Idd!! En hoi!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, ze doet me trouwens een beetje denken aan Tamara van Brian.
Het word echt heel leuk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
Of het alleen die videoboodschap is of dat zij er ECHT is.
En ze is er echt. Heel echt
En het wordt erg leuk.
Oh ik geniet zeker alleen snap ik het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
So true, maar het past wel bij de meerderheid van de rest van de lui in dat huis. Laten we er maar van genieten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Hoi, long time no see.quote:
Alsof Maik kloten genoeg heeft om voor Johanna in het huis te kiezen!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals gevraagd.
Of het alleen die videoboodschap is of dat zij er ECHT is.
En ze is er echt. Heel echt
En het wordt erg leuk.
Foutje dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna overtreedt weer de regels. Ze had het weer over Dennis.
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Klootzak , Hondenlul, Pisleijer.. etc.. Jo scheldt dennis nog even uit.
Inderdaadje broertje van 10. Maar ach, dat soort taal bezigen zal daar thuis wel normaal zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen.
Waar moeten ze het dan leren?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna moet zich schamen er kijken ook kinderen op dit uur van de dag.
Ze mag alles dat weet je tochquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Foutje dus.
Wat dan wel weer typisch is, is dat ze daarop meteen een ander verbod verbreekt door een grote mond tegen de stem op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |