Dat dus, dat vindt ik dus achterbaksquote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef Kiqy het volgende:
Monique gaat denk ik wel ver komen, met dat gemanipuleer en lieve-onschuldige-meisjes gedrag van haar (maar ondertussen), maar ik denk dat ze er gelijk uitligt als ze genomineerd zou zijn...
en het interesseert je geen reet hoe je haar zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Chanel5 het volgende:
Als je echt liefdesverdriet hebt kun je het woord niet eens uitspreken zonder in janken uit te barsten, actrice!
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef afca_oc het volgende:
Gerard
Jo: Ik heb al 50x gevraagd om een of andere set
Gerard: Ik heb al vaak gevraagd om een playstation
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef afca_oc het volgende:
Gerard
Jo: Ik heb al 50x gevraagd om een of andere set
Gerard: Ik heb al vaak gevraagd om een playstation
De ballenbakquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
en der ex had hele mooie ballen wtf ?? in welke wereld leven deze mensen
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
lex gaat niet veel streamen hij gaat zijn leven oppakken
Die jongen zit echt wel met ze bek voor die stream, heeft toch niets beters te doen
dat vraag ik me dus ook steeds af.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
200.000% !!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
lex gaat niet veel streamen hij gaat zijn leven oppakken
Die jongen zit echt wel met ze bek voor die stream, heeft toch niets beters te doen
nee die heeft ze van dr moeder gekregen !quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Zou het door de botox komen, of zal die materialistiche inslag helemaal van Jojanka zelf zijn?
Van Mamajo en haar narcistiche Papajo.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Zou het door de botox komen, of zal die materialistiche inslag helemaal van Jojanka zelf zijn?
zei hij echtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
200.000% !!
zei hij dat echt ? hij is toch werkloos ?
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |