Oke. Ik ben niet zeker of jij erbij zou passen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom niet, je hebt het veel te formeel gemaakt
common sense anyone?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval een punt die ongewijzigd moet blijven is dat niemand uitgelachen, gekleineerd of beledigd moet worden.
nee man, ik ben nu vrijgezel maar heb al aardig wat relaties achter de rug. met carnaval voro het laatst seks gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke. Ik ben niet zeker of jij erbij zou passen.
Stiekem ben ik wel benieuwd wat voor man jij bent. Je bent bijna 30 en nog steeds maagd, toch?
Weet ik veel wat voor een volk er komt naar die meet of wie er schuilgaat achter de nickname. Er mag best benadrukt worden dat iedereen respectvol met elkaar omgaat of anders wegblijft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
common sense anyone?of dacht je dat het schering en inslag was bij 'normale' en deze regel daarom uiterst noodzakelijk is?
dat is niet nodig en zelfs een belediging. of nodig je mark rutte ook bij je uit op de koffie en vertel je hem bij het binnenkomen dat het niet de bedoeling is dat ie de boel in een dronken bui kort en klein slaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor een volk er komt naar die meet of wie er schuilgaat achter de nickname. Er mag best benadrukt worden dat iedereen respectvol met elkaar omgaat of anders wegblijft.
Dus daarom moet het geen stress zijn voor de meeste mensen om die regels te volgen. Ik heb die regels eerder gezet zodat de mensen die willen komen zichzelf veilig kunnen voelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, ik ben nu vrijgezel maar heb al aardig wat relaties achter de rug. met carnaval voro het laatst seks gehad
Dat gaat nooit lukken dat iedereen respectvl blijft.. waar mensen zijn zal groepsvorming zijn.Vroeg o laat zullen er conflicten ontstaan. Bij zon groep sociale klungels is het wachten tot de pleuris uitbreektquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor een volk er komt naar die meet of wie er schuilgaat achter de nickname. Er mag best benadrukt worden dat iedereen respectvol met elkaar omgaat of anders wegblijft.
"Ik vind het leuk" als in "ik ben zo blij voor jullie dat het er eindelijk van komt"quote:
Dank uquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door HappyGirl91 op 09-04-2011 01:57:34 ]
Dus het is meer bedoeld als een soort 'kneuzen united' ipv iets wat voor de gezelligheid is bedoeld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus daarom moet het geen stress zijn voor de meeste mensen om die regels te volgen. Ik heb die regels eerder gezet zodat de mensen die willen komen zichzelf veilig kunnen voelen.
Maar ja, als jij al veel relaties heb gehad en jij verder niet veel te zeggen hebt, dan is er ook geen reden voor jou om te komen, he?
Waarschijnlijk gaat hij voorstellen om gezamelijk zelfmoord te plegenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus het is meer bedoeld als een soort 'kneuzen united' ipv iets wat voor de gezelligheid is bedoeld?
Gezien het verloop van de reeks en soms harde worden, denk ik niet dat iemand het opvat als een belediging maar gewoon zekere voor het onzekere.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is niet nodig en zelfs een belediging. of nodig je mark rutte ook bij je uit op de koffie en vertel je hem bij het binnenkomen dat het niet de bedoeling is dat ie de boel in een dronken bui kort en klein slaat?
Nope. Als je het topic had gevolgd... n'ja, laat maar. Als je wilt komen kan je komen, als je niet wilt komen blijft thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus het is meer bedoeld als een soort 'kneuzen united' ipv iets wat voor de gezelligheid is bedoeld?
Ja, voor beide valt wel wat te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
"Ik vind het leuk" als in "ik ben zo blij voor jullie dat het er eindelijk van komt"
Zoiets
Wat dacht jij dan?
Ik kan overigens heel goed begrijpen wat Maanvis probeert te zeggen - dat helemaal geen relaxede gelegenheid meer wordt met al die afspraken en dat het daardoor minder spontaan en ontspannen wordt.
Ik begrijp echter ook goed dat al die afspraken gemaakt moeten worden, het is zooals -Strawberry- zegt - er komt natuurlijk niemand opdagen als er kans bestaat dat je gewoon wordt vernederd of zo.
Niet echt nuttig, dit, maar ik wou 't effe kwijt
Het is niet dat je een week lang met elkaar opgesloten wordt....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken dat iedereen respectvl blijft.. waar mensen zijn zal groepsvorming zijn.Vroeg o laat zullen er conflicten ontstaan. Bij zon groep sociale klungels is het wachten tot de pleuris uitbreekt
Graag of niet hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nope. Als je het topic had gevolgd... n'ja, laat maar. Als je wilt komen kan je komen, als je niet wilt komen blijft thuis.
die m,ensen gaven ook alleen maar hun meningquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien het verloop van de reeks en soms harde worden, denk ik niet dat iemand het opvat als een belediging maar gewoon zekere voor het onzekere.
Die basis regels zijn er om de trolls te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
"Ik vind het leuk" als in "ik ben zo blij voor jullie dat het er eindelijk van komt"
Zoiets
Wat dacht jij dan?
Ik kan overigens heel goed begrijpen wat Maanvis probeert te zeggen - dat helemaal geen relaxede gelegenheid meer wordt met al die afspraken en dat het daardoor minder spontaan en ontspannen wordt.
Ik begrijp echter ook goed dat al die afspraken gemaakt moeten worden, het is zooals -Strawberry- zegt - er komt natuurlijk niemand opdagen als er kans bestaat dat je gewoon wordt vernederd of zo.
Niet echt nuttig, dit, maar ik wou 't effe kwijt
Ja, dus? Daarom mag het nog wel ongewenst zijn bij een meet, met gevoelige mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die m,ensen gaven ook alleen maar hun mening
zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dus? Daarom mag het nog wel ongewenst zijn bij een meet, met gevoelige mensen.
Gaat zeker niet altijd op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Je mag zoiezo eerlijk zijn. Alleen tactisch blijven. Ik heb niemand gevraagd om te liegen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je mag zoiezo eerlijk zijn. Alleen tactisch blijven. Ik heb niemand gevraagd om te liegen.
Mening geven mag zoiezo. Bewust kwetsen niet.
Ik zou niet weten of dat waar is. Ik ben nog nooit naar een meet geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
Anders soort mensen, ander soort setting.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog niet voorgekomen op meets dat er bewust gekwetst wordt, waar komt de angst vandaan dat dat toch gebeurt?
okay, misschien kun je iemand die echt vaak op meets komt (bijv heatwave) eens PM-enquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of dat waar is. Ik ben nog nooit naar een meet geweest.
ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders soort mensen, ander soort setting.
Oo ktussen R&Pers zit nogal een verschil, maar je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ook meets waar R&P-ers komen zjin niet nieuw.
Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelsetquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die voortkomt uit het feit dat dit mensen betreft die zich best kwetsbaar opstellen - en daar kan misbruik van worden gemaakt, dat beseffen zij zich denk ik erg goed.
Daar heb je gelijk in. Ik haal het weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind de regels wel begrijpelijk. Alleen dat adviseur spelen niet. Zo arrogant wil ik niet zijn. Ik denk alleen mee.
Dan heb je wel recht van spreken idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iik ben op meets geweest waar krassende mensen en anorexia-patiënten kwamen (niet FOK! meets) zelfs daar was niet zo'n rare regelset
Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je wel recht van spreken idd.
Niemand hier heeft nog een dergelijke meet meegemaakt, dus het is allemaal wat gissen.
De regels zijn wat mij betreft redelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Precies. Ik wil wel de regels weghalen als anderen daarmee eens zijn.
Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef richard_prf het volgende:
Haal mij maar van misschien af. Ik ga zeker weten komen op die meet als het nog door gaat. Ik zie het als mijn laatste redmiddel.
Nu gaan jullie het zelf meemaken dat het inderdaad mijn uiterlijk is dat het grote probleem is.
Dus stop maar met PM's sturen (ik krijg er dagelijks een paar), ik ben geen troll maar echt zo.
Bovendien kan je verwachten dat ik een bloosaanval ga krijgen want ik schaam me kapot voor wat ik hier getypt heb + dat je extra gaat letten op mijn uiterlijk.
Ik vermoed dat jullie begrijpen dat het wel degelijk mijn uiterlijk is dat het grote probleem isquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Hoewel we eerlijk zijn, komt je als herboren uit de meet, vermoed ik. Behalve jij is er niemand die zo zwaar tilt aan "het grote probleem".
waarom?quote:Op zondag 10 april 2011 09:47 schreef Fingon het volgende:
Leeftijden achter de namen zetten is misschien wel zo handig.
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef deelnemer2 het volgende:
Waarom horen we niets meer van Milg, Schenkstroop, Benzin, Lanterfanter en anderen die in dit topic een rol hebben gespeeld?
Bang voor spionage hahahaha. Hahahahahahaha de droomvrouw van Supersoep sjonge jonge jonge. Hoe kan dat nou je droomvrouw zijn ik begrijp het allemaal niet meer. Echt niet. Ik ben helemaal in de war.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage, MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |