Nee hoor, we zijn niet allemaal werkeloos, dus jij mag gerust vragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
mwah, als ik gisteravond voor het laatst hier was, vandaag de hele dag heb gewerkt, dan ga ik niet 10 topics teruglezen. Dan vraag ik even om een globaal snel verslag van de belangrijkste dingen die gebeurd zijn. Dat is toch niet zo raar of wel ?
Die blijft de rest van de dag pissedquote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef shomila het volgende:
Jo krijgt haar zin niet, geen carmenset.
Dat toegeven aan janken is meer Mo toch? Daarom pakken ze haar op emotionele zaken denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan ook haar reactie nu ze wel naar binnen mag. Hè, hè, eindelijk.
Mooi, ze krijgt geen Carmenset.
Ik zal je een kaartje sturen, vanuit mijn eigen huis, ok?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als ik win wil je zelfs niet met mij mee?
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn niet allemaal werkeloos, dus jij mag gerust vragen.![]()
En er is altijd iemand die wel antwoord geeft, dus dat hoeven we ook niet allemaal tegelijk te doen
Na de eerste poging van de buis, of heeft het langer geduurd voor ze er achter kwamen?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty Bitch vraagt wanneer de weekcompilatie wordt uitgezonden.
NIET MEER DUS!!!! Gebrek aan kijkcijfers...
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Maik doet fokken bedoel je?
ben je soms de moeder van die rat ofzo??/quote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Als je NU naar buiten loopt, na 3 meter rechts afslaat, dan 2 minuten rent om vervolgens linksaf te wandelen en de 3de straat in te lopen, DAAR vind je het antwoord
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem ook maar gelijk op YouTube geslingerd
Mooi he?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef Day het volgende:
mo is zooooo gefrustreerd. En dan weet ze nog niet wat haar te wachten staat.
Kan ook, maar die Mo toch niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
VANAF vanaaf, zul je bedoelen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |