Anders soort mensen, ander soort setting.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
okay, misschien kun je iemand die echt vaak op meets komt (bijv heatwave) eens PM-enquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of dat waar is. Ik ben nog nooit naar een meet geweest.
ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders soort mensen, ander soort setting.
Oo ktussen R&Pers zit nogal een verschil, maar je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.
Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelsetquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.
Daar heb je gelijk in. Ik haal het weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind de regels wel begrijpelijk. Alleen dat adviseur spelen niet. Zo arrogant wil ik niet zijn. Ik denk alleen mee.
Dan heb je wel recht van spreken idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelset
Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je wel recht van spreken idd.
Niemand hier heeft nog een dergelijke meet meegemaakt, dus het is allemaal wat gissen.
De regels zijn wat mij betreft redelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.
Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef richard_prf het volgende:
Haal mij maar van misschien af. Ik ga zeker weten komen op die meet als het nog door gaat. Ik zie het als mijn laatste redmiddel.
Nu gaan jullie het zelf meemaken dat het inderdaad mijn uiterlijk is dat het grote probleem is.
Dus stop maar met PM's sturen (ik krijg er dagelijks een paar), ik ben geen troll maar echt zo.
Bovendien kan je verwachten dat ik een bloosaanval ga krijgen want ik schaam me kapot voor wat ik hier getypt heb + dat je extra gaat letten op mijn uiterlijk.
Ik vermoed dat jullie begrijpen dat het wel degelijk mijn uiterlijk is dat het grote probleem isquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".
waarom?quote:Op zondag 10 april 2011 09:47 schreef Fingon het volgende:
Leeftijden achter de namen zetten is misschien wel zo handig.
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef deelnemer2 het volgende:
Waarom horen we niets meer van Milg, Schenkstroop, Benzin, Lanterfanter en anderen die in dit topic een rol hebben gespeeld?
Bang voor spionage hahahaha. Hahahahahahaha de droomvrouw van Supersoep sjonge jonge jonge. Hoe kan dat nou je droomvrouw zijn ik begrijp het allemaal niet meer. Echt niet. Ik ben helemaal in de war.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |