Als ze een troll is, krijg je 20 euro van me plus excuses in het betalingsdinges.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, aangezien je geen inhoudelijke argumenten had kon ik het wel met plaatjes af.
Ja hoor, wat een bullshit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
Trollen en andere klonen willen nooit 1 op 1 meeten. Omdat relkloon.
Tof. Deal.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
Als ze een troll is, krijg je 20 euro van me plus excuses in het betalingsdinges.
Meer kunnen we beiden niet zeggen tot ze iemand ontmoet heeft. Dat ze jou niet wil ontmoeten zegt niet bijster veel, als ik heel eerlijk ben.
Zie hierboven, white knight.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ja hoor, wat een bullshit.
Ik wil jou ook niet 1 op 1 meeten. Ben ik nu ook een relkloon?
Lol. Arrogant ventje.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hierboven, white knight.
En dat je uberhaupt de moeite neemt om me te quoten en te reageren bewijst mijn gelijk alleen maar.
ga als advies-gever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nouuu![]()
Minute-to-minute verslag, dan? *kijkt hoopvol*![]()
Kom op, ik vind het zo leuk allemaalEn meer mensen met mij, denk ik
Want, als iemand niet met jou wil daten is het een troll?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
Even een situatieschets omdat het posten van DM's en PM's tegen de regels is....
- Ik noemde haar een trol in het " versieren op latere leeftijd" topic.
- DM van haar met "Nee, dat is niet zo bla bla".
- Ik: "Oké prima. Laten we eens afspreken en ergens een drankje drinken zodat jij je verhaal kwijt kan."
- Volkomen radiostilte van haar kant middels DM sindsdien.
Maar ondertussen wel in topics blijven beweren dat het allemaal niet zo is. Yeah, right...
Sue/ban me!
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
kijk in de op, genoeg mensen van rond de 20 geloof ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
ga als advies-gever?
(of had iemand dat al gezegd? geen zin om 7 pagina's door te spitten)
haha, heb ik ook hoor ik zou er graag bij zijn, maar aan de andere kant zou ik me er ook een beetje voor schamen als ik zou gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste die dat zegt.
Ik weet niet precies waar ik nou bang voor ben, maar aan meeten doe ik (nog) niet
Ik heb dus eigenlijk ook totaal geen recht van spreken hoormaar ik ben gewoon heel benieuwd...
they have a cave troll!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef formerjellybean het volgende:
Troll zoals in de zweedse sprookjes![]()
![]()
Je zou raar opkijken als dat op een meet aankwam zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Aardbei, jij bent toch 19 ofzo? En niet verkeerd dacht ik, wat doe je hier?
Ik weet wel een goeie meetplaats:Niks mis met de kermis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Advies geven is leeftijdsgebonden?
Ah, geven, ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis met de kermis.![]()
Advies geven is leeftijdsgebonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |