Ik begrijp je cynischme...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!
ik wordt gekquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang, hij wordt vanzelf WEER weggestemd
Tuurlijk. Zie ik heus wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn zweetharses gaat steeds verder naar beneden en zijn handjes steeds verder omhoog.![]()
zolang er geen geld in t spel is heeft zij nergens zin inquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
flau moet flex masseren voor 14u, maar haar kop straalt uit dat ze geen zin heeft ?
Van wie moet Flauw dat? Ze heeft trouwens nooit ergens zin aan. Alleen aan kinderfeessies met spekkies en snoepzakjes, die vindt ze leuk, maar dan liever geen activiteiten.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
flau moet flex masseren voor 14u, maar haar kop straalt uit dat ze geen zin heeft ?
Dat straalt Lau constant uitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
van flexquote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Van wie moet Flauw dat? Ze heeft trouwens nooit ergens zin aan. Alleen aan kinderfeessies met spekkies en snoepzakjes, die vindt ze leuk, maar dan liever geen activiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |