3 ava!
Egoistquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goeie mond heeft geen handjes nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |