Ah nee dat is echt arelaxed mattie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Vannacht/morgen ga ik dan wel meteen speuren naar gifjes!
datquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Flashbox het volgende:
Snap niet waarom ze het De tussenstand durven te noemen er is niks te zien. Weer een bericht van niks op de noob pagina
geeft niequote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mijn pc is rete traag en ik verknoei ook nog eens het nummer
die lust ze nietquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Kiqy het volgende:
Flip wil nog even zekerheid dat er goed voor Joanne wordt gezorgd mocht hij weg gaan: wat te doen als ze pannenkoeken eten bijvoorbeeld
"I rest my case, Your Honour."quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe Laura is geen troll, ze is het schatje van onze held. Alles wat goed genoeg is voor hem is ook goed genoeg voor ons
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit iemand van fok! ? haha
Ed Juhh 7 april 2011 om 14:25
Weer geen percentages ???????? Het zal die sloerie van een moeder van Joanna wel weer zijn die 1000 euro over heeft om de jongen met de blauwe ogen in het huis te houden.
Het taalgebruik doet mij bijna denken aan nolive....quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit iemand van fok! ? haha
Ed Juhh 7 april 2011 om 14:25
Weer geen percentages ???????? Het zal die sloerie van een moeder van Joanna wel weer zijn die 1000 euro over heeft om de jongen met de blauwe ogen in het huis te houden.
en nu lach ik hardopquote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het taalgebruik doet mij bijna denken aan nolive....
Wij zijn veel beschaafder
Ik ook wel, maar ook wel overdreven dramatischquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Vind dit best triest, flip die zo over jo inzit.
quote:
ach ja, liefde en drama........scheelt niet veelquote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ook wel overdreven dramatisch
Ik vind hem nog steeds leuk, maar zal hem niet missen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Alex was toch eerste jouw favoriet, of heb ik het mis?
Jo, Jo!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Reksie, overigens zat ik er ook over te denken om ipv naar laura te gaan om Jo of Mo te supporten.
Wat zeg jij?
Ach jah..... We hebben de foto's nog, niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk, maar zal hem niet missen.
dr broertje maxquote:
Dat laatste is inderdaad wel linkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
flip denkt dat hij niet veel kans maakt vanaaf om te blijven omdat hij 8 weken zichzelf is en een beetje lief voor joan
edit; verkeerd gelezenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon vraagt of ze het hebben begraven. 'Denk niet dat mijn moeder wil dat ik dat vertel, mn broertje kijkt weet je. Hij heet Max, dat weet hij. Heel Nederland mag het weten..'
oid
Ik heb juist het idee dat die bovenlip steeds meer opzweltquote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Die bovenlip van joanna, ziet er zo uitgedrogd uit, wat is dat toch? De opvulling slinkt ofzo?
dit broertje hebben zij en dr moeder verlorenquote:
dat ging NIET over haar kindje/abortusquote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OMFG, een abortus en dan een naam geven en ook nog eens begraven.
as in tassiequote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OMFG, een abortus en dan een naam geven en ook nog eens begraven.
Ja, zag het te laat, heb al geëdit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat ging NIET over haar kindje/abortus
Maar die rimpels/ uitdroging die je ziet, vies hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat die bovenlip steeds meer opzwelt
Blijft een goeie, excuseer voor het compliment aan de verkeerdequote:
Nou idd.. welk leven?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
lex gaat niet veel streamen hij gaat zijn leven oppakken
Die jongen zit echt wel met ze bek voor die stream, heeft toch niets beters te doen
kun je dit 10x snel achter elkaar zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zit in zak en as over de as in der tas.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
kun je dit 10x snel achter elkaar zeggen
Het ziet er inderdaad goor uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die rimpels/ uitdroging die je ziet, vies hoor.
10 dingen kapot, goede kwaliteit die webmeukquote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef Blackprinces het volgende:
joan heeft niks meer om aan te trekken??
woohoooooooo das best wel knap !quote:
Dat dus, dat vindt ik dus achterbaksquote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef Kiqy het volgende:
Monique gaat denk ik wel ver komen, met dat gemanipuleer en lieve-onschuldige-meisjes gedrag van haar (maar ondertussen), maar ik denk dat ze er gelijk uitligt als ze genomineerd zou zijn...
en het interesseert je geen reet hoe je haar zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Chanel5 het volgende:
Als je echt liefdesverdriet hebt kun je het woord niet eens uitspreken zonder in janken uit te barsten, actrice!
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef afca_oc het volgende:
Gerard
Jo: Ik heb al 50x gevraagd om een of andere set
Gerard: Ik heb al vaak gevraagd om een playstation
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef afca_oc het volgende:
Gerard
Jo: Ik heb al 50x gevraagd om een of andere set
Gerard: Ik heb al vaak gevraagd om een playstation
De ballenbakquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
en der ex had hele mooie ballen wtf ?? in welke wereld leven deze mensen
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
Die jongen zit echt wel met ze bek voor die stream, heeft toch niets beters te doen
dat vraag ik me dus ook steeds af.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
200.000% !!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
nee die heeft ze van dr moeder gekregen !quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Zou het door de botox komen, of zal die materialistiche inslag helemaal van Jojanka zelf zijn?
Van Mamajo en haar narcistiche Papajo.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Zou het door de botox komen, of zal die materialistiche inslag helemaal van Jojanka zelf zijn?
zei hij echtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
200.000% !!
zei hij dat echt ? hij is toch werkloos ?
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Die zal mama opgepompt hebben tot Jojanka zei dat de ballenspanning goed wasquote:
Percentages zijn niet gegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoezo staan Alexen Karim gelijk in stemmen
Ik zou bijna gaan stemmen op Karim......bijna.
ik kijk daar echt niet op die manier naar. (nu heb ik ook niet heel veel vergelijkingsmateriaalquote:
Hij stond er ruim boven, Karim en Alnix gingen gelijk op inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze gingen toch gelijk op stond er en Flip stond ruim er boven? Oplichterij !!!
ik ga niet reageren, anders ga ik onbehoorlijke dingen vragen aan der zusquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van Mamajo en haar narcistiche Papajo.
[SST ZOEKPLAATJE #1] Zoek de vader!
Haar stiefzusje heeft gereageerd.
Dat!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Mita het volgende:
Gerard de miljonair gedraagt zich normaal, en de anderen als een wanna be bekendheid
Een hint naar Laura...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex weer over Gerard; gerard wist het ook meteen toen hij fenneke zag.
So what?
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?quote:
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex weer over Gerard; gerard wist het ook meteen toen hij fenneke zag.
So what?
Nee! Echt niet? Ik vind dat echt een afknapper hoor, lelijke ballenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk daar echt niet op die manier naar. (nu heb ik ook niet heel veel vergelijkingsmateriaal)
Omdat hij vind dat dit bij Laura en hem ook zo is...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?
Ze zijn net zo verliefd. (quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagEn lauw wist t ook gelijk toen ze hem zag
Zijn of haar woorden?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagEn lauw wist t ook gelijk toen ze hem zag
Denk 'tquote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Sonera het volgende:
ff serieus heeft dennis sst aangeklaagd ofzo dat zijn naam niet meer in beeld mag?
Echt, dat mokkel verkloot het hele programma, samen met de redaktie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Joan kan je je muil niet houden over die fuck dennis van je, klote sl
Ik heb het haar nog nooit horen zeggen dus zullen zijn woorden wel zijn geweest. Leeft in een droomwereld die jongen.quote:
Ik snap niet waarom je daar bij moet refereren aan een ander!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hij vind dat dit bij Laura en hem ook zo is...Dat je dat niet snapt...
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zinquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
laat de stem ff tegen haar zeggen dat ze niet meer over dennix mag praten dan pfff
Waarom dacht ik dat alquote:
mja das ook weer waarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zin
Pas als mamajo het zegt moet het gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zin
Gerard is toch zijn grote voorbeeld. Alles wat hij vind, vind Alnix ook...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar bij moet refereren aan een ander!
Hij wil zichzelf graag vergelijken met Gerard. Misschien dat ie dan ooit nog in zijn schaduw mag lopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat Gerard zijn held is.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja speel het spel of bok een eind op naar nederland. jezusssssssss wat een kutprprogramma ookquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Blackprinces het volgende:
serieus, kan dat niet gemaild worden?
Beste redaktie, kunnen jullie jo niet instrueren haar mond over haar ex te houden?
Wij zijn die streamlocks zat die jullie ervoor geven.
De reden dat zij niet over hem mag praten zal ons een dikke vette zorg zijn.........
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gerard is toch zijn grote voorbeeld. Alles wat hij vind, vind Alnix ook...
Ziekelijk allemaal. En altijd maar 'ja precies' er achter zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.
henk![]()
Zijn zweetharses gaat steeds verder naar beneden en zijn handjes steeds verder omhoog.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
wordt wel weer wennen voor flex als hij weer thuis isduh, alleeeen in het huis van z'n ouders zonder vriendjes
primaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ziekelijk allemaal. En altijd maar 'ja precies' er achter zeggen.
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.
henk![]()
Duurt ook niet lang, hij wordt vanzelf WEER weggestemdquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
wordt wel weer wennen voor flex als hij weer thuis isduh, alleeeen in het huis van z'n ouders zonder vriendjes
Ik begrijp je cynischme...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!
ik wordt gekquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang, hij wordt vanzelf WEER weggestemd
Tuurlijk. Zie ik heus wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn zweetharses gaat steeds verder naar beneden en zijn handjes steeds verder omhoog.![]()
zolang er geen geld in t spel is heeft zij nergens zin inquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
flau moet flex masseren voor 14u, maar haar kop straalt uit dat ze geen zin heeft ?
Van wie moet Flauw dat? Ze heeft trouwens nooit ergens zin aan. Alleen aan kinderfeessies met spekkies en snoepzakjes, die vindt ze leuk, maar dan liever geen activiteiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
flau moet flex masseren voor 14u, maar haar kop straalt uit dat ze geen zin heeft ?
Dat straalt Lau constant uitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
van flexquote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Van wie moet Flauw dat? Ze heeft trouwens nooit ergens zin aan. Alleen aan kinderfeessies met spekkies en snoepzakjes, die vindt ze leuk, maar dan liever geen activiteiten.
En vanavond tijdens de live gaan ze zakdoekje leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Blackprinces het volgende:
sharon missie gehad en karim moet meedoen.
Verstoppertje spelen
Ja bij Jo omdat Flipje er uit isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En vanavond tijdens de live gaan ze zakdoekje leggen.
tja da's het niveau he daarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En vanavond tijdens de live gaan ze zakdoekje leggen.
ff de realiteit neergezet.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja bij Jo Laura omdat Flipje Alex er uit is
Iedereen zit meteen dat er een paar stoelen 2 meter verder naar voren staanquote:
Was een leuke opdracht voor Jo geweest, verstoppen in een koffer en dan op het vliegtuig ermee.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Karim past met gemak onder de rode bank
dan moet hij eigenlijk zijn rooie broek aan doen, valt minder opquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Karim past met gemak onder de rode bank
Cap?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
hahahahahaha lig in een deuk hier, achter de koelkast![]()
ja vooral omdat laura karim dat matras al heeft zien optillen, gaan ze nooit raden danquote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Kaasmix het volgende:
Onder het bed was zowiezo een veel beter plek
Komt ie met kouwe ballen achter vandaan zometeenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
hahahahahaha lig in een deuk hier, achter de koelkast![]()
Waar trapt ie nou weer in?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef AYLI het volgende:
Alex trapt er ALWEER in.Hij heeft ook echt helemaal níks door.
achter de ijskast is het warm!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Komt ie met kouwe ballen achter vandaan zometeen
Maik had zich niet eens hoeven verstoppen, die gast valt nooit opquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef muzas het volgende:
laura had zich achter zo'n barkruk kunnen verstoppen
Dat Sharon met Karim moest praten toen ze uit de KvdW kwam omdat het over de nominaties ging.quote:
Alex gelooft ook nog in sprookjesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat Sharon met Karim moest praten toen ze uit de KvdW kwam omdat het over de nominaties ging.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Kiqy het volgende:
Tot een andere keer! Ik ga even mijn zoon ophalen!
dan kijk ik liever een uur naar Karim en de koelkastquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex heeft zijn tanden gepoets voor de massage. En meteen weer dat vreselijke gesmak en kleutergeleuter.
sjakie en de bonenstaak..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex gelooft ook nog in sprookjes
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
dan kijk ik liever een uur naar Karim en de koelkast
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Capaja het volgende:
met je neus achter de koelkast
[ afbeelding ]
wat gaat ze doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Daar gaat Lauwra...... Missie verneukt!
ha ha die is leukquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Capaja het volgende:
met je neus achter de koelkast
[ afbeelding ]
Karim is top.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Daar gaat Lauwra...... Missie verneukt!
Gelukkig loos alarm....quote:
hoi hoiquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef trollie67 het volgende:
Goede middag fokkers![]()
hoop op een spannende avond..stokbrood gevuld met kruidenboter al in huis...hete hapjes,pizza en witte wijn![]()
moest gisteren de daily missen..dacht ga ik het kijken om half 12..maar helaas..werd niet uitgezonden..dus taalrijke topics terug gelezen...damn...jullie zijn goed![]()
![]()
en de hele avond tv voor mezelf..mannetje heeft koopavond![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik bedoel iedereen ziet dat er een walrus verstopt zit achter die stoelen. Er zijn er 3 die twee meter uitsteken, dat gaat sowieso falen
uur is wel heel lang eigelijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig loos alarm....
Ik dacht dat ze naar de keuken zou gaan en meteen kinderachtig zou gaan lachen om het verstoppen namelijk
hahahquote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef muzas het volgende:
Ik zou het dan niet kunnen laten als er een in de keuken loopt, om dan vanachter de koelkast 'jehoeehoeee!' te doen
vooral als het alex is, die gilt dan rennend als een wijf wegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef muzas het volgende:
Ik zou het dan niet kunnen laten als er een in de keuken loopt, om dan vanachter de koelkast 'jehoeehoeee!' te doen
Zolang het door de exitdeur is vind ik het goedquote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vooral als het alex is, die gilt dan rennend als een wijf weg
Veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef trollie67 het volgende:
Goede middag fokkers![]()
hoop op een spannende avond..stokbrood gevuld met kruidenboter al in huis...hete hapjes,pizza en witte wijn![]()
moest gisteren de daily missen..dacht ga ik het kijken om half 12..maar helaas..werd niet uitgezonden..dus taalrijke topics terug gelezen...damn...jullie zijn goed![]()
![]()
en de hele avond tv voor mezelf..mannetje heeft koopavond![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik stuitte per toeval op deze thread, hadden jullie die al gelezen?
http://plastischechirurgi(...)10448636/re-dr-roddy
Wie snapt er nog meer de ironie als je dit op een forum plaatst?quote:Dus mijn dringende vraag is mijn naam te verwijderen van uw forum.
Met vriendelijke groet,
Diana Gabriels Verweijen
Die gáát ook wegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Darakka het volgende:
Ik hoop zo erg dat faalex vanavond weg moet..
Vandaar dat ie wederom in zijn neukbroek ligt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alex hij krijgt een massage, wordt ie ehhh je weet wel van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komt dat vandaan dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wie snapt er nog meer de ironie als je dit op een forum plaatst?
per toeval ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ze worden gewoon niet gemist hahaahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |