En het kan goed zijn dat deze Johanna ook een Limburgse is (Meinders is nl. een Limburgse naamquote:Op donderdag 7 april 2011 17:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ja maar niks beter dan een Limburgse.
Ik vraag me ook af of Maik wel bestand is tegen de dominantie van Mo. Tot nu toe gaat hij er relaxed mee om. Mischien is Maik op dat vlak sterker dan men misschien denktquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu ga ik me toch maar aan een oordeel wagen....
Ik denk zelf dat Mike niet zo heel best tot zijn recht komt bij Moody Mo...
Gezien zijn gedrag als hij niet Mo's adem in zijn nek voelt, denk ik dat hij niet zo heel erg zichzelf is in haar buurt.....
Alles beter dan DIE limburgse?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef danilel het volgende:
[..]
En het kan goed zijn dat deze Johanna ook een Limburgse is (Meinders is nl. een Limburgse naam)
Ik verwacht Maaike die in elkaar gerost word door een kleine limburgse die volledig van der koekie rakt.....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef trollie67 het volgende:
ik hoop niet dat er meer heissa en belofdes maken als ze kunnen na komen..aangezien ik alleen dinsdag en donderdag keek..en nu alleen maar donderdag..echt waar..ik kan het niet meer verdragen...verwacht ik toch wel een spetterende show
ik heb gisteren al gestemtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
• Alex
• Karim
• Philip
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Absoluut!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog even voor Flashbox..............
Omdat hij heel veel werk verzet om iedereen toch maar alles mee te laten kijken![]()
Inderdaad!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog even voor Flashbox..............
Omdat hij heel veel werk verzet om iedereen toch maar alles mee te laten kijken![]()
maar datzelfde denk ik ook met alex..die is gewoon zenuwachtig als er mensen zijn die in zijn ogen meer neerzetten.,dat hebben sommigen van ons toch ook wel,..ik denk wel dat ie maar kan zonder laura...en het is niet echt dominantie...het is overhalen tot sex/...oftewel...dreigen dat er niets van komt als je niet lief bent...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Maik wel bestand is tegen de dominantie van Mo. Tot nu toe gaat hij er relaxed mee om. Mischien is Maik op dat vlak sterker dan men misschien denkt
Zo'n hekel m'n haren te kammen zei ze, zo moei is ze van alle inspanningenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
Kunnen ze Flauwra niet ff onder de koude douche zetten?
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat komt dat nieuwe neukertje van Maik of zit die doos in de live sjow
oh wat jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er niet in, alleen als videoboodschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |