quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde ervaring als Moots hoor.
meelullen, datsegikquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen in de COS dat ze over jou heenvielen.
Kudtkindquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat jullie onlangs samen een meet hadden zeker
navond leandra, moodz
, sourie
en coos
Hey ouwe broodpootquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat jullie onlangs samen een meet hadden zeker
navond leandra, moodz
, sourie
en coos
pfeew, gelukkig, ouwe kontenbonkert van mequote:
Gekkiequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high![]()
![]()
wat denk je, heb ik die anderuh weggejaagd?
Dan moet er toch echt wel wat meer vent komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja vorige week zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pfeew, gelukkig, ouwe kontenbonkert van me![]()
al op het strand gelegen? volgens mei ken ut wel uit de wind, wat denkt de kennaeh?
haha, da's waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet er toch echt wel wat meer vent komen.![]()
Alles goed WJ?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high![]()
![]()
doe je goed. was het een beetje te hachelen? kan me herinneren dat er best wat wind stond vorige week..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja vorige week zaterdag.
En wie weet als de wind goed staat morgen en overmorgen ook.![]()
Morgenochtend eerst met tante Ronald overleggen.
Ja we lagen uit de wind en het was 21 graden of zo dus best te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. was het een beetje te hachelen? kan me herinneren dat er best wat wind stond vorige week..
lag in de duinen maar met een gozer ( gewoon ff leggeh tussen het het biken door) was wel ff lekker.
ronald al in z'n blote viool?
heb je geen zelfbruiningscreme? gebruik ik al jaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
en als je dan dat bleke lijf van mij ziet.
Zelfbruiningscreme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je geen zelfbruiningscreme? gebruik ik al jaren!
is dat nu in de cos, moest ff denken.. ga ff kieken daar. of is piet er ook?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
Foto's plaatsen in de COS.![]()
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
Jij ben zó nieuwsgierig om te klikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef mootie het volgende:
Waarom laat je mij naar foto's van LS kijken
haha, dacht je dat ik het meende?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfbruiningscreme.Moet gelijk aan Bonnie St-Clair denken.
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is dat nu in de cos, moest ff denken.. ga ff kieken daar. of is piet er ook?
dat doet ie om je sexuele gevoelens 'ns de vrije loop te laten natuurlijk. dat je in de cos een keer niet de sexblokkade voor je laat sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef mootie het volgende:
Waarom laat je mij naar foto's van LS kijken
Als je te snel klaarkomt hè??quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bonnie sintcler denk ik ook wel vaak aan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.
wat de fuck met die kwootsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]hahah, piet is al in het juiste slaapritme aan het komen zodat ie topfit is voor de vierdaagse![]()
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.
Ze is tenslotte nu toch onder vrienden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat doet ie om je sexuele gevoelens 'ns de vrije loop te laten natuurlijk. dat je in de cos een keer niet de sexblokkade voor je laat spreken. laat alles maar gaan, geef je over, je kunt het en doe 'ns gek
wil je zeker een foto van coos en mij in onze slipjesquote:
Niet mijn fout dat jullie saampjes in slip op de foto gingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wil je zeker een foto van coos en mij in onze slipjeszo heb je ons er al eerder ingenaaid in 2007, of was '06 en dan in de gedeelde pm-box.. fuk jou.
Te oud, te gympie, te dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niks mis met l.s.
[ afbeelding ]
mij verbaasde die foto's toch wel ietwat. ik had een uiterst lelijke lul met psycho-blik verwacht, that is op basis van z'n postings dan.quote:
Ik mag hem ook wel.quote:
houd je te goed, oldtimerquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
Jongens nog één peuk en ik gaat legge.![]()
![]()
Dus WJ als je nog wat schunnigs te vertellen hebt doe het dan nu!
ik vind het een klootzakquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
Ja dat zou ik toch wel een keertje moeten gaan doen.quote:
Welke anderenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
die kleine tietjes van je jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Ja jij ben het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Dan ga ik maar tv kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
there's nobody left but us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |