Ik hoop dat hij wel komt. Beter: jullie allebei.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever dat Richard niet komt. Hij beangstigt mij met zijn enge gedachten over de dood. Maar dat is wederzijds; hij wilt mij ook niet zien.
MeraVigliosa zou ook komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef minnemin het volgende:
ik heb interesse in een meet, maar ik zeg nog niets toe. Ik kom sowieso niet als ik de enige vrouw zou zijn.
Neen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef WinterBreeze het volgende:
Zou lanterfanteraar niet ook komen?
Nou, als dat gewenst is. Ik ben nog maar net nieuw hier enzo.quote:
Lanterfant durft toch niet?quote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard_prf (27)
Iwannabehigh (rond de 20)
Crutch (?)
Keep_walking (22)
Deelnemer2
Daalder82 (28/29)
Lipper (23)
Halcon (rond de 30)
Lanterfanteraar (18/19)
Mylifeisgrey (23)
Tijnbrein
Winterbreeze
Lantfant zou misschien komen. Mylifeisgrey en zij weten het nog niet zeker. Halcon komt afhankelijk van de tijd en plaats en strawberry is degene die niet durft te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lanterfant durft toch niet?
Raar dat Strawberry niet komt...
WTF jij Single? Het leek een perfect setje, jullie 2 toen op de meetquote:Op zondag 17 april 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
De organisatie stemt toedus ik zal even wat over mezelf vertellen aangezien dat nog niet aan de orde was gekomen.
Ik ben dus Mera, je mag ook Heleen zeggen. 28 lentes jong.
Ben sinds kort weer single voor de zoveelste keer, relaties willen bij mij nooit lukken.
Versieren is voor mij geen probleem, ook word ik regelmatig versierd, maar dat gaat lang niet altijd prettig. Daarom ben ik hier komen posten, om misschien tips te geven en dan vooral hoe het niet moet. Ik heb Tijnbrein al eens ontmoet op een andere Fok meet (stairway, Utrecht), en ik ben een aantal keren naar meets geweest van het RLS forum dus weet een beetje hoe het gaat met meets.
Tot zo ver.
O ja verrek jij was er ook bijquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
WTF jij Single? Het leek een perfect setje, jullie 2 toen op de meet
Het kan altijd gebeuren dat iemand al iets heeft staan natuurlijk, als er eenmaal een datum is geprikt. Uitgaan van 20% afzegging is wel reëel, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Lantfant zou misschien komen. Mylifeisgrey en zij weten het nog niet zeker. Halcon komt afhankelijk van de tijd en plaats en strawberry is degene die niet durft te komen.
De rest komen bijna zeker, geloof ik.
Dankje Deelnemer, ik hoop jou ook graag te ontmoeten, ben wel misschien het meest benieuwd naar jou.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel komt. Beter: jullie allebei.
29 april lijkt mij onhandig, de dag voor Koninginnedag. Dan zijn er 's avonds ook overal dingen te doen enzo, en als de locatie een eindje tuffen is zou men dus moeten kiezen. Of spreek ik alleen voor mezelf?quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Godshand het volgende:
Welke datum is het eigenlijk?
29 april zou nog wel kunnen, of 28 mei
Niet dat ik denk dat de meet gaat helpen though (gezien bord en kop van sommigen hier), maar wie weet vinden de meesten het onder de mensen zijn wel prettig
Niet alleen durven, ook niet willen. Kwetsbaar opstellen en zo. Ik hou van mijn anonimiteit.quote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Lantfant zou misschien komen. Mylifeisgrey en zij weten het nog niet zeker. Halcon komt afhankelijk van de tijd en plaats en strawberry is degene die niet durft te komen.
De rest komen bijna zeker, geloof ik.
Wat een bullshit. Waar slaat zoiets op. Ik ben vandaag licht ontvlambaar en nu maak je me echt heel kwaad.quote:
Neem je pa anders mee ter ondersteuningquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen durven, ook niet willen. Kwetsbaar opstellen en zo. Ik hou van mijn anonimiteit.
En zou houdt jullie hele probleem zichzelf in stand...; onterechte angsten iets nieuws te proberen of jezelf te verbeteren t.o.v. het gewilde geslacht...quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
...
Ik vind mezelf niet zo passen in deze met name mannelijke ouderenmeeting.
...
quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje Deelnemer, ik hoop jou ook graag te ontmoeten, ben wel misschien het meest benieuwd naar jou.
Hahahahahaquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neem je pa anders mee ter ondersteuning
ANGSTEN?! Bah, jij wil echt graag je mannetje staan en mij beschuldigen van iets.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zou houdt jullie hele probleem zichzelf in stand...; onterechte angsten iets nieuws te proberen of jezelf te verbeteren t.o.v. het gewilde geslacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |