bier en nootjes staan klaar hierquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmmm......
De voorpret begint erger te worden.....
Denk dat er misschien toch een ritalinnetje nodig is tegen het stuiteren hiero![]()
Heeft ze Stef al gekriebeltquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Darakka het volgende:
gadverdamme LAURA blijf je vieze lange poten van Karim af! Ga planten kriebelen!!!!![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar binnen
Ik zie je al zitten..... Met een fles bier in je hand borrelnootjes naar het scherm gooien en "bitchfight" roependquote:
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?quote:
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huisquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
die johanna van maaik is echt een mooi vrouw...toch heel wat anders als die roerbakkippen in huis..mja....hat charakter kan uiteraard wel erg rot zijn..je weet maar nooit
oeps ik ben betraptquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
knaagsje mist dan alleen nog maar een grote schotel met shoarma
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......quote:
stel dat ze daar komt..dan is oproering al zeker..hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huis
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......
Met een beetje geluk kwaliteit vanavond.....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Lieverds, heeft er iemand een stream van net5 live ergens op het internet?
Dit zou me inderdaad weer totaal niks verbazen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Urb het volgende:
Zolang niemand anders dan MamaJo die hele Dennis bevestigd geloof ik er eerlijk gezegd nog niet veel van. Kinderen voor kinderen hadden er al een liedje over " Wat je niet ziet, bestaat niet! "![]()
[ link | afbeelding ]
Zonder die hele relatie-breuk zou Joan weinig boeiend meer zijn in SST, nu vinden al die bakvissen haar zielig en houden dus Joan en Flip erin omdat ze niet kunnen wachten op de spontaan ontluikende liefde waardoor het hele sprookje toch weer goed afloopt.![]()
Joan verschuilt zich nu ook telkens achter die bullshit en gebruikt het echt overal voor als excuus. Het komt gewoon veel te nuttig over allemaal. En dan nog al die acteer meuk die ze gedaan heeft, komt ook heel goed uit.
Ja, maar die heb ik al 2 dagen niet gespotquote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kwaliteit vanavond.....
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
stel dat ze daar komt..dan is oproering al zeker..hahaha![]()
![]()
Oh nu hoop ik zo dat Karim die vrijstelling krijgt...Hij heeft zijn geheim nog..En dan Herr Flip en Alex opnieuw in de racequote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoop zo dat Mo vanavond instort dat kreng. Ze is als de dood voor de muskitos ik kan niet wachten op de live.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Dark het volgende:
Mo zegt even fijntjes tegen Lau, dat degene die de nieuwe muskito wordt, het zichzelf wel onmogelijk maakt in het huis.
Lau verzekert Mo, dat het maar een geintje is, zij is door Alex aangewezen, maar ze doet echt gewoon haar eigen ding.
Jij mag de honeurs waarnemen ik ben nu naar de HMHquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, 50% of the Genialex fanclub is weer aanwezig!
Waarom zit die JO daar zo zielig en alleen haar haartjes te doen, waarom geven mensen haar geen AAANDACHT?
En zwangere ex van Maik dus toch vanavond in de show/huis... GENIETEUEH
Zo is Herr Flipp ook nog veilig, maar dat wordt te spannend voor Jojanka, die dan weer gaat schreeuwen......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh nu hoop ik zo dat Karim die vrijstelling krijgt...Hij heeft zijn geheim nog..En dan Herr Flip en Alex opnieuw in de race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Erger nog: Lauwra is de nagel aan de doodskist van de mosquitos......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Hoop zo dat Mo vanavond instort dat kreng. Ze is als de dood voor de muskitos ik kan niet wachten op de live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |