ik vind het een klootzakquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
Ja dat zou ik toch wel een keertje moeten gaan doen.quote:
Welke anderenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
die kleine tietjes van je jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Ja jij ben het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Dan ga ik maar tv kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
there's nobody left but us
leters ouwe. ik ga ook. morgen gesjellug op pad..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja jij ben het zonnetje in huis.![]()
Peuk is op. Weg
als ik tv-dominee zou zijn geweest had ik je graag daar nog even vermanend toegesproken, ongelovigequote:
Ik vind jou ook een hufterquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
die hond is opgezet![]()
zag 'm met die hond in precies dezelfde houding maar daar had ie een wit hemd aan (l.s. dan..).
Op VOL in :foto-topic 'ik en m'n hond'... vuile oplichter
Mwah...alles doet nog pijn...Zo ff boodschappen doen samen en dan ook lekker de zon in...goed planquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef spuitje het volgende:
Middag.
Weer mooi weer hier. Ga een poging doen om een beetje bruin te worden.
Laysa, hoe gaat het nu?
echt he hoor het nu op journaal, wat een rare wereld wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
Zes doden en vier zwaargewonden in Alphen volgens de persconferentie.
Ik volg het al vanaf half 1. Wat een drama daar zeg. Jammer dat de dader ook dood is, ben wel benieuwd wat zijn reden was om dit te doen. In een winkelcentrum om je heen gaan lopen schieten, dan is er toch iets mis in je bovenkamer denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
Zes doden en vier zwaargewonden in Alphen volgens de persconferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |