Zomerslippers! Ik snap nog steeds niet dat ik elk jaar weer zo blij kan zijn dat ik ze aan mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit zijn mn hele jaar door slippers...In de zomer heb ik andere voor buiten
Zomerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zomerslippers! Ik snap nog steeds niet dat ik elk jaar weer zo blij kan zijn dat ik ze aan mag.
Op je slipperts?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen de eerste bloesemtocht van 20km, volgende week de kraker van 40km.
Al nieuws?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen de eerste bloesemtocht van 20km, volgende week de kraker van 40km.
Komende weekquote:
Uitslag loting ja.....quote:
Ik hoop dat je mee mag doen!! Lijkt me echt geweldig! En als het mag neem je op de laatste dag dan wel een klein spandoekje mee? "Hallo Fok!ers, hier loopt PietjePuk!quote:
Ghehehe we gaan proberen ook piet toe te juichenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal mijn ouders vragen of ze je de groetjes doen als ze je inhalen en voorbij lopen
Ik woon net achter de Via Gladiolaaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
Oh Lays, dan mogen we nu wel beginnen met bloemen kweken.Gladiooooooooolen!
Misschien zit er nog een leuk puzzelstukje voor je tussenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Site ziet er netjes uit idd. Lekker rustig, toch veel info.
Dus jij zit een beetje terug te lezen.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een leuk puzzelstukje voor je tussen
Daar is ze nu mee bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij zit een beetje terug te lezen.......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag altijd romeinse stappers onder mijn jurk. Dat is al een traditie toen mijn groot vaders nog de Romeinse Goden vereerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |