Zo dom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
hebben jullien wel eens bedacht dat ze misschien toch verkeert zijn voorgelicht??mo die zo over de roeie was dat echt alles te zien was??ik was erg verbaasd in de eerste weken..als ze buiten de shows naar de bank moesten ging iedereen zich opmaken...terwijl ze al de hele dag in beeld waren....zouden ze nu echt denken dat ze alleen live zijn als ze naar de kamer moeten..op donderdag en avonds om hald 8??
Die arme Maik, aandacht verdelen tussen 2 vrouwen................radeloos, hopeloos......nice, me likequote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze e.e.a. paraat hebben staan idd
Ze hebben het wel steeds over streamers, maar waarschijnlijk dat ze niet doorhebben dat ze bijna 24 uur per dag bekeken worden......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
hebben jullien wel eens bedacht dat ze misschien toch verkeert zijn voorgelicht??mo die zo over de roeie was dat echt alles te zien was??ik was erg verbaasd in de eerste weken..als ze buiten de shows naar de bank moesten ging iedereen zich opmaken...terwijl ze al de hele dag in beeld waren....zouden ze nu echt denken dat ze alleen live zijn als ze naar de kamer moeten..op donderdag en avonds om hald 8??
Liggen anders genoeg vrouwelijke haar dingen rond haar.. dus dat wijf moet niet zeiken..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze fakking geen Carmen Set kreeg ondanks dat ze er fakking al VIER keer om gevraagd heeft
A man's got to dream babyquote:
ja hoor, buikie is weer rond en ben klaar voor de liveshowquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hallo! alles goed, ook lekker gegeten?
Iddquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb me serieus nog nooit zo verheugd op een live show
Ik ga van de hysterie gewoon op Karim stemmen ook nog, omdat het kan
jaaa..dat was me kapsel ja..vanwege dat me zoon me alltijd als troll zag...korte beentjes en lang haar...maar het is er nu afquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben het wel steeds over streamers, maar waarschijnlijk dat ze niet doorhebben dat ze bijna 24 uur per dag bekeken worden......
ff oftopic...... Je ui lijkt wel wat op dat kapsel van Johanna, of lijkt dat op jouw ui?
Ik denk het wel..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan Laura & Alex?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan Laura & Alex?
Absoluutquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd
Voorpret doet een hoop, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |