Ah nee dat is echt arelaxed mattie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Vannacht/morgen ga ik dan wel meteen speuren naar gifjes!
datquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Flashbox het volgende:
Snap niet waarom ze het De tussenstand durven te noemen er is niks te zien. Weer een bericht van niks op de noob pagina
geeft niequote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mijn pc is rete traag en ik verknoei ook nog eens het nummer
die lust ze nietquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Kiqy het volgende:
Flip wil nog even zekerheid dat er goed voor Joanne wordt gezorgd mocht hij weg gaan: wat te doen als ze pannenkoeken eten bijvoorbeeld
"I rest my case, Your Honour."quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe Laura is geen troll, ze is het schatje van onze held. Alles wat goed genoeg is voor hem is ook goed genoeg voor ons
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit iemand van fok! ? haha
Ed Juhh 7 april 2011 om 14:25
Weer geen percentages ???????? Het zal die sloerie van een moeder van Joanna wel weer zijn die 1000 euro over heeft om de jongen met de blauwe ogen in het huis te houden.
Het taalgebruik doet mij bijna denken aan nolive....quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit iemand van fok! ? haha
Ed Juhh 7 april 2011 om 14:25
Weer geen percentages ???????? Het zal die sloerie van een moeder van Joanna wel weer zijn die 1000 euro over heeft om de jongen met de blauwe ogen in het huis te houden.
en nu lach ik hardopquote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het taalgebruik doet mij bijna denken aan nolive....
Wij zijn veel beschaafder
Ik ook wel, maar ook wel overdreven dramatischquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Vind dit best triest, flip die zo over jo inzit.
quote:
ach ja, liefde en drama........scheelt niet veelquote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ook wel overdreven dramatisch
Ik vind hem nog steeds leuk, maar zal hem niet missen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Alex was toch eerste jouw favoriet, of heb ik het mis?
Jo, Jo!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Reksie, overigens zat ik er ook over te denken om ipv naar laura te gaan om Jo of Mo te supporten.
Wat zeg jij?
Ach jah..... We hebben de foto's nog, niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk, maar zal hem niet missen.
dr broertje maxquote:
Dat laatste is inderdaad wel linkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
flip denkt dat hij niet veel kans maakt vanaaf om te blijven omdat hij 8 weken zichzelf is en een beetje lief voor joan
edit; verkeerd gelezenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon vraagt of ze het hebben begraven. 'Denk niet dat mijn moeder wil dat ik dat vertel, mn broertje kijkt weet je. Hij heet Max, dat weet hij. Heel Nederland mag het weten..'
oid
Ik heb juist het idee dat die bovenlip steeds meer opzweltquote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Die bovenlip van joanna, ziet er zo uitgedrogd uit, wat is dat toch? De opvulling slinkt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |