Niet iedereen heeft overdag de tijd om te FOK!kenquote:
True, ik meestal ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Stefan het volgende:
Niet iedereen heeft overdag de tijd om te FOK!ken
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
LS heeft zich aangemeld maar ook weer afgemeld, toch?
Bij het aanmelden moet je een motivatie opgeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef Maanvis het volgende:
Kijk, een echte kerel! Vertel eens wat meer over jezelf, dan kunnen we daarop onze opdrachten en boodschappenlijstjes aanpassen.
Oooooh kijk, een bikkel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik de eerste die ervoor uitkomt?
Er melden zich alleen maar watjes aan, die van dienstplicht niet gehoord hebben en gillend de bunker uit gaan.
Ik presenteer hier mijzelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kom jij nou ineens weer vandaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef enjoybram het volgende:
En hoe gingen wij ook alweer om met privacy gegevens? Lekkersimpel! Je hebt ballen! top!
Ik heb geen privacygegevens, die heeft dat zwangere wijf van BB5 al op FOK! gegooid, dus ik heb niets te verliezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef enjoybram het volgende:
En hoe gingen wij ook alweer om met privacy gegevens? Lekkersimpel! Je hebt ballen! top!
whoehoe! Suc7quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er melden zich alleen maar watjes aan, die van dienstplicht niet gehoord hebben en gillend de bunker uit gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wil de échte fanclub van LS nu opstaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:23 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat je zei dat je niet mocht LS, maar wél dus, leuk!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wil de échte fanclub van LS nu opstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |