@lanterfant ik had het hier vandaanquote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin is bang, Lanterfant is bang voor spionage , MLiG heb ik nog wel per DM gesproken maar zijn situatie is nog hetzelfde en Schenkstroop is weg na het zien van die foto van Supersoep en zijn droomvrouw met een aziaat.
Waarom zo vijandig, meisje? Zo scoor je geen mannen, dat verzeker ik je.quote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ANGSTEN?! Bah, jij wil echt graag je mannetje staan en mij beschuldigen van iets.
Met mijn andere meetingvriendinnetjes ben ik wel degelijk uitgegaan hoor.
Ha ha.quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neem je pa anders mee ter ondersteuning
Dat is dus onbetrouwbare informatie. Mijn "angst voor spionage" komt er vooral op neer dat "mensen" Mij herkennen hier op Fok en mijn berichtjes gaan lezen. Maar ach, ook hier heb ik niet veel te verliezen gezien die "mensen" niet eens dicht bij me staan en gezien ik veel informatie uit mijn posts ook best met "iedereen" in het dagelijks leven deel. Groetjes.quote:
Ik ben heel lief en ik lach vrij schattig. Objectief gezien kan ik me het best veroorloven om zo nu en dan iets "Pittigs" te zeggen. Sommigen vinden dit zelfs alleen maar "Schattiger" staan.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zo vijandig, meisje? Zo scoor je geen mannen, dat verzeker ik je.
Goed zo. Nu dat ver3voudigen, leren van anderen en een beetje losser worden (en indien nodig -naar eigen keuze dus- je uiterlijk wat verbeteren) en het komt allemaal goed.
Hoezo onbetrouwbare informatie? Dat heb jij zelf gezegd destijds.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is dus onbetrouwbare informatie. Mijn "angst voor spionage" komt er vooral op neer dat "mensen" Mij herkennen hier op Fok en mijn berichtjes gaan lezen. Maar ach, ook hier heb ik niet veel te verliezen gezien die "mensen" niet eens dicht bij me staan en gezien ik veel informatie uit mijn posts ook best met "iedereen" in het dagelijks leven deel. Groetjes.
Nee hoor. Ik heb geen angst voor Spionage tijdens een meeting. Dat heb ik nergens beweerd.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo onbetrouwbare informatie? Dat heb jij zelf gezegd destijds.
Ga nou eens weg. Je bent een trol (sowieso) en daarom kom je niet, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen angst voor Spionage tijdens een meeting. Dat heb ik nergens beweerd.
Jammer voor jezelf dat je zo oordeelt. Ik meen het. Ik denk dat ik best verrijkend voor jou zou kunnen zijn als je je wat meer zou openstellen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga nou eens weg. Je bent een trol (sowieso) en daarom kom je niet, dat weten we nu wel.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen angst voor Spionage tijdens een meeting. Dat heb ik nergens beweerd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh volgens mij heb ik dit topic niet meer nodig. Maar ik weet nog niet of ik me helemaal prettig voel bij de Zaken. Ja ik durf het ook niet te typen uit angst voor Spionage. Het was heel heftig hoor allemaal.
Nee je hebt gelijk, het was niet in verband met de meet. Denk ik dan..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dag
Ik werd doorverwezen naar dit topic
wat nu
ik durf namelijk niet mijn ervaring te delen uit angst voor Spionage
en de leeftijd "Dertig" nadert mij nog niet
De losse, positieve vibe van FOK! inspireert tot een innig samenzijn van gelijkgestemden op een zonnige dag in mei. Levenslopen zullen drastisch veranderen op het moment dat Shrek zijn Fiona vindt, The Insecure Beauty her Timid Beast en dit topic kan opgedoekt worden.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Catbert het volgende:
Lekkere sfeer ook hierWordt vast een gezellige meet
Oh, ja, dat was meer een zoektocht naar een soort hippie die in de omgeving wel even mensen zou willen kijken of onder een boom zou willen liggen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfant, waarom dit niet en wel deze meet?:
ik zou op zich wel willen meeten met iemand van het forum
Ja, ik zou bijna ook willen komen, puur om de gezelligheidquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Catbert het volgende:
Lekkere sfeer ook hierWordt vast een gezellige meet
Het is sowieso een trol, niet omdat ze niet komt maar als je haar posts leest ben je het (waarschijnlijk) wel met me eens.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, ik zou bijna ook willen komen, puur om de gezelligheid
maar ff serieus, als iemand niet naar jullie clubje wil komen laat deze persoon dan in zijn/haar waarde en probeer iemand niet om te praten met 'Je durft niet!' / uitmaken voor troll etc.
Jij bent.... 19? En gezien het "schilderijtje", wat moet jij daar uberhaupt???quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, ja, dat was meer een zoektocht naar een soort hippie die in de omgeving wel even mensen zou willen kijken of onder een boom zou willen liggen.
Dit gaat over een groepsouderenmeeting.
Hoezo ouderen...het zijn geen bejaarden. Je kan toch gewoon plezier hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, ja, dat was meer een zoektocht naar een soort hippie die in de omgeving wel even mensen zou willen kijken of onder een boom zou willen liggen.
Dit gaat over een groepsouderenmeeting.
Ik vind het gewoon tegenstrijdig met wat ze altijd beweert én gezien wat ze allemaal post in de reeks vind ik die vermoedens niet zo vreemd (van troll-zijn). Maar goed.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, ik zou bijna ook willen komen, puur om de gezelligheid
maar ff serieus, als iemand niet naar jullie clubje wil komen laat deze persoon dan in zijn/haar waarde en probeer iemand niet om te praten met 'Je durft niet!' / uitmaken voor troll etc.
Hij heeft toevallig wel mijn Hyves ( achterhaald). Niet verspreiden hoor, gamezz.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is sowieso een trol, niet omdat ze niet komt maar als je haar posts leest ben je het (waarschijnlijk) wel met me eens.
Zoals ik al heb gezegd: ik pas er niet tussen..quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent.... 19? En gezien het "schilderijtje", wat moet jij daar uberhaupt???
Er zijn zat wegen om leukere mensen te ontmoeten.
En daarom leeft ze in een sociaal isolement, omdat mensen ontmoeten haar zo makkelijk afgaat zeker....quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn zat wegen om leukere mensen te ontmoeten.
Jij post op internet en bent verbaasd dat mensen je gaan zoeken?quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft toevallig wel mijn Hyves ( achterhaald). Niet verspreiden hoor, gamezz.
[..]
Zoals ik al heb gezegd: ik pas er niet tussen..
Nu denk ik dat je Richard bent aangezien je liegt. Ik heb helemaal geen hyves achterhaald. Hoe zou dat ooit moeten. Zie je wel dat je een trol bent.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft toevallig wel mijn Hyves ( achterhaald). Niet verspreiden hoor, gamezz.
[..]
Zoals ik al heb gezegd: ik pas er niet tussen..
Geldt ook voor jou. Of durf je niet vanwege je pukkels?quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo ouderen...het zijn geen bejaarden. Je kan toch gewoon plezier hebben?
De enige oplossing voor een isolement is dat wegwerpen. De rest is gelul.quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom leeft ze in een sociaal isolement, omdat mensen ontmoeten haar zo makkelijk afgaat zeker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |