Accoord.quote:
Dit klinkt als een bijeenkomst waar mensen aan hun problemen werken. Is het niet eerder doorpraten over hetgeen in het topic is besproken, met als voordeel dat je elkaar in levende lijven ziet? Advies nemer / gevers zijn rollen. Iedereen kan afwisselend beide rollen aannemen.quote:Als laatste ga ik wanneer de groep verdelen in advies gevers in advies nemers. Straks wanneer ik weet wie er allemaal zeker komt, dan meldt ik aan wie er komt als een advies gever en wie er komt als een advies nemer.
Ik woon in omgeving Utrecht. Als mensen ergens anders willen afspreken, mag dat gerust, natuurlijk. Maar dan moet iemand anders de plek uitzoeken. Op koninginnedag kan ik niet, ik heb dan al plannen denk ik. Maar we kunnen het wel omstreeks die tijd doen, of iets later.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef lipper het volgende:
Waar woont iedereen ongeveer. Ia Utrecht wel makkelijk?
Misschien is konninginnedag wel een leuke dag.
Zo'n typische loner dag.
En dan op een rustige plek ofzo. Of staat Utrecht al vast?
Ja je hebt gelijk. We kunnen ook zeggen dat iemand beide rollen inneemt. Maar het lijkt me handig om te weten wie er wil komen maar verder niet echt hulp nodig heeft met iets en wie er wil komen om te kijken of hij/zij iets eruit kan halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Accoord.
[..]
Dit klinkt als een bijeenkomst waar mensen aan hun problemen werken. Is het niet meer doorpraten over hetgeen in het topic is besproken, met als voordeel dat je elkaar in levende lijven ziet. Advies nemer / gevers zijn rollen. Iedereen kan afwisselend beide rollen aannemen.
Persoonlijk vind ik Utrecht een beter idee. Het makkelijkste plek voor iedereen om te komen en er zijn ook genoeg plekken waar we kunnen gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 04:33 schreef lipper het volgende:
Het lijkt me prettiger als er alleen mensen komen die al gepost hebben.
Ik weet niet hoe de anderen er over denken, maar mij lijkt dat niks.
Als datum heb ik zondag 1 mei. Ik denk dat iedereen genoeg tijd heeft om het in te plannen.
Ik heb ook nog wel een idee voor de locatie. Ik ga regelmatig met de honden in hoenderloo lopen.
Midden op de Veluwe redelijk centraal en goed bereikbaar met de auto en Ov. We kunnen lopen en een mooie open plek zoeken. Die zijn er genoeg.
Als iemand de financiële middelen niet heeft ben ik bereid ze op te halen.
Dan kan ik naar een winkel vlakbij rijden om wat boodschappen te halen, of op zijn Amerikaans en iedereen neemt wat mee.
Wat vinden jullie ervan??
Weet je waar iedereen woont dan. Apeldoorn is maar 20 min verder. En het is net wat anoniemer. Als we in een park gaan zitten op een zondag als het druk is. Nee lijkt me slecht idee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Utrecht een beter idee. Het makkelijkste plek voor iedereen om te komen en er zijn ook genoeg plekken waar we kunnen gaan zitten.
Hmmm Apeldoorn mag natuurlijk ook. Als de anderen daarmee eens zijn, dan kunnen we daar gaan. Maar dan moet jij dat gedeelte van de meet regelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef lipper het volgende:
[..]
Weet je waar iedereen woont dan. Apeldoorn is maar 20 min verder. En het is net wat anoniemer. Als we in een park gaan zitten op een zondag als het druk is. Nee lijkt me slecht idee.
Als ik het idee heb dat anderen me horen ga ik me inhouden.
Waar en wanneer. Wat komt je beste uit?quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef benzin het volgende:
Het hangt er vooral vanaf wanneer/waar en een klein beetje wie er allemaal komen, maar op zich sta ik er positief tegenover
De POL meet zou eigenlijk op dezelfde locatie en tijd ook een meet willen organiseren. We wilden eerst Dries Roelvink huren maar dit is goedkoper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optyfen kut troll.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
De POL meet zou eigenlijk op dezelfde locatie en tijd ook een meet willen organiseren. We wilden eerst Dries Roelvink huren maar dit is goedkoper.
Dit gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat leuk, ik vroeg me al tijden af of het geen goed idee zou zijn voor al die Fok!kers met gelijksoortige topics over hun gebrek aan succes in de liefde niet gewoon een meet konden houden
Ik vind dat van die rollen overigens niet echt een goed idee, ik denk dat er vast wel mensen zijn die zich zowel in de rol van adviesgever als -nemer kunnen zien - denk iig dat het misschien beter is als jullie gewoon wat gaan kletsen, gespreksstof genoeg, lijkt me
Leuk, in elk geval
Jullie plaatsen toch wel foto's en uitgebreide verslagen als het geweest is, hè?
Nouuuquote:
Ik vond het eerst een leuk idee, maar nu het met allemaal van die regeltjes is neergezet niet meer. Dat maakt het te formeel en haalt de magie weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nouuu![]()
Minute-to-minute verslag, dan? *kijkt hoopvol*![]()
Kom op, ik vind het zo leuk allemaalEn meer mensen met mij, denk ik
Leuk als in?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nouuu![]()
Minute-to-minute verslag, dan? *kijkt hoopvol*![]()
Kom op, ik vind het zo leuk allemaalEn meer mensen met mij, denk ik
Magie als in?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het eerst een leuk idee, maar nu het met allemaal van die regeltjes is neergezet niet meer. Dat maakt het te formeel en haalt de magie weg.
Magie als in het spontane gemoedelijke wat bij normale FOK! meets aanwezig isquote:
Ik denk dat men in de praktijk zich niet zo strak rechtlijnig kan gedragen hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Magie als in het spontane gemoedelijke wat bij normale FOK! meets aanwezig is
Ge wit het ooit nooit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat men in de praktijk zich niet zo strak rechtlijnig kan gedragen hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat leuk, ik vroeg me al tijden af of het geen goed idee zou zijn voor al die Fok!kers met gelijksoortige topics over hun gebrek aan succes in de liefde niet gewoon een meet konden houden
Ik vind dat van die rollen overigens niet echt een goed idee, ik denk dat er vast wel mensen zijn die zich zowel in de rol van adviesgever als -nemer kunnen zien - denk iig dat het misschien beter is als jullie gewoon wat gaan kletsen, gespreksstof genoeg, lijkt me
Leuk, in elk gevalGoed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 09-04-2011 00:52:24 ]The view from nowhere.
In ieder geval een punt die ongewijzigd moet blijven is dat niemand uitgelachen, gekleineerd of beledigd moet worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke regels zijn jullie niet mee eens en waarom? Alles mag nog over worden gediscussieerd. Alles kan nog veranderen. Iwannabehigh en Maanvis, hoe willen jullie het hebben en waarom?
ik kom niet, je hebt het veel te formeel gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke regels zijn jullie niet mee eens en waarom? Alles mag nog over worden gediscussieerd. Alles kan nog veranderen. Iwannabehigh en Maanvis, hoe willen jullie het hebben en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |