Zijn of haar woorden?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagEn lauw wist t ook gelijk toen ze hem zag
Denk 'tquote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Sonera het volgende:
ff serieus heeft dennis sst aangeklaagd ofzo dat zijn naam niet meer in beeld mag?
Echt, dat mokkel verkloot het hele programma, samen met de redaktie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Joan kan je je muil niet houden over die fuck dennis van je, klote sl
Ik heb het haar nog nooit horen zeggen dus zullen zijn woorden wel zijn geweest. Leeft in een droomwereld die jongen.quote:
Ik snap niet waarom je daar bij moet refereren aan een ander!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hij vind dat dit bij Laura en hem ook zo is...Dat je dat niet snapt...
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zinquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
laat de stem ff tegen haar zeggen dat ze niet meer over dennix mag praten dan pfff
Waarom dacht ik dat alquote:
mja das ook weer waarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zin
Pas als mamajo het zegt moet het gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo hoeft niet te luisteren naar de stem dus heeft geen zin
Gerard is toch zijn grote voorbeeld. Alles wat hij vind, vind Alnix ook...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar bij moet refereren aan een ander!
Hij wil zichzelf graag vergelijken met Gerard. Misschien dat ie dan ooit nog in zijn schaduw mag lopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat Gerard zijn held is.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja speel het spel of bok een eind op naar nederland. jezusssssssss wat een kutprprogramma ookquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Blackprinces het volgende:
serieus, kan dat niet gemaild worden?
Beste redaktie, kunnen jullie jo niet instrueren haar mond over haar ex te houden?
Wij zijn die streamlocks zat die jullie ervoor geven.
De reden dat zij niet over hem mag praten zal ons een dikke vette zorg zijn.........
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gerard is toch zijn grote voorbeeld. Alles wat hij vind, vind Alnix ook...
Ziekelijk allemaal. En altijd maar 'ja precies' er achter zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.
henk![]()
Zijn zweetharses gaat steeds verder naar beneden en zijn handjes steeds verder omhoog.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
wordt wel weer wennen voor flex als hij weer thuis isduh, alleeeen in het huis van z'n ouders zonder vriendjes
primaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ziekelijk allemaal. En altijd maar 'ja precies' er achter zeggen.
Hoe naief zijn jullie wel niet, iedereen ziet dat Genialex, Gerard voor zijn karretje heeft gespannen om ze iedereen te playen om zijn positie in het spel te versterken!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erger nog, hij doet alsof ie hetzelfde is en denkt als Geniale Geer.
henk![]()
Duurt ook niet lang, hij wordt vanzelf WEER weggestemdquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
wordt wel weer wennen voor flex als hij weer thuis isduh, alleeeen in het huis van z'n ouders zonder vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |