En het kan goed zijn dat deze Johanna ook een Limburgse is (Meinders is nl. een Limburgse naamquote:Op donderdag 7 april 2011 17:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ja maar niks beter dan een Limburgse.
Ik vraag me ook af of Maik wel bestand is tegen de dominantie van Mo. Tot nu toe gaat hij er relaxed mee om. Mischien is Maik op dat vlak sterker dan men misschien denktquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu ga ik me toch maar aan een oordeel wagen....
Ik denk zelf dat Mike niet zo heel best tot zijn recht komt bij Moody Mo...
Gezien zijn gedrag als hij niet Mo's adem in zijn nek voelt, denk ik dat hij niet zo heel erg zichzelf is in haar buurt.....
Alles beter dan DIE limburgse?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef danilel het volgende:
[..]
En het kan goed zijn dat deze Johanna ook een Limburgse is (Meinders is nl. een Limburgse naam)
Ik verwacht Maaike die in elkaar gerost word door een kleine limburgse die volledig van der koekie rakt.....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef trollie67 het volgende:
ik hoop niet dat er meer heissa en belofdes maken als ze kunnen na komen..aangezien ik alleen dinsdag en donderdag keek..en nu alleen maar donderdag..echt waar..ik kan het niet meer verdragen...verwacht ik toch wel een spetterende show
ik heb gisteren al gestemtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
• Alex
• Karim
• Philip
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Absoluut!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog even voor Flashbox..............
Omdat hij heel veel werk verzet om iedereen toch maar alles mee te laten kijken![]()
Inderdaad!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog even voor Flashbox..............
Omdat hij heel veel werk verzet om iedereen toch maar alles mee te laten kijken![]()
maar datzelfde denk ik ook met alex..die is gewoon zenuwachtig als er mensen zijn die in zijn ogen meer neerzetten.,dat hebben sommigen van ons toch ook wel,..ik denk wel dat ie maar kan zonder laura...en het is niet echt dominantie...het is overhalen tot sex/...oftewel...dreigen dat er niets van komt als je niet lief bent...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Maik wel bestand is tegen de dominantie van Mo. Tot nu toe gaat hij er relaxed mee om. Mischien is Maik op dat vlak sterker dan men misschien denkt
Zo'n hekel m'n haren te kammen zei ze, zo moei is ze van alle inspanningenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
Kunnen ze Flauwra niet ff onder de koude douche zetten?
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat komt dat nieuwe neukertje van Maik of zit die doos in de live sjow
oh wat jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.
Ze moet niet zo miepen, ze heeft toch al dingen van Karim gezien voor d'r missiequote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra"Wanneer krijgen wij nou een filmpje te zien?"
Be careful what you wish for, you might get it...
Genoeg te vinden over Johanna Meinders op het internet ze is geen Limburgsequote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef danilel het volgende:
[..]
En het kan goed zijn dat deze Johanna ook een Limburgse is (Meinders is nl. een Limburgse naam)
Zit allemaal tussen de oren!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Mita het volgende:
[..]
De slaapziekte en pijn aan de handjes
tussen die oren zit wel enorm veel ruimte!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
faalex beloofde net dat als ie mag blijven ie morgen zonder zwembroek gaat douchen.
DUS STEM OP KARIM EN FLIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen 100% knallenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
faalex beloofde net dat als ie mag blijven ie morgen zonder zwembroek gaat douchen.
Hij gaat maar lekker thuis zonder neukbroek douchen, geen interesse.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
Jup, Karim nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Aha dus het was Laura die de gaapjes of scheitjes upge-beamered had van de week!
ik vind jou interesse in de leuter van alex een beetje verontrustend...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
Dat wordt feest.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Die vriendin van Maik is ECHT in Portugal
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga er ff tussenuit, ff eten maken!![]()
Tot vanavond!
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanafquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En weer tongelen met het dekbed over die hoofden....
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En weer tongelen met het dekbed over die hoofden....
hoe weet je dat ???quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Die vriendin van Maik is ECHT in Portugal
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt leuker dan wij allemaal nu denken heb ik zo'n gevoel
zodat ie weggaat.quote:quote:
Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
ik vind jou interesse in de leuter van alex een beetje verontrustend...
Ik hoop het, heb er alleen geen vertrouwen inquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanaf![]()
medelijden is ook een gevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...
Nogmaals gevraagd.quote:
Dat houdt me op de been!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanaf![]()
Veelbelovendquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Zzoos het volgende:
Johanna wil duidelijkheid
7 april om 17.20
Heftige verrassing voor Maik in de liveshow.
Vanavond krijgt Maik een bijzondere boodschap in de liveshow. Voordat hij het Secret Story avontuur begon, had hij een kortstondige relatie met Johanna. Maik sprak met haar af dat hij mocht doen en laten wat hij wilde in het Huis der Geheimen, maar na Secret Story zouden de twee hun prille relatie voortzetten.
Het liep anders dan Johanna had verwacht. Maik leerde Monique kennen en de rest is geschiedenis. Nu wil zij duidelijkheid van Maik. Kiest hij voor haar of voor Monique? Het is duidelijk dat deze videoboodschap Maik voor een duivels dilemma stelt. En blijft het bij deze videoboodschap of heeft De Stem nog meer in petto voor Maik, Monique en Johanna? Kijk vanavond naar Secret Story, vanaf 19:30 uur op Net5.
Maak dat Mo maar wijsquote:Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik heeft voor secret story 2 weken wat gescharreld met een modelletje, dat is niet vergelijken met 2 maanden 7x24 uur op elkaars lip.
het is niet voor niks dat bommie haar de naam zlottyhoer heeft gegevenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet tongen...tenminste ik zou dit nooit doen...
Dat is ook wel weer zo...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het is niet voor niks dat bommie haar de naam zlottyhoer heeft gegeven
Toch wel aparte mensen die zich voor dit soort dingen lenenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
Of het alleen die videoboodschap is of dat zij er ECHT is.
En ze is er echt. Heel echt
En het wordt erg leuk.
Als het serieus was met dat modelletje, en moody mo slechts goedkope sex, kan er nog wel wat gaan gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik heeft voor secret story 2 weken wat gescharreld met een modelletje, dat is niet vergelijken met 2 maanden 7x24 uur op elkaars lip.
Ja en als die zus van maik nou ook nog even een meld dat ze mo niks vind dan moet het goed komenquote:
Zo knap dat jij in iemands hoofd denkt te kunnen kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Je hoeft geen paranormaal begaafde te zijn om te weten dat er een naderend gevoel van onheil is jah......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef beequeen het volgende:
Mo heeft een heel apart gevoel vanbinnen. Ik lig nu al in een deuk.![]()
![]()
het zou pas knap zijn als hij dat ook echt konquote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo knap dat jij in iemands hoofd denkt te kunnen kijken.
Heeft Maik zelf gezegd in zijn eigen woorden.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo knap dat jij in iemands hoofd denkt te kunnen kijken.
Erger nog: Zie nog liever Maiks zus dan Mo.....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Ja en als die zus van maik nou ook nog even een meld dat ze mo niks vind dan moet het goed komen
Is ook, ze doet me trouwens een beetje denken aan Tamara van Brian.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef mootie het volgende:
Toch wel aparte mensen die zich voor dit soort dingen lenen
Ik plaats er niet zonder reden 'denkt' tussenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het zou pas knap zijn als hij dat ook echt kon
Ze wil het kennelijk zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch wel aparte mensen die zich voor dit soort dingen lenen
Betaalt goed waarschijnlijk. Modellen zijn gewend aan opdrachtjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef shomila het volgende:
Die griet is ook niet wijs hoor dat je je daar voor laat lenen.
So true, maar het past wel bij de meerderheid van de rest van de lui in dat huis. Laten we er maar van genieten.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef shomila het volgende:
Die griet is ook niet wijs hoor dat je je daar voor laat lenen.
Idd!! En hoi!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, ze doet me trouwens een beetje denken aan Tamara van Brian.
Het word echt heel leuk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
En het wordt erg leuk.
Oh ik geniet zeker alleen snap ik het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
So true, maar het past wel bij de meerderheid van de rest van de lui in dat huis. Laten we er maar van genieten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Hoi, long time no see.quote:
Alsof Maik kloten genoeg heeft om voor Johanna in het huis te kiezen!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
En het wordt erg leuk.
Foutje dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Klootzak , Hondenlul, Pisleijer.. etc.. Jo scheldt dennis nog even uit.
Inderdaadje broertje van 10. Maar ach, dat soort taal bezigen zal daar thuis wel normaal zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen.
Waar moeten ze het dan leren?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.
Ze mag alles dat weet je tochquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Foutje dus.
Wat dan wel weer typisch is, is dat ze daarop meteen een ander verbod verbreekt door een grote mond tegen de stem op te zetten.
Net zo 'inderdaad' dat de oudbewoners vorige week donderdag het huis in zouden gaan. Die zaten dus gewoon vrolijk in de studio in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef RobbieBoy het volgende:
volgens het digitale kanaal gaat Maik's ex vriendinnetje INDERDAAD het huis in vanavond
Ik vind het daarnaast ook respectloos naar mensen met het Gilles de la Tourette syndroom.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
ik irriteer me echt aan dat taalgebruik..ff vloeken..oke..maar ze doet niet anders..ik hoor de hele dag tering,tyfus,kut,fakking..vind het jammer want mijn intentie was lekker te relaxen bij mensen die opgesloten zijn...als ik van die vloekende bouvakkers wil zien ga ik wel weer op me postfiets door de straten fietsen...
Òmroep Max....dat is iets voor jou...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
ik irriteer me echt aan dat taalgebruik..ff vloeken..oke..maar ze doet niet anders..ik hoor de hele dag tering,tyfus,kut,fakking..vind het jammer want mijn intentie was lekker te relaxen bij mensen die opgesloten zijn...als ik van die vloekende bouvakkers wil zien ga ik wel weer op me postfiets door de straten fietsen...
Dan gaat Mo weg!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef RobbieBoy het volgende:
volgens het digitale kanaal gaat Maik's ex vriendinnetje INDERDAAD het huis in vanavond
ik kan de link met de streams en omroep max even niet leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Òmroep Max....dat is iets voor jou...
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het daarnaast ook respectloos naar mensen met het Gilles de la Tourette syndroom.
ik hounwel van iets ruigere programmas..alleen komt er voor de rest niets zinnigs uit...dan zou ik dat vloeken nog voor lief kunnen nemen...maar het is alleen ik ik ik en vloeken..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Òmroep Max....dat is iets voor jou...
Ik wist dat hij kwam ,,, ha ha ha.quote:
Jaaaa, maar niemand mag Jo, Jo noemen hoor want dat is zo fakking vies plat hollands.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
Geloof me nou, heb het net nogmaals gevraagd.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zo 'inderdaad' dat de oudbewoners vorige week donderdag het huis in zouden gaan. Die zaten dus gewoon vrolijk in de studio in Amsterdam.
Vanavond nog een portie scheldwoorden bij Echte Meisjes en ik ben weer voldaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik hounwel van iets ruigere programmas..alleen komt er voor de rest niets zinnigs uit...dan zou ik dat vloeken nog voor lief kunnen nemen...maar het is alleen ik ik ik en vloeken..
Heb nog niets gezien wat beter is dan dezequote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik wist dat hij kwam ,,, ha ha ha.
Al d'r ik-jesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom heeft Jo het zo vaak over vakken? Welke vakken bedoelt ze dan?
Ik geloof het alleen als het 200.000 fakking % zeker isquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me nou, heb het net nogmaals gevraagd.
Ze is er 200% zeker echt, daar. Niet alleen een video, niet vanuit Nederland, gewoon daar in Portugal, in het huis.
misschien brengt ze het assie tassie, de odeklonje en de foto van Budha mee, heeft ze meteen een vriendin in huis.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is er 200% zeker echt, daar. Niet alleen een video, niet vanuit Nederland, gewoon daar in Portugal, in het huis.
Zweren op je moeder, 200.000 fakking procent!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
misschien leeft ze ook naar het caste ...net zo als in india en pakistan..mensen met minder en ander geloof zijn ook minder waard dus..al gaat het bij haar waarschijnlijk om bezittingen en geldquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom heeft Jo het zo vaak over vakken? Welke vakken bedoelt ze dan?
En op je hond, en de O de Cologne en as van je oma dan ook maar meteen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Zweren op je moeder, 200.000 fakking procent!
Dat eerste doe ik niet uit principequote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Oei dat is op de blaren zitten met al die zweren, op d'r moeder nog wel. Gelukkig kan ze iets met plastische chirurgie.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet uit principe
Maar die 200.000 fakking procent kan ik je geven
ja maar dat mogen we je niet vertellen, te intiemquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar wie heeft er nu de langste is dat al uitgekomen?
Ik hoop dat ze e.e.a. paraat hebben staan iddquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het word echt heel leuk?
Peloton ME paraat, net als ambu en dergelijke?
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, 50% of the Genialex fanclub is weer aanwezig!
Omdat ze fakking geen Carmen Set kreeg ondanks dat ze er fakking al VIER keer om gevraagd heeftquote:Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
Zwanger????????quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
En zwangere ex van Maik dus toch vanavond in de show/huis...
Zo dom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
hebben jullien wel eens bedacht dat ze misschien toch verkeert zijn voorgelicht??mo die zo over de roeie was dat echt alles te zien was??ik was erg verbaasd in de eerste weken..als ze buiten de shows naar de bank moesten ging iedereen zich opmaken...terwijl ze al de hele dag in beeld waren....zouden ze nu echt denken dat ze alleen live zijn als ze naar de kamer moeten..op donderdag en avonds om hald 8??
Die arme Maik, aandacht verdelen tussen 2 vrouwen................radeloos, hopeloos......nice, me likequote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze e.e.a. paraat hebben staan idd
Ze hebben het wel steeds over streamers, maar waarschijnlijk dat ze niet doorhebben dat ze bijna 24 uur per dag bekeken worden......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
hebben jullien wel eens bedacht dat ze misschien toch verkeert zijn voorgelicht??mo die zo over de roeie was dat echt alles te zien was??ik was erg verbaasd in de eerste weken..als ze buiten de shows naar de bank moesten ging iedereen zich opmaken...terwijl ze al de hele dag in beeld waren....zouden ze nu echt denken dat ze alleen live zijn als ze naar de kamer moeten..op donderdag en avonds om hald 8??
Liggen anders genoeg vrouwelijke haar dingen rond haar.. dus dat wijf moet niet zeiken..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze fakking geen Carmen Set kreeg ondanks dat ze er fakking al VIER keer om gevraagd heeft
A man's got to dream babyquote:
ja hoor, buikie is weer rond en ben klaar voor de liveshowquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hallo! alles goed, ook lekker gegeten?
Iddquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb me serieus nog nooit zo verheugd op een live show
Ik ga van de hysterie gewoon op Karim stemmen ook nog, omdat het kan
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu afquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben het wel steeds over streamers, maar waarschijnlijk dat ze niet doorhebben dat ze bijna 24 uur per dag bekeken worden......
ff oftopic...... Je ui lijkt wel wat op dat kapsel van Johanna, of lijkt dat op jouw ui?
Ik denk het wel..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan Laura & Alex?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Absoluutquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd
Voorpret doet een hoop, niet?
Een hoop werk, maar wel mooi, lang haarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu af
je bent net een sleutelhangertjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu af
nee! Ben ook blij dat ik ze niet zie nuquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Gras voor mijn voeten enzow......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
nee! Ben ook blij dat ik ze niet zie nu
Nee schakel altijd weg bij hun als het lukt, lukt het niet kijk ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Alleen vandaag hoor, Gerard moet even 1 daggie op pauzequote:
dank jewel..maar geen werk..gewoon douchen,wassen en avonds achter een boek lezen laten drogen..schudden en klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een hoop werk, maar wel mooi, lang haar
Maar om weer ontopic te geraken.......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dank jewel..maar geen werk..gewoon douchen,wassen en avonds achter een boek lezen laten drogen..schudden en klaar
Wat mij verbaast, is dat niemand in het huis ziet hoe arrogant Laura eigenlijk is.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekekenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.
Yup, duikbril op, er gaat heel wat onfrisse bende rondvliegen vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekeken![]()
Maar hoezo "die komt er niet in..."? Staat wit op roze op mijn UPC scherm:
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen"
zal wel een dooddoener zijn en dan in de geheime kamer ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes bekeken![]()
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen"
ik zie het wel allemaal...het liefs karim blijfen..maar als niet gaat mijn leven ook wel door...al zie ik mo en jo graag ff op de bek gaan...en meneer blauwoog vertrekken..misschien dat ie popu is bij jonkies van onder de 18..ik vind het een engerd....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar om weer ontopic te geraken.......
Kijk uit naar shit die de fan gaat hitten![]()
![]()
![]()
quote:You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
You look like an angelquote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef Darakka het volgende:
Maik na de videoboodschap van Johanna:
[..]
Ja en net werd er gepost dat er op SST twitter stond '' Maik krijgt gesprek met vriendinnetje uit nederland'' met een video kun je niet praten..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo weer wat bijgelezeen en filmpjes
bekeken![]()
"Vanavond in de liveshow 20:30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het
Huis der Geheimen"
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
ELVISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij staat mij van begin af aan tegen...... Heb iemand in dienst gekend die er precies zo uitzag, en net als Herr Flipp met liefde een mes in je rug parkeerde..... Is geheel persoonlijk, ik weet het, maar Herr Flipp heeft bewezen dat ik niet helemaal ongelijk hadquote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik zie het wel allemaal...het liefs karim blijfen..maar als niet gaat mijn leven ook wel door...al zie ik mo en jo graag ff op de bek gaan...en meneer blauwoog vertrekken..misschien dat ie popu is bij jonkies van onder de 18..ik vind het een engerd....
Ditquote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal wel een dooddoener zijn en dan in de geheime kamer ofzo
Dus we zullen zien ja.quote:Johanna wil duidelijkheid
7 april om 17.20
Heftige verrassing voor Maik in de liveshow.
Vanavond krijgt Maik een bijzondere boodschap in de liveshow. Voordat hij het Secret Story avontuur begon, had hij een kortstondige relatie met Johanna. Maik sprak met haar af dat hij mocht doen en laten wat hij wilde in het Huis der Geheimen, maar na Secret Story zouden de twee hun prille relatie voortzetten.
Het liep anders dan Johanna had verwacht. Maik leerde Monique kennen en de rest is geschiedenis. Nu wil zij duidelijkheid van Maik. Kiest hij voor haar of voor Monique? Het is duidelijk dat deze videoboodschap Maik voor een duivels dilemma stelt. En blijft het bij deze videoboodschap of heeft De Stem nog meer in petto voor Maik, Monique en Johanna? Kijk vanavond naar Secret Story, vanaf 19:30 uur op Net5.
Ze is fakking 200.000 procent zeker daar in het huis vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja en net werd er gepost dat er op SST twitter stond '' Maik krijgt gesprek met vriendinnetje uit nederland'' met een video kun je niet praten..
En ze "betreedt" het huis. Maar zoals knagsje zei, dat kan ook in de geheime kamer zijn. Ach we zien wel. De duikbril ligt klaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja en net werd er gepost dat er op SST twitter stond '' Maik krijgt gesprek met vriendinnetje uit nederland'' met een video kun je niet praten..
ja! 200.000 procent zeker!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is fakking 200.000 procent zeker daar in het huis vanavond.
mag het wel hopen maar ik denk van niet hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is fakking 200.000 procent zeker daar in het huis vanavond.
het kan ook per video zijn... of lig ik te ver achterquote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze "betreedt" het huis. Maar zoals knagsje zei, dat kan ook in de geheime kamer zijn. Ach we zien wel. De duikbril ligt klaar.
Lijkt mij (speculatie, ik weet het) dat eerst het filmpje getoond gaat worden.....quote:
klopt de kwaliteit van het plaatje is niet om naar huis te schrijvenquote:
Jaa, als ze er maar is.. Maik in de war! Mo aan de jank!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze "betreedt" het huis. Maar zoals
knagsje zei, dat kan ook in de geheime kamer zijn. Ach we zien wel. De duikbril ligt klaar.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt de kwaliteit van het plaatje is niet om naar huis te schrijven
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
alles hier is wel persoonlijk..wij dames haten die meiden die op vrouwen lijken die onze exen hebben gepakt..en de heren haten die kerels die misschien in de playboy kunnen..alleen..dit gaat allemaal niet om uiterlijk....ik weet niet warom ik flipo eng vind..iets in zijn ogen laat het me koud krijgen...geer doet gewoon zijn ding maar raad ook niets..het is een neutrale rustpunt...de rest is hysterich of geil...ik blijf bij karim..omdat ik ook wat heb met india en hij zo ver gewoon leuk is..niet uiterlijk....masar hij is rustig...lacht als er ook wat te lachen valt..kan soms net een kleuter zijn en ook serieus..hou dr wel vanquote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij staat mij van begin af aan tegen...... Heb iemand in dienst gekend die er precies zo uitzag, en net als Herr Flipp met liefde een mes in je rug parkeerde..... Is geheel persoonlijk, ik weet het, maar Herr Flipp heeft bewezen dat ik niet helemaal ongelijk had
En je model ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar binnenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa, als ze er maar is.. Maik in de war! Mo aan de jank!Wij zien de beelden toch wel als het in de live uitzending komt.. Haha
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar binnen
jammer dat hij niet wilquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar
binnen
bier en nootjes staan klaar hierquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmmm......
De voorpret begint erger te worden.....
Denk dat er misschien toch een ritalinnetje nodig is tegen het stuiteren hiero![]()
Heeft ze Stef al gekriebeltquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Darakka het volgende:
gadverdamme LAURA blijf je vieze lange poten van Karim af! Ga planten kriebelen!!!!![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar binnen
Ik zie je al zitten..... Met een fles bier in je hand borrelnootjes naar het scherm gooien en "bitchfight" roependquote:
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?quote:
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huisquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
die johanna van maaik is echt een mooi vrouw...toch heel wat anders als die roerbakkippen in huis..mja....hat charakter kan uiteraard wel erg rot zijn..je weet maar nooit
oeps ik ben betraptquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
knaagsje mist dan alleen nog maar een grote schotel met shoarma
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......quote:
stel dat ze daar komt..dan is oproering al zeker..hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huis
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......
Met een beetje geluk kwaliteit vanavond.....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Lieverds, heeft er iemand een stream van net5 live ergens op het internet?
Dit zou me inderdaad weer totaal niks verbazen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Urb het volgende:
Zolang niemand anders dan MamaJo die hele Dennis bevestigd geloof ik er eerlijk gezegd nog niet veel van. Kinderen voor kinderen hadden er al een liedje over " Wat je niet ziet, bestaat niet! "![]()
[ link | afbeelding ]
Zonder die hele relatie-breuk zou Joan weinig boeiend meer zijn in SST, nu vinden al die bakvissen haar zielig en houden dus Joan en Flip erin omdat ze niet kunnen wachten op de spontaan ontluikende liefde waardoor het hele sprookje toch weer goed afloopt.![]()
Joan verschuilt zich nu ook telkens achter die bullshit en gebruikt het echt overal voor als excuus. Het komt gewoon veel te nuttig over allemaal. En dan nog al die acteer meuk die ze gedaan heeft, komt ook heel goed uit.
Ja, maar die heb ik al 2 dagen niet gespotquote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kwaliteit vanavond.....
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
stel dat ze daar komt..dan is oproering al zeker..hahaha![]()
![]()
Oh nu hoop ik zo dat Karim die vrijstelling krijgt...Hij heeft zijn geheim nog..En dan Herr Flip en Alex opnieuw in de racequote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoop zo dat Mo vanavond instort dat kreng. Ze is als de dood voor de muskitos ik kan niet wachten op de live.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Dark het volgende:
Mo zegt even fijntjes tegen Lau, dat degene die de nieuwe muskito wordt, het zichzelf wel onmogelijk maakt in het huis.
Lau verzekert Mo, dat het maar een geintje is, zij is door Alex aangewezen, maar ze doet echt gewoon haar eigen ding.
Jij mag de honeurs waarnemen ik ben nu naar de HMHquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
En zwangere ex van Maik dus toch vanavond in de show/huis... GENIETEUEH
Zo is Herr Flipp ook nog veilig, maar dat wordt te spannend voor Jojanka, die dan weer gaat schreeuwen......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh nu hoop ik zo dat Karim die vrijstelling krijgt...Hij heeft zijn geheim nog..En dan Herr Flip en Alex opnieuw in de race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Erger nog: Lauwra is de nagel aan de doodskist van de mosquitos......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Hoop zo dat Mo vanavond instort dat kreng. Ze is als de dood voor de muskitos ik kan niet wachten op de live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |