Heeft Supersoep toch een doorbraak bereikt. En eh... spionage schrijf je in deze context met een Hoofdletter.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Heeft Supersoep toch een doorbraak bereikt. En eh... spionage schrijf je in deze context met een Hoofdletter.
Hahahahahahaha. Ik zie het ook al voor me. Leuke postquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Devion het volgende:
Nou snap ik niet echt de doel van de meet. Elkaar ontmoeten en dan wat? Praten? Mensen(Met alle respect) die niet heel sociaalvaardig zijn, laag zelfbeeld hebben en vrij naief zijn. Ik zie de zwijgende blikken al voor me.
Lijkt me handige dat jullie van te voren al wat activiteiten plannen, want elkaar doodstaren op een terrasje lijkt me niet heel handig. Het is maar een idee.
Naja, veel succes toegewenst, het is iig bewonderigswaardig dat jullie er wat ondernemen.
Ik ben geen fotomodel, maar ik ben sociaal vaardig genoeg, mijn zelfbeeld is realistisch en ik ben absoluut niet naïef.quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Devion het volgende:
Nou snap ik niet echt de doel van de meet. Elkaar ontmoeten en dan wat? Praten? Mensen(Met alle respect) die niet heel sociaalvaardig zijn, laag zelfbeeld hebben en vrij naief zijn. Ik zie de zwijgende blikken al voor me.
Lijkt me handige dat jullie van te voren al wat activiteiten plannen, want elkaar doodstaren op een terrasje lijkt me niet heel handig. Het is maar een idee.
Naja, veel succes toegewenst, het is iig bewonderigswaardig dat jullie er wat ondernemen.
Doelde meer op mensen zoals Richard, Lanterfanteraar, mylifeisgrey e.d.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben geen fotomodel, maar ik ben sociaal vaardig genoeg, mijn zelfbeeld is realistisch en ik ben absoluut niet naïef.
Alsof die mensen gaan komen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Doelde meer op mensen zoals Richard, Lanterfanteraar, mylifeisgrey e.d.
Als richard verschijnt, komen we er niet onderuit onze indruk te bespreken. De conclusie wordt natuurlijk veel te positief voor richard dus hebben we de rest van de avond nodig om hem te overtuigen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Doelde meer op mensen zoals Richard, Lanterfanteraar, mylifeisgrey e.d.
Aan welke lippen ga je precies hangen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
Als Lanterfanter gaat vertellen in haar poetische stijl hangen we aan haar lippen.
Het paar waar Woorden uitkomen natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan welke lippen ga je precies hangen?
Heel smooooth.....quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan welke lippen ga je precies hangen?
Richard komt waarschijnlijk wel.quote:
Mensen die dat IRL doen falen sowieso hardquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
In ieder geval een punt die ongewijzigd moet blijven is dat niemand uitgelachen, gekleineerd of beledigd moet worden.
In de kroeg van ome Westbroek.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer en waar? Als ik kan dan kom ik wel
Is inmiddels al besproken. Rechtlijnigheid in OP kan wel een beetje worden losgelaten, als het idee maar duidelijk is dat iedereen met respect wordt behandeld etc, maar dat spreekt ook voor zich.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jongens jongens wat een OP. Goed wat jullie doen, maar als ik zo de OP lees lijkt het meer op een bijeenkomst van een sekte. Zo kun je toch nooit fatsoenlijk met mensen omgaan als je je zo bekrompen opstelt?
True, maar de OP kun je vergeten wat betreft de meet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jongens jongens wat een OP. Goed wat jullie doen, maar als ik zo de OP lees lijkt het meer op een bijeenkomst van een sekte. Zo kun je toch nooit fatsoenlijk met mensen omgaan als je je zo bekrompen opstelt?
dat lijkt me nl. ook dat het voor zichzelf spreekt. Maar een wat lossere sfeer zou een stuk schelenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is inmiddels al besproken. Rechtlijnigheid in OP kan wel een beetje worden losgelaten, als het idee maar duidelijk is dat iedereen met respect wordt behandeld etc, maar dat spreekt ook voor zich.
Daar ben ik nog nooit geweest met Fok!quote:
Ja. Ik heb tot nu toe alleen meets gehad met vrouwelijke leeftijdsgenootjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wil toch zo graag contacten met mensen?
wil je liever een 1 op 1 date met deze of gene?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja. Ik heb tot nu toe alleen meets gehad met vrouwelijke leeftijdsgenootjes.
Ik sta heel verloren in deze lijst.
of je in plaats van naar de meet gewoon bij me thusi wilt komen slapen.quote:
Ik wacht anders nog steeds op antwoord op jouw DM. En zolang je dat niet doet ben je gewoon een trol. Helaas.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja. Ik heb tot nu toe alleen meets gehad met vrouwelijke leeftijdsgenootjes.
Ik sta heel verloren in deze lijst.
Oh ja, gezellig hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of je in plaats van naar de meet gewoon bij me thusi wilt komen slapen.
Deze dreigende ondertoon bevalt me niet. Helaas.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op antwoord op jouw DM. En zolang je dat niet doet ben je gewoon een trol. Helaas.
Ik dreig niet. Het is gewoon pure teleurstelling dat mijn vermoedens zoals gebruikelijk juist waren. Als je geen trol was had je namelijk wel het fatsoen én lef gehad om even te antwoorden op mijn volkomen integere (weder)vraag.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Deze dreigende ondertoon bevalt me niet. Helaas.
Het enige wat ik vraag is een reactie op mijn antwoord op jouw DM. Ik hoef geen webcam-sessie.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan mijzelf per webcam tonen. Morgenavond. Wanneer mijn laptop het doet. Aan een ieder van Fok.
Dat bewijst dat je echt een meisje/vrouw bent, maar niet dat je geen personage neer probeert te zetten op dit forum.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan mijzelf per webcam tonen. Morgenavond. Wanneer mijn laptop het doet. Aan een ieder van Fok.
Zelfs dat niet. Webcambeelden zijn best te manipuleren.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bewijst dat je echt een meisje/vrouw bent
Precies.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat bewijst dat je echt een meisje/vrouw bent, maar niet dat je geen personage neer probeert te zetten op dit forum.
Ze draagt enkel rokjes. Wat nu?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tssk, jij wilt alleen maar in haar broekje komen.
Dat je niet zo'n goedgelovige kneus moet zijn die in het broekje van een relkloon probeert te komen.quote:
Misschien is ze wel echt en maak jij daar op die date misbruik van door "Je grote Mannelijkheid diep in haar Smachtende Liefdesgrot te stoppen"quote:Op donderdag 14 april 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
Dat je niet zo'n goedgelovige kneus moet zijn die in het broekje van een relkloon probeert te komen.
Dan zou ik jouw tactiek hanteren joh. Haar voor trol uitmaken om zo een date te regelen omdat ze het tegendeel wellicht wil bewijzen. Hoppa.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat je niet zo'n goedgelovige kneus moet zijn die in het broekje van een relkloon probeert te komen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Dan zou ik jouw tactiek hanteren joh. Haar voor trol uitmaken om zo een date te regelen omdat ze het tegendeel wellicht wil bewijzen. Hoppa.
Nah, nee. Labiele wijven heb ik mijn buik wel vol van.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef Catbert het volgende:
Misschien is ze wel echt en maak jij daar op die date misbruik van door "Je grote Mannelijkheid diep in haar Smachtende Liefdesgrot te stoppen"
Welnee, aangezien je geen inhoudelijke argumenten had kon ik het wel met plaatjes af.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Hij loopt me te pesten en kan het met woorden niet meer af, dus dan maar plaatjes.
Als ze een troll is, krijg je 20 euro van me plus excuses in het betalingsdinges.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, aangezien je geen inhoudelijke argumenten had kon ik het wel met plaatjes af.
Ja hoor, wat een bullshit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
Trollen en andere klonen willen nooit 1 op 1 meeten. Omdat relkloon.
Tof. Deal.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
Als ze een troll is, krijg je 20 euro van me plus excuses in het betalingsdinges.
Meer kunnen we beiden niet zeggen tot ze iemand ontmoet heeft. Dat ze jou niet wil ontmoeten zegt niet bijster veel, als ik heel eerlijk ben.
Zie hierboven, white knight.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ja hoor, wat een bullshit.
Ik wil jou ook niet 1 op 1 meeten. Ben ik nu ook een relkloon?
Lol. Arrogant ventje.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hierboven, white knight.
En dat je uberhaupt de moeite neemt om me te quoten en te reageren bewijst mijn gelijk alleen maar.
ga als advies-gever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nouuu![]()
Minute-to-minute verslag, dan? *kijkt hoopvol*![]()
Kom op, ik vind het zo leuk allemaalEn meer mensen met mij, denk ik
Want, als iemand niet met jou wil daten is het een troll?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
Even een situatieschets omdat het posten van DM's en PM's tegen de regels is....
- Ik noemde haar een trol in het " versieren op latere leeftijd" topic.
- DM van haar met "Nee, dat is niet zo bla bla".
- Ik: "Oké prima. Laten we eens afspreken en ergens een drankje drinken zodat jij je verhaal kwijt kan."
- Volkomen radiostilte van haar kant middels DM sindsdien.
Maar ondertussen wel in topics blijven beweren dat het allemaal niet zo is. Yeah, right...
Sue/ban me!
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
kijk in de op, genoeg mensen van rond de 20 geloof ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
ga als advies-gever?
(of had iemand dat al gezegd? geen zin om 7 pagina's door te spitten)
haha, heb ik ook hoor ik zou er graag bij zijn, maar aan de andere kant zou ik me er ook een beetje voor schamen als ik zou gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste die dat zegt.
Ik weet niet precies waar ik nou bang voor ben, maar aan meeten doe ik (nog) niet
Ik heb dus eigenlijk ook totaal geen recht van spreken hoormaar ik ben gewoon heel benieuwd...
they have a cave troll!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef formerjellybean het volgende:
Troll zoals in de zweedse sprookjes![]()
![]()
Je zou raar opkijken als dat op een meet aankwam zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Aardbei, jij bent toch 19 ofzo? En niet verkeerd dacht ik, wat doe je hier?
Ik weet wel een goeie meetplaats:Niks mis met de kermis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Advies geven is leeftijdsgebonden?
Ah, geven, ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis met de kermis.![]()
Advies geven is leeftijdsgebonden?
Moeten????quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Tijnbrein, Winterbreeze en Halcon willen ook komen. Ik kan de OP niet meer wijzigen. Wat dachten jullie van 15 mei op Utrecht centraal? We kunnen allemaal afspreken voor Albert Heijn te go om een uur of 3. Daarna gaan we naar een park 20 minuutjes lopen vanaf centraal en gaan we daar eten en drinken. Des noods kopen we wat we nodig hebben bij het Albert Heijn.
Iedereen die naar de meet wil komen moet voor 30 april laten weten of hij of zij wil komen. Dan PM ik wel mijn contact gegevens zodat mensen met mij contact kunnen nemen als ze nog vragen hebben. Eens of oneens?
Vind het wel logisch, mag best van tevoren weten wie er allemaal komt. Anders krijg je afzeggingen op het laatste moment omdat er iemand komt die je niet wil ontmoeten, of zo.quote:
En juist door het gebrek aan spontaniteit bij deze gevallen, loopt het op niets uit bij de vrouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het wel logisch, mag best van tevoren weten wie er allemaal komt. Anders krijg je afzeggingen op het laatste moment omdat er iemand komt die je niet wil ontmoeten, of zo.
Dat zou ik erg kinderachtig vinden. Maar helaas wel des foksquote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
omdat er iemand komt die je niet wil ontmoeten, of zo.
Er zijn slechts enkele mensen die komen die ook problemen hebben met versieren.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En juist door het gebrek aan spontaniteit bij deze gevallen, loopt het op niets uit bij de vrouwen.
Het slechtste wat je kan doen is zo'n club bij elkaar zetten. Hoppa, uit die zelfverkozen ellende en de wereld in.
Oh ik kan dat wel begrijpen eigenlijk. Het was dan ook een voorbeeld van mijzelf.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zou ik erg kinderachtig vinden. Maar helaas wel des foks
Ja, deelnemer wilt bijv. niet komen omdat Halcon komt en Richard wilt mij liever niet onder ogen komen. Moet best vervelend voor hun zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het wel logisch, mag best van tevoren weten wie er allemaal komt. Anders krijg je afzeggingen op het laatste moment omdat er iemand komt die je niet wil ontmoeten, of zo.
Denk niet dat ze er niet van kunnen slapen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, deelnemer wilt bijv. niet komen omdat Halcon komt en Richard wilt mij liever niet onder ogen komen. Moet best vervelend voor hun zijn.
jij bent nog te jong, dus niet op latere leeftijd en dan is het ook niet erg alsj e kinderachtig bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik kan dat wel begrijpen eigenlijk. Het was dan ook een voorbeeld van mijzelf.
Niet dat ik ga, maar toch.
Lijkt mij gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Tijnbrein, Winterbreeze en Halcon willen ook komen. Ik kan de OP niet meer wijzigen. Wat dachten jullie van 15 mei op Utrecht centraal? We kunnen allemaal afspreken voor Albert Heijn te go om een uur of 3. Daarna gaan we naar een park 20 minuutjes lopen vanaf centraal en gaan we daar eten en drinken. Des noods kopen we wat we nodig hebben bij het Albert Heijn.
Iedereen die naar de meet wil komen moet voor 30 april laten weten of hij of zij wil komen. Dan PM ik wel mijn contact gegevens zodat mensen met mij contact kunnen nemen als ze nog vragen hebben. Eens of oneens?
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan iedereen die naar de meet wil komen mij een PM of DM sturen? Tenzij je op het lijstje staat, dan hoeft het niet. Tenzij je van het lijstje af wilt, hoeft het wel.
Lijkt me van niet.quote:
Denk niet dat iemand bezwaar zou hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gezien het lijstje mensen die komen wil ik me eigenlijk ook wel opgeven.
Heb een aantal mensen van de lijst al ontmoet.
Reden zal misschien wat egocentrisch klinken maar ik ben maar gewoon eerlijk...
Al mijn hele leven lang zoek ik contact met juist die mensen waar niet iedereen meteen naartoe loopt, en ik merk dat ze dat prettig vinden, de manier waarop ik dat doe. En dat geeft mij dan ook weer een fijn gevoel. Het zijn ook meestal de meest interessante gesprekken, die daaruit voortvloeien.
Dus, als niemand bezwaar heeft..?
Dat ligt er aan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand bezwaar zou hebben.
Deze dramaqueen is toch gebanned?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:37 schreef Supersoep het volgende:
Als er een vrouw bij is, dan zou Richard niet komen.
Goed idee dus.
Jij bent ook welkom. Het punt is dat ik niet wil dat je anderen diskwalificeert met je mening. Als het slechts meningen zijn, waar natuurlijk iedereen recht op heeft, dan is het geen basis om andere te diskwalificeren. Als je er een waarheid van maakt, krijg je gemakkelijk ruzie.quote:
Ik heb persoonlijk liever dat Richard niet komt. Hij beangstigt mij met zijn enge gedachten over de dood. Maar dat is wederzijds; hij wilt mij ook niet zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom. Het punt is dat ik niet wil dat je anderen diskwalificeert met je mening. Als het slechts meningen zijn, waar natuurlijk iedereen recht op heeft, dan is het geen basis om andere te diskwalificeren. Als je er een waarheid van maakt, krijg je gemakkelijk ruzie.
haha het lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef Re het volgende:
straks is er nog een moderator nodig op de meeting
Je bent ook welkom hoor. Kunnen we gelijk eens informeel praten over bans, slowchats en het leven van een moderator.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef Re het volgende:
straks is er nog een moderator nodig op de meeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |