abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:38:16 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248107
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik kom niet, je hebt het veel te formeel gemaakt :)
Oke. Ik ben niet zeker of jij erbij zou passen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat voor man jij bent. Je bent bijna 30 en nog steeds maagd, toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:38:18 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248108
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In ieder geval een punt die ongewijzigd moet blijven is dat niemand uitgelachen, gekleineerd of beledigd moet worden.
common sense anyone? :) of dacht je dat het schering en inslag was bij 'normale' en deze regel daarom uiterst noodzakelijk is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:39:11 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248126
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke. Ik ben niet zeker of jij erbij zou passen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat voor man jij bent. Je bent bijna 30 en nog steeds maagd, toch?
nee man, ik ben nu vrijgezel maar heb al aardig wat relaties achter de rug. met carnaval voro het laatst seks gehad ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95248170
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

common sense anyone? :) of dacht je dat het schering en inslag was bij 'normale' en deze regel daarom uiterst noodzakelijk is?
Weet ik veel wat voor een volk er komt naar die meet of wie er schuilgaat achter de nickname. Er mag best benadrukt worden dat iedereen respectvol met elkaar omgaat of anders wegblijft.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:43:52 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248219
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik veel wat voor een volk er komt naar die meet of wie er schuilgaat achter de nickname. Er mag best benadrukt worden dat iedereen respectvol met elkaar omgaat of anders wegblijft.
dat is niet nodig en zelfs een belediging. of nodig je mark rutte ook bij je uit op de koffie en vertel je hem bij het binnenkomen dat het niet de bedoeling is dat ie de boel in een dronken bui kort en klein slaat?
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:44:27 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248229
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee man, ik ben nu vrijgezel maar heb al aardig wat relaties achter de rug. met carnaval voro het laatst seks gehad ;)
Dus daarom moet het geen stress zijn voor de meeste mensen om die regels te volgen. Ik heb die regels eerder gezet zodat de mensen die willen komen zichzelf veilig kunnen voelen.

Maar ja, als jij al veel relaties heb gehad en jij verder niet veel te zeggen hebt, dan is er ook geen reden voor jou om te komen, he? ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95248238
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat gaat nooit lukken dat iedereen respectvl blijft.. waar mensen zijn zal groepsvorming zijn.Vroeg o laat zullen er conflicten ontstaan. Bij zon groep sociale klungels is het wachten tot de pleuris uitbreekt
pi_95248301
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuk als in?
"Ik vind het leuk" als in "ik ben zo blij voor jullie dat het er eindelijk van komt"
Zoiets :)
Wat dacht jij dan?

Ik kan overigens heel goed begrijpen wat Maanvis probeert te zeggen - dat helemaal geen relaxede gelegenheid meer wordt met al die afspraken en dat het daardoor minder spontaan en ontspannen wordt.
Ik begrijp echter ook goed dat al die afspraken gemaakt moeten worden, het is zooals -Strawberry- zegt - er komt natuurlijk niemand opdagen als er kans bestaat dat je gewoon wordt vernederd of zo.
Niet echt nuttig, dit, maar ik wou 't effe kwijt :D

quote:
Op zaterdag 9 april 2011 00:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goed punt.
Dank u :D
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

[ Bericht 32% gewijzigd door HappyGirl91 op 09-04-2011 01:57:34 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:49:38 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248351
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus daarom moet het geen stress zijn voor de meeste mensen om die regels te volgen. Ik heb die regels eerder gezet zodat de mensen die willen komen zichzelf veilig kunnen voelen.

Maar ja, als jij al veel relaties heb gehad en jij verder niet veel te zeggen hebt, dan is er ook geen reden voor jou om te komen, he? ;)
Dus het is meer bedoeld als een soort 'kneuzen united' ipv iets wat voor de gezelligheid is bedoeld?
Een gedicht over Maanvis
pi_95248391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus het is meer bedoeld als een soort 'kneuzen united' ipv iets wat voor de gezelligheid is bedoeld?
Waarschijnlijk gaat hij voorstellen om gezamelijk zelfmoord te plegen
pi_95248417
Huur een pschiater in om de meeting te leiden anders!
pi_95248436
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat is niet nodig en zelfs een belediging. of nodig je mark rutte ook bij je uit op de koffie en vertel je hem bij het binnenkomen dat het niet de bedoeling is dat ie de boel in een dronken bui kort en klein slaat?
Gezien het verloop van de reeks en soms harde worden, denk ik niet dat iemand het opvat als een belediging maar gewoon zekere voor het onzekere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:53:44 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248447
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nope. Als je het topic had gevolgd... n'ja, laat maar. Als je wilt komen kan je komen, als je niet wilt komen blijft thuis.
pi_95248465
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

"Ik vind het leuk" als in "ik ben zo blij voor jullie dat het er eindelijk van komt"
Wat dacht jij dan?

Ik kan overigens heel goed begrijpen wat Maanvis probeert te zeggen - dat helemaal geen relaxede gelegenheid meer wordt met al die afspraken en dat het daardoor minder spontaan en ontspannen wordt.
Ik begrijp echter ook goed dat al die afspraken gemaakt moeten worden, het is zooals -Strawberry- zegt - er komt natuurlijk niemand opdagen als er kans bestaat dat je gewoon wordt vernederd of zo.
Ja, voor beide valt wel wat te zeggen. :)

Maar zo lang erop wordt gelet dat er geen trolls komen en dat er ook echt wat geregeld wordt voor de meet, behalve dan bij elkaar komen, dan denk ik dat de rest bijzaak is.
pi_95248481
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Dat gaat nooit lukken dat iedereen respectvl blijft.. waar mensen zijn zal groepsvorming zijn.Vroeg o laat zullen er conflicten ontstaan. Bij zon groep sociale klungels is het wachten tot de pleuris uitbreekt
Het is niet dat je een week lang met elkaar opgesloten wordt....
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:55:31 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248484
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nope. Als je het topic had gevolgd... n'ja, laat maar. Als je wilt komen kan je komen, als je niet wilt komen blijft thuis.
Graag of niet hoor!
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:57:14 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248519
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien het verloop van de reeks en soms harde worden, denk ik niet dat iemand het opvat als een belediging maar gewoon zekere voor het onzekere.
die m,ensen gaven ook alleen maar hun mening ;)
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:58:04 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248539
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

Die basis regels zijn er om de trolls te voorkomen.

Niemand pesten of kwetsen, dat heb ik erbij gevoegd zodat de mensen die heel onzeker voelen erop kunnen rekenen dat niemand hen expres gaat treiteren.

Niemand versieren, dat is voor de meisjes die wel willen komen maar zich niet helemaal veilig voelt. Als jullie willen, kan die zo weg.

Geen fakers betekent geen trolls.

Iedereen die de reeks heeft gevolgd snapt waarom ik die regels heb gezet. Als de merendeel de regels niet leuk vinden, kunnen we ze het makkelijk negeren.
pi_95248561
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die m,ensen gaven ook alleen maar hun mening ;)
Ja, dus? Daarom mag het nog wel ongewenst zijn bij een meet, met gevoelige mensen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:01:32 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248615
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dus? Daarom mag het nog wel ongewenst zijn bij een meet, met gevoelige mensen.
zachte heelmeesters maken stinkende wonden :)
Een gedicht over Maanvis
pi_95248636
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gaat zeker niet altijd op.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:02:19 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248637
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je mag zoiezo eerlijk zijn. Alleen tactisch blijven. Ik heb niemand gevraagd om te liegen. ;)
Mening geven mag zoiezo. Bewust kwetsen niet.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:02:58 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248650
Maar zoiezo Maanvis, jij had altijd een IQ rond de 40, dus ik verwacht niet echt dat jij veel van zal begrijpen. Kom maar niet, oke?
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:03:29 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248663
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je mag zoiezo eerlijk zijn. Alleen tactisch blijven. Ik heb niemand gevraagd om te liegen. ;)
Mening geven mag zoiezo. Bewust kwetsen niet.
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:04:38 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95248687
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
Ik zou niet weten of dat waar is. Ik ben nog nooit naar een meet geweest.
pi_95248692
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Anders soort mensen, ander soort setting.
pi_95248725
Mag er wel gelachen worden of is dat dan uitlachen?
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:06:48 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248728
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of dat waar is. Ik ben nog nooit naar een meet geweest.
okay, misschien kun je iemand die echt vaak op meets komt (bijv heatwave) eens PM-en ;). Dan zul je zien dat je angsten ongegrond zijn.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:07:13 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248739
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Anders soort mensen, ander soort setting.
ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.
Een gedicht over Maanvis
pi_95248793
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.
Oo ktussen R&Pers zit nogal een verschil, maar je hebt je punt gemaakt.
pi_95248825
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:14:51 #82
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95248897
Juist. Er bestaan verschillende spelopvattingen die zich niet goed met elkaar verhouden.
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:14:57 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95248901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.
iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelset ;)
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:19:25 #84
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95248979
Ik vind de regels wel begrijpelijk. Alleen dat adviseur spelen niet. Zo arrogant wil ik niet zijn. Ik denk alleen mee.
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:23:54 #85
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95249063
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind de regels wel begrijpelijk. Alleen dat adviseur spelen niet. Zo arrogant wil ik niet zijn. Ik denk alleen mee.
Daar heb je gelijk in. Ik haal het weg.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:25:09 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95249089
Kijk, als er meer problemen zijn met het doel en de regels, dan moet dat gezegd worden. Ik ga natuurlijk niet luisteren naar Ghostinthemachine. Maanvis misschien wel, maar aan de andere kant heeft hij het reeks niet gevolgd.
pi_95249136
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelset ;)
Dan heb je wel recht van spreken idd.
Niemand hier heeft nog een dergelijke meet meegemaakt, dus het is allemaal wat gissen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 02:28:44 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95249150
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heb je wel recht van spreken idd.
Niemand hier heeft nog een dergelijke meet meegemaakt, dus het is allemaal wat gissen.
Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.
pi_95268063
Haal mij maar van misschien af. Ik ga zeker weten komen op die meet als het nog door gaat. Ik zie het als mijn laatste redmiddel.

Nu gaan jullie het zelf meemaken dat het inderdaad mijn uiterlijk is dat het grote probleem is.

Dus stop maar met PM's sturen (ik krijg er dagelijks een paar), ik ben geen troll maar echt zo.

Bovendien kan je verwachten dat ik een bloosaanval ga krijgen want ik schaam me kapot voor wat ik hier getypt heb + dat je extra gaat letten op mijn uiterlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 09-04-2011 18:22:52 ]
pi_95268170
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.
De regels zijn wat mij betreft redelijk.
pi_95268482
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef richard_prf het volgende:
Haal mij maar van misschien af. Ik ga zeker weten komen op die meet als het nog door gaat. Ik zie het als mijn laatste redmiddel.

Nu gaan jullie het zelf meemaken dat het inderdaad mijn uiterlijk is dat het grote probleem is.

Dus stop maar met PM's sturen (ik krijg er dagelijks een paar), ik ben geen troll maar echt zo.

Bovendien kan je verwachten dat ik een bloosaanval ga krijgen want ik schaam me kapot voor wat ik hier getypt heb + dat je extra gaat letten op mijn uiterlijk.
Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".
pi_95268662
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".
Ik vermoed dat jullie begrijpen dat het wel degelijk mijn uiterlijk is dat het grote probleem is :P
Mij maak je namelijk niet wijs dat als ik mezelf objectief beoordeel ik gewoon een lelijk persoon zie en dat dit ook bevestigd wordt door de dames die ik in het echt tegen kom. Dat ik vaak uitga maar nooit dames ontmoet, dat ik 20 jaar op school heb gezeten maar nooit 1 meid geïnteresseerd was in alleen al een praatje. Dat ik 4 jaar werkervaring heb maar vrouwelijke collega's mij afstotelijk vinden.

Het moet wel mijn uiterlijk zijn. En ik hoop dat jullie dit ook eerlijk durven te zeggen.

Als ik mocht kiezen tussen Utrecht en Apeldoorn dan kies ik voor Apeldoorn. Rustige omgeving en veel grote terrasjes en wandelroutes. Makkelijk bereikbare kroegjes en een stuk minder druk dan Utrecht. De sfeer in de stad zelf voelt gezelliger aan.

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 09-04-2011 18:55:12 ]
  zondag 10 april 2011 @ 09:08:11 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95290735
Richard_prf, ik heb je genoteerd.
  zondag 10 april 2011 @ 09:33:54 #94
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95290991
Mocht het in Utrecht zijn en op een dag die mij uitkomt, kom ik misschien ook wel even kijken.

Ik heb zoveel verhalen van richard_prf en anderen gelezen dat ik inmiddels wel benieuwd ben hoe jullie nou in het echt zijn.

Anyways.. geen idee of ik welkom ben, maar als ik kom, kom ik iig met de beste bedoelingen. Ik weet alleen niet of ik er dan de hele tijd bij zou blijven als het een depri bedoening is.. tot nu toe waren de meets waar ik ben geweest altijd wel lachen dus het zal wel meevallen hoop ik dan.

PS:
Utrecht is anoniem genoeg :P Als het ideaal terrasjesweer is moet je daar wel een beetje van genieten.
There is a long line down from heaven.
pi_95291174
Leeftijden achter de namen zetten is misschien wel zo handig.
Beneath the gold, bitter steel
pi_95294726
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 09:47 schreef Fingon het volgende:
Leeftijden achter de namen zetten is misschien wel zo handig.
waarom?
pi_95297658
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 09:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard_prf, ik heb je genoteerd.
Dank je, ik denk er vandaag nog precies hetzelfde over. Ik kom naar die meet.
pi_95299391
Waarom horen we niets meer van Milg, Schenkstroop, Benzin, Lanterfanter en anderen die in dit topic een rol hebben gespeeld?
pi_95302718
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef deelnemer2 het volgende:
Waarom horen we niets meer van Milg, Schenkstroop, Benzin, Lanterfanter en anderen die in dit topic een rol hebben gespeeld?
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
pi_95302893
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
Bang voor spionage hahahaha. Hahahahahahaha de droomvrouw van Supersoep sjonge jonge jonge. Hoe kan dat nou je droomvrouw zijn ik begrijp het allemaal niet meer. Echt niet. Ik ben helemaal in de war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')