abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93905072
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef richard_prf het volgende:
Als ik uitga doe ik alsof ik me goed voel en lach ik veel.
Doen alsof werkt niet denk ik.

quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik sta echt met open mond te kijken naar de lappen theorie die mensen hier neerplempen over iets heel simpels, dat normaal gesproken op een 'natuurlijke' en ongedwongen wijze tot stand komt; een simpel gesprekje met een leuke vrouw.

Serieus, als je altijd al met die intentie een gesprek aan gaat dan komt het toch bij voorbaat al nep, gedwongen en geforceerd over? Het lijkt me vreselijk om altijd bezig te moeten zijn met dat soort theorieën , het leuke van een gesprek met een vrouw in een kroeg is juist dat het een ongedwongen en los gebeuren is.
Mylifeisgrey kent dat boek echt van binnen naar buiten ja. :D De rest van de users hier zien PUA niet als enige houvast, maar er staan vast en zeker een aantal handige tips in.

[ Bericht 28% gewijzigd door -Strawberry- op 10-03-2011 14:41:31 ]
pi_93905335
@MLiG: Als je het dan toch per se wetenschappelijk aan wilt pakken raad ik je aan je eens te verdiepen in termen als emotional contagion.

Dan begrijp je misschien ook eens een keer waarom al die PuA crap voor jou nooit gaat werken.
pi_93905465
quote:
Ik sta echt met open mond te kijken naar de lappen theorie die mensen hier neerplempen over iets heel simpels, dat normaal gesproken op een 'natuurlijke' en ongedwongen wijze tot stand komt; een simpel gesprekje met een leuke vrouw.

Serieus, als je altijd al met die intentie een gesprek aan gaat dan komt het toch bij voorbaat al nep, gedwongen en geforceerd over? Het lijkt me vreselijk om altijd bezig te moeten zijn met dat soort theorieën , het leuke van een gesprek met een vrouw in een kroeg is juist dat het een ongedwongen en los gebeuren is.
Zo zie ik het ook. Alleen ik ben altijd bang dat ze niks van me willen weten.
Ik denk dat MLiG wordt afgewezen vanwege zijn uiterlijk want je moet er zeer goed uitzien wil je succes maken tijdens uitgaan. Ik zal als ik hem was meer aan zijn uiterlijk en uitstraling werken dat in combinatie met zijn Pua vaardigheden zie ik hem nog eens grote successen boeken.

Mijn lelijke vrienden bakken er ook nooit wat van tijdens uitgaan. De goeduitziende hebben elke week succes.
pi_93905478
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die er goed in is, maar heb mezelf wel wat verbeterd de laatste tijd. Ook ga ik met mensen om die er best goed in zijn. Ik zit gewoon wel eens te kijken wat een vriend van mij doet. Hij heeft het zelf amper door, het gaat voor zijn gevoel vanzelf bijna vanzelf.
Ik ben er ook niet goed in. Ik heb zelf mijn twijfel of ik het moet willen (dat hosselen). Ik heb ook de indruk dat mensen die het goed afgaat zelf ook niet goed weten waarom (gaat vanzelf idd).

quote:
Hij heeft het naar zijn zin, kent veel mensen, raakt meisjes subtiel aan en geeft ze een sexy blik. Dat doet hij ook met meisjes die hij lelijk vindt :'). Verder is zijn ex (die hem terug wil) zijn beste wingwoman.
Een vriend van mij was op school hopeloos impopulair. Ik was eigenlijk zijn steunpunt. Hij was behoorlijk lelijk. Maar later kwam hij los (in een bepaald circuit) en was hij helemaal de bink. Een enorme vlotte babbel en veel onzekere meisjes leidde tot en bloeiend seks leven met vele vriendinnetjes. Maar het was een bepaald circuit en daarbuiten voelde hij zich nog steeds onzeker. Helemaal begrijpen doe het nog steeds niet.

quote:
Ik heb laatst een meisje ontmoet. Alleen maar door het erg naar mijn zin te hebben en te feesten. Het hielp misschien ook dat die vriend van mij toen erg moe was en een wat mindere avond had en ik hem probeerde op te peppen. Dat komt "alfa" over.
Het beta - alfa syndroom. Ik ben het veel van beide kanten. Maar beta's hebben veel problemen met versieren en meisjes. Ze denken te objectief en neigen altijd een toeschouwerspespectief aan te nemen.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:39:24 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93905614
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Natuurlijk komt het niet alleen daardoor, maar het getuigd van zelfvertrouwen en geeft een soort seksuele communicatie af.

ja precies. hij heeft een uitstraling bij de meiden, en jij schuift dat af op ze blik, terwijl de "Sexy blik" helemaal niet bestaat.
als die wel bestaat (ik ben vermoed ik autist) mag jij er een tekening van maken hoe dat er dan uit zou zien.

het komt door alle andere dingen, en jij probeert het te retro-engineren op ze blik. maar die bestaat niet denk ik, dus het ligt aan andere ding(en).

quote:
Hij kijkt duidelijk anders, een beetje als die David DeAngelo manier van kijken. We doen het ook tegen elkaar om elkaar te plagen :D.
cool, wat doe je dan met elkaar. ik ben daar zeer erg in geintereseerd.
is het alleen maar naar elkaar kijken? of doe je meer!
ik wil graag alles over wat je dan met elkaar doet weten als het even kan
quote:
Fuck de details. Ik voel me echt niet op mn gemak wanneer ik exacte lines uit een boek uitpoep. Snap gewoon het principe een beetje en heb het naar je zin.
jij hebt het gewoon uit jezelf in de praktijk kunnen leren. jij hebt "de trein niet gemist" en bent niet onder een bepaald punt gekomen dat je naar totaal kansloos bent gegaan(lees me post hierboven over positieve terugkoppeling).

quote:
[..]

Dat is geen verkeerde trackrecord. Als je nu vaker probeert komt het vast wel goed.
ja het is niet dat het wij(de falers hier) hier echt het nooit zullen kunnen denk ik. sommige mensen(de totale debielen, oke ik ben dat niet ga ik nog even van uit) zullen het inderdaad nooit leren.

richard heeft gewoon nog niet veel ervaring

voor mij geld hetzelfde.

voor tijdens het uitgaan geld voor mij:
stuk of 6 keer op een meisje proberen af te stappen
paar keer dat een meisje naar mij toe kwam wat ik totaal verklootte

voor in het 'normale' leven geld voor mij:
dat ik meisjes totaal ontwijk, en al bang word als ik zie aankomen dat ik er bij 1 in de buurt moet komen
paar keer dat een meisje ineens heel confronterend op me afkwam, omdat "ze wel eens een filmpje met me wilde kijken en me telefoonnummer wilde weten" bijvoorbeeld. ik scheet bagger toen.

paar keer dat door omstandigheden een meisje op me afkwam en het toevallig goed was gegaan(op middelbare school toen ik 15/16 was zat een meisje maanden lang achter me aan, en toen had ik 'toegegeven' eraan en 2/3 weken verkering gehad).
totale depressie heb ik daar jaren nog van gehad

en bijvoorbeeld dat een meisje op mij afkomt, en het toevallig goed gaat dat we gedurende lange tijd nog vrienden zijn(inclusief rest van 'vriendengroep').
zij is vorig jaar november ergens naar engeland verhuist, en ik heb nu helemaal geen vrouwen/vriendinnen meer in me leven, en ontmoet ook nooit iemand. op wat uitzonderingen na zoals me moeder.... de buurvrouw(niet teveel van denken, gewoon de moeder van een gezin van 40 jaar ofzo).... kassameisjes(ook neit teveel van denken. mezelf bij elkaar rapen om in de buurt te komen, betalen, nee zeggen tegen spaaracties, gedag zeggen en weggaan is alles wat er gebeurd)

ik vind het ook wel jammer dat ik niemand heb die "het wel kan" om mee uit te gaan, waar ik aan kan zien "hoe het echt werkt".

als ik in me 1tje in het uitgaan kom, zie ik dat jognens met meiden omgaan vanaf een afstandje, maar ik viel er altijd buiten.

lol hebben met diezelfde jongens is ook moeilijk, omdat ik het niet "lang genoeg kan volhouden".
op een gegeven moment zie ik die jongens dan met meiden omgaan, en vraag ik me nog steeds af wat er gebeurd is en heb ik nog geen goed genoege band met 'de groep'. dat ik me er dichtbij kan permiteren of wat dan ook dat ik beter zie wat er gebeurd. of "er echt bij ben".

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 16:51:06 ]
pi_93905773
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk dat MLiG wordt afgewezen vanwege zijn uiterlijk want je moet er zeer goed uitzien wil je succes maken tijdens uitgaan. Ik zal als ik hem was meer aan zijn uiterlijk en uitstraling werken dat in combinatie met zijn Pua vaardigheden zie ik hem nog eens grote successen boeken.
Denk je niet dat MLiG in het echte leven net zo overkomt als hier?
pi_93905791
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

We hebben toch ook de vrouwelijke versies van Socios/MLIG etc? De laatste die ik mij herinner is lanterfanteraar. Heeft ze overigens ook niet echt op een rijtje...
Lanterfanteraar heb ik gevolgd. Eerst dacht ik dat ze een troll was. Toen maakt ik me zorgen en dat ze helemaal in de lappenmand zat. Dat is een paar keer heen en weer gegaan. Maar het is gewoon een jonge vrouw met het zelfde probleem (onzeker, geen ervaring). Ze heeft nu een poging ondernoemen en is een keer uitgegaan met een vriendin. Ze had de eerste avond meteen succes. Nu is ze al meteen een stuk veeleisender geworden. :)

Ik hoop dat het goed gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 14:54:15 ]
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:45:05 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93905850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn lelijke vrienden bakken er ook nooit wat van tijdens uitgaan. De goeduitziende hebben elke week succes.
lol meen je dat serieus?! als ik zover kan komen dat zou echt zon grote kick voor me zijn namelijk. het is me nog heel moeilijk echt voor te stellen zover te komen.
dankje
pi_93905875
Ik ga nu even 120 kilometer rijden naar een Vriend. IK heb eigenlijk helemaal geen zin vanwege mijn uiterlijk -.- bah.
pi_93905907
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lanterfanteraar heb ik gevolgd. Eerst dacht ik dat ze een troll was. Toen maakt ik me zorgen en dat ze helemaal in de lappenmand zat. Dat is een paar keer heen aen weer gegaan. Maar het is gewoon een jonge vrouw met het zelfde probleem (onzeker, geen ervaring). Ze heeft nu een poging ondernoemen en is een keer uitgegaan met een vriendin. Ze had de eerste avond meteen succes. Nu is ze al meteen een stuk veeleisender geworden. :)

Ik hoop dat het goed gaat.
Apart meisje inderdaad, ik hoop ook dat het goed gaat want ze leek me wel oprecht en aardig. Ze ziet er ook goed uit, dus daar kan ze gebruik van maken in het uitgaansleven.
pi_93905980
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga nu even 120 kilometer rijden naar een Vriend.
Da's een redelijk verre vriend dan (letterlijk, niet figuurlijk). :P
Viel Spass, ik moet ook ergens naartoe.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:49:24 #62
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93906022
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Apart meisje inderdaad, ik hoop ook dat het goed gaat want ze leek me wel oprecht en aardig. Ze ziet er ook goed uit, dus daar kan ze gebruik van maken in het uitgaansleven.
ik had haar eigenlijk ook wel willen volgen als ik het nu zo hoor.
maar heb ik niet gedaan omdat
-ik weet dat ik toch wel geen kans maak(ten eerste, niet dat ik dat zonidig wil).
-genoeg kerels al haar proberen te helpen waarschijnlijk
-ze niet echt veel aan mijn advies zal hebben
-ik geen tijd/zin heb
pi_93906026
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

lol meen je dat serieus?! als ik zover kan komen dat zou echt zon grote kick voor me zijn namelijk. het is me nog heel moeilijk echt voor te stellen zover te komen.
dankje
Ah je bent wel heel aandoenlijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik had haar eigenlijk ook wel willen volgen als ik het nu zo hoor.
maar heb ik niet gedaan omdat
-ik weet dat ik toch wel geen kans maak(ten eerste, niet dat ik dat zonidig wil).
-genoeg kerels al haar proberen te helpen waarschijnlijk
-ze niet echt veel aan mijn advies zal hebben
-ik geen tijd/zin heb
Geen tijd/zin heb? Maar wel genoeg tijd/zin voor al die PUA onzin?
Jij hebt overal tijd voor, no nonsense. Op een bepaalde manier paste ze wel bij je.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:41 #64
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93906086
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah je bent wel heel aandoenlijk.
ja misschien ben ik irl eigenlijk wel heel lief hoor :D

jij hoort alleen maar semi-verbitterde mylifeisgrey en veel geklaag en getrap.
pi_93906403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en ik val op dat soort geneuzel. Het komt omdat ik zelf er ook veel in herken. Stiekum hoop ik zelfs dat dat mogelijkheden bied, ook al verbied ik mijzelf die gedachten. Zo onbenullig voor iemand van mijn leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 15:04:27 ]
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:00:12 #66
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93906448
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies. hij heeft een uitstraling bij de meiden, en jij schuift dat af op ze blik, terwijl de "Sexy blik" helemaal niet bestaat.
als die wel bestaat (ik ben vermoed ik autist) mag jij er een tekening van maken hoe dat er dan uit zou zien.

het komt door alle andere dingen, en jij probeert het te retro-engineren op ze blik.
Dat doe ik helemaal niet :')

quote:
jij hebt het gewoon uit jezelf in de praktijk kunnen leren. jij hebt "de trein niet gemist" en bent niet onder een bepaald punt gekomen dat je naar totaal kansloos bent gegaan(lees me post hierboven over positieve terugkoppeling).
Ehh echt niet. Op de middelbare school was ik de grootste loser die er rond liep. Ik werd contant gepest door jongens en de meisjes lachtten me uit. Of ze deden alsof ze me leuk vonden om me daarna expres voor de klas af te wijzen. Meisjes hebben mij heel lang niet zien staan en ik kon niet eens fatsoenlijk met ze praten. Ik heb nog steeds dat ik schrik wanneer een meisje me diep aankijkt.

Sindsdien ben ik 20 kilo afgevallen, heb ik leukere kleding en kapsel (krijg ik vaak complimentjes voor), doe ik wat meer aan sport, heb ik PUA boeken gelezen en probeer mezelf te pushen socialer te zijn. Ik ben niet bepaald een player, maar een hoop beter dan vroeger. Ik heb van mezelf best aardige humor, dus dat probeer ik ook altijd te gebruiken. Op sommige momenten val ik weer terug en dan voel ik me weer als dat dikke kindje op de middelbare school, maar dat is steeds minder vaak (en ik kan het nu ook herkennen).

Het feit dat je geen meisjes kan versieren komt uit het feit dat je erg met jezelf in de knoop zit.
pi_93906580
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja misschien ben ik irl eigenlijk wel heel lief hoor :D

jij hoort alleen maar semi-verbitterde mylifeisgrey en veel geklaag en getrap.
Dat denk ik ook. Als je Lanterfanteraar hoorde kwam ze veel gestoorder over. Toch lijkt het vaak veel erger dan het is, als je mensen maar in goede doen krijgt, lost het zich op.
The view from nowhere.
pi_93906807
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Premium_Quality het volgende:

Het feit dat je geen meisjes kan versieren komt uit het feit dat je erg met jezelf in de knoop zit.
Het hangt allemaal met elkaar samen en dat maakt het ingewikkeld. Er is heel duidelijk sprake van een opwaardse en een neerwaardse spiraal.
The view from nowhere.
pi_93906979
Weer een berichtje van de TS

Zoals jullie gelezen hebben in het andere topic van me heb ik met carnaval een meisje gezoend. Maar wel met vriend (die me nog wilde aftuigen ook).

Jammer maar niet minder leuk en goed voor je zelfvertrouwen. Ik heb trouwens nog een ander telefoonnummer gekregen van een meisje de laatste avond. Jammer genoeg niet meer aan toe gekomen om te kunnen zoenen. Ik ga haar vanavond eens bellen.
pi_93907046
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:

Stel je zou mij moeten versieren, hoe zou je dat dan doen?

Go! *O*
Ik ga je hieraan houden en je proberen te versieren (op mijn manier). Niet om daadwerkelijk iets te bereiken, maar als oefening (droog zwemmmen). Wil ik wel feedback. Akkoord?
The view from nowhere.
pi_93907058
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Arolsen het volgende:

Zoals jullie gelezen hebben in het andere topic van me heb ik met carnaval een meisje gezoend. Maar wel met vriend (die me nog wilde aftuigen ook).

Jammer maar niet minder leuk en goed voor je zelfvertrouwen. Ik heb trouwens nog een ander telefoonnummer gekregen van een meisje de laatste avond. Jammer genoeg niet meer aan toe gekomen om te kunnen zoenen. Ik ga haar vanavond eens bellen.
Succes.
The view from nowhere.
pi_93909506
godver, past ie de tt niet aan als je op volgende topic aanmaken drukt >:(
Finally, someone let me out of my cage
pi_93909790
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef richard_prf het volgende:
Mijn status so far:

1 afwijzing van een dame uit Enschede (via internet) wel wat sexuele handelingen verricht onder invloed van alcohol

1 afwijzing van een dame uit Amsterdam (via internet) wel zoenen

1 afwijzing van een dame uit Breda (vriendengroep) Ik was haar type niet alhoewel ze wel een gesprek probeerde te voeren zaterdag maar ik haar de rug toekeerde

1 afwijzing door een dame tijdens carnaval in Breda (tijdens uitgaan) Geen telefoonnummer gekregen of wat dan ook

Nog altijd 0 succes.

De overeenkomst van al deze dames is dat ze alle 4 , 20 jaar zijn :o
Dat heb je zeker niet slecht gedaan. Ga zo door en het wordt nog een keer wat.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:23:06 #74
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93910191
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En als ze nou niet dat soort aandacht wil, maar liefde van een man die zij ziet zitten?

[..]

Deze uitspraak zette mij aan het denken.
om echte liefde te vinden, moet je wel beginnen met in de buurt kunnen komen bij een man, en kunnen converseren enzo.

als wanhopige man kan dat niet bij een mogelijke partner als die fvrouw is.(we zijn hetero toch?)

als wanhopige vrouw kan dat nog wel, gewoon wachten tot de mannen op je afkomen

en over dat gedoe met dat pua niet werkt.

als routines en acties goed in-can zijn, is er niets meer aan de hand.
in het begin is alles in de gaten houden(als je alles precies opvolgt wat in het boek staat ben je opzich klaar, maar dat is qua mentale capabiliteiten niet mogelijk zonder oefening te hebben gehad om het in-can te hebben gemaakt).
en ik heb een goed inner-game trukje wat ik ga gebruiken.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij niets van vrouwen begrijpt zal PUA kunnen helpen, maar ik denk niet dat zijn negatieve instelling daarmee verdwijnt. Jij postte toch ook dat je dan soms lacht, en vervolgens denkt 'wat nu?' en daarom weer stopt met lachen. Het is moeilijk te faken. Je moet je echt op je gemak voelen en plezier hebben wil je dat uitstralen.
juist toen ik nog geen pua had bestudeerd, en het uit mezelf probeerde op te lossen was het van

dat ik ergens stond, en dan eventjes plezier probeerde te hebben.
en dan stopte met glimlachen, omdat ik "De grootte stap ging zetten" om op een meisje af te stappen. en dan vervolgens wanhopig bij haar over kom, en struggelend, en dan heel erg me best deed met allerlei dingen om haar aan het lachen te krijgen enzo, en wat semi-grappigs te zeggen. (ook volgens lichaamstaal wanhopig uitstraal) en dan meteen weer afdruip omdat het gefaald heeft.
en als het wel eventjes lukte, dan ging ik meteen complimenten maken, en dan ging het op dat moment wel mis.

dat komt omdat er een heleboel dingen zijn waarop je moet letten. nu met onderstaand kan ik me volgende poging (poging 7 dacht ik) beter doen dan zonder al die theorie te weten:
- visualisatie over houding die ik ga aannemen(niet de hele tijd inleunen naar haar)(dat is nog me grootste nachtmerrie dat dat blijft gebeuren),
- de goede balans van humor/interesse tonen in haar/niet wanhopig lijken/mezelf leuk voordoen
-innergame truukjes en het niet benaderen als een missie die toch zal falen(self fulfilling prophecy kan je opzich op versieren toepassen. als je weet dat het gaat falen faalt het ook).

@arelson.

hoe heb je die meid dan gestrikt voor dat zoenen? wat kon ze van je weten? wat wist je van haar? hoe geintereseerd was je? hoe ging het gesprek?
ik zou graag uitgebreid erover willen weten ookal is het misschien persoonlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 16:40:45 ]
pi_93910324
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
Dat is erg makkelijk praten als het jou wel goed afgaat he? :) Veel van ons weten niet eens hoe succes voelt. (Hoewel, als ik het zo hoor dan dan doen sommigen het ineens best goed trouwens, complimenten :))

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef deelnemer het volgende:
Vrouwen roepen alleen: hup, hup je kan het wel. Geven wat adviezen zoals: vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet, dat je een vlotte babbel hebt, relaxed ben, veel plezier maakt , humor hebt, zelfverzekerd overkomt. Leuk, daar wordt die man nog zenuwachtiger van.
En daarnaast vertellen ze dan alleen wat je moet doen en niet hoe je dat moet doen :(

Ik zou al heel erg blij zijn als ik gewoon een keer ontspannen met een meisje een goedlopend gesprek zou kunnen voeren. Weet alleen niet hoe. En waar vind ik meisjes die willen praten?

quote:

... Het lijkt me vreselijk om altijd bezig te moeten zijn met dat soort theorieën , het leuke van een gesprek met een vrouw in een kroeg is juist dat het een ongedwongen en los gebeuren is.
Ik ben dan ook echt jaloers op mensen zoals jij. Voor mij komt het absoluut niet natuurlijk en ongedwongen tot stand. Sowieso ontmoet ik nooit meisjes, dus zal ik sowieso moeite moeten doen.

Een gesprek met een vrouw is absoluut niet los, op zo'n moment ben ik nerveuzer dan een zebra. :o
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:32:13 #76
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93910628
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is erg makkelijk praten als het jou wel goed afgaat he? :) Veel van ons weten niet eens hoe succes voelt. (Hoewel, als ik het zo hoor dan dan doen sommigen het ineens best goed trouwens, complimenten :))

[..]

En daarnaast vertellen ze dan alleen wat je moet doen en niet hoe je dat moet doen :(

Ik zou al heel erg blij zijn als ik gewoon een keer ontspannen met een meisje een goedlopend gesprek zou kunnen voeren. Weet alleen niet hoe. En waar vind ik meisjes die willen praten?
precies. dat is het probleem.
meisjes willen niet met iemand praten die wanhopig,kneuzig,slecht "lijkt".
ze screenen die er allemaal uit.
allemaal eerste indruk(je kan niet weten wanneer een meisje de 1e indruk van jouw neemt, ze kan je ook al zien aankomen, of eerder al hebben zien staan), en al in de eerste seconden van het gesprek testen ze ook een heleboel.

als je niet weet hoe versieren gaat ben je niet interessant om mee om te gaan, omdat ze altijd "een beetje testen". en anders wel omdat ze niet lang genoeg met jou zullen omgaan, want vrouwen hebben snel aandacht genoeg van mannen en dan gaan ze liever om met een andere kerel die wel "goed lijkt", voordat ze jou echt beter kent.

quote:
Ik ben dan ook echt jaloers op mensen zoals jij. Voor mij komt het absoluut niet natuurlijk en ongedwongen tot stand. Sowieso ontmoet ik nooit meisjes, dus zal ik sowieso moeite moeten doen.

Een gesprek met een vrouw is absoluut niet los, op zo'n moment ben ik nerveuzer dan een zebra. :o
ja precies.
en dan is er elk moment kans op "faal" noemde ik het een jaartje terug.
en ook wil je leren hoe het wel moet, dan moet je het heel veel gaan proberen om erachter te komen hoe alles werkt.
en als je al bijna altijd "Faal" hebt na enkele seconde/zinnen. duurt het helemaal lang omdat je dan nooit zal leren hoe het werkt omdat je die eerste secondes niet voorbij kan komen

@hal9000s
dat is toch die computer van 2001 a space odyssey
ik dacht dat die dol was op theorie:P

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 16:38:46 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:43:49 #77
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93911174
Dag

Ik werd doorverwezen naar dit topic

wat nu

ik durf namelijk niet mijn ervaring te delen uit angst voor Spionage

en de leeftijd "Dertig" nadert mij nog niet
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:08:23 #78
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93912403
oh die jongen die aan me ging voelen ( En Zo...) tijdens het uitgaan was qua uiterlijk echt mijn type en hij zette ook wel de stappen, maar toch had hij iets onschuldigs en iets van bescheidenheid over zich heen, dat vond ik ZO vertederend

achteraf ben ik zelfs Verliefd op hem

er was ook een jongen die qua uiterlijk niet mijn type was en hij was iets... ja, intimiderender, hij ging mijn rok omhoog trekken en hij zou mij "wel even leren goed te feesten met zn allen", kwam met de Sterkste drank aanzetten... ja zo'n type is dan uitbundig, daar voelde ik mij niet zo prettig bij... Maar misschien als zijn uiterlijk wel bevallig was geweest, dat ik het dan wel leuk had gevonden? Ik vind veel dingen wel best eigenlijk, ik ben net een lappenpop, maar dat is natuurlijk omdat ik weinig ervaring heb.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:28:24 #79
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93913311
hoi lanterfanter.
zo te horen kan jij nu wel uitgaan en met jongens praten. er zijn hier wat jongens die nog niet echt goed en soepel kunnen praten of versieren.
het loopt al 12 delen hier
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh die jongen die aan me ging voelen ( En Zo...) tijdens het uitgaan was qua uiterlijk echt mijn type en hij zette ook wel de stappen, maar toch had hij iets onschuldigs en iets van bescheidenheid over zich heen, dat vond ik ZO vertederend
hoe ging hij je voelen? zomaar zonder iets te zeggen meteen?
had je al even met hem gepraat? toen hij begon met praatte raakte hij je toen al lichtjes aan dat opzich de kino escaleerde(kino=lichamelijk contact)?

voelde je je op een gegeven moment ongemakkelijk worden dat hij je betastte? of raakte hij je niet lang genoeg aan dat je het niet door had? of weet je het niet omdat je neit weet hoe jezelf werkt?
je vond hem leuk zeg je, als hij stopte met je aanraken voelde je je "oke ik ben lang genoeg aangeraakt"?
of stopte die jongen elke keer en dacht je "aww hij stopt...... ik mis het, ik verlang er naar terug"

(zo werkt dat met kino, meisjes vinden het prettig voelen, maar doe je het te lang dan realiseren ze waar(in cafe), en dat ze betast worden en dan gaan ze zich naar voelen.)

quote:
zie hier. het kan wel een meisje verliefd op je maken met de juiste acties.
nou nog de juiste acties na-tonelen en pua-materiaal is de theorie erover.
kan jij zeggen hoe het komt dat je verliefd op hem bent? behalve "dat het gewoon gebeurde?".
wilde je hem al voordat hij wat had gezegd?
beviel hij je pas nadat hij pas wat had gezegd?
hij had zeker dingen over zichzelf verteld die je ook leuk vond(in het begin toevallig al). enzo.
en hij werpte zich waarschijnlijk niet compleet aan je voeten, maar liet je wel goed voelen.
quote:
er was ook een jongen die qua uiterlijk niet mijn type was en hij was iets... ja, intimiderender, hij ging mijn rok omhoog trekken en hij zou mij "wel even leren goed te feesten met zn allen", kwam met de Sterkste drank aanzetten... ja zo'n type is dan uitbundig, daar voelde ik mij niet zo prettig bij... Maar misschien als zijn uiterlijk wel bevallig was geweest, dat ik het dan wel leuk had gevonden? Ik vind veel dingen wel best eigenlijk, ik ben net een lappenpop, maar dat is natuurlijk omdat ik weinig ervaring heb.
iets te hoog energy-level had hij dus voor een onervaren verlegen meisje als jij ofzo. en je wist waarschijnlijk verder nog niet veel van hem he?

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 17:43:48 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:38:48 #80
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_93913728
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, het lijkt me alleen zo verdomde contra-productief om iets natuurlijker proberen te laten verlopen dmv jezelf nog bewuster maken van het hele proces zeg maar. Maargoed mensen bij wie dat soort dingen automatisch gaan, hebben idd makkelijk praten denk ik.... het lijkt gewoon zo vreemd dat er zoveel theorie bestaat over iets dat gewoon spontaan ontstaat zonder dat je je bezig aan het houden bent met zaken zoals; nu moet ik lachen, nu moet ik een grapje maken etc.

@MLIG: haha, dat klopt inderdaad.... die is dol op theorie, echter had men wel de menselijke emotie meegeprogrammeerd, omdat sociale interactie met mensen wat makkelijker te maken. Een fatale fout bleek achteraf, zoals je zelf wsl ook al weet :P
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_93913772
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef lanterfanteraar het volgende:

Hoi Lanterfanteraar

Het is een beetje zwaar topic van gefrustreerde mannen. Maar wel leuk want er wordt eerlijk van gedachten gewisseld.

Je bent versierd. En terecht. Dat je verliefd bent verbaast me niet.

Wat doet deze ervaring met je gevoel en je zelfvertrouwen? Je kunt blijkbaar toch gewoon gemakkelijk meespelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 17:54:18 ]
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:46:02 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_93914022
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mja, het lijkt me alleen zo verdomde contra-productief om iets natuurlijker proberen te laten verlopen dmv jezelf nog bewuster maken van het hele proces zeg maar. Maargoed mensen bij wie dat soort dingen automatisch gaan, hebben idd makkelijk praten denk ik.... het lijkt gewoon zo vreemd dat er zoveel theorie bestaat over iets dat gewoon spontaan ontstaat zonder dat je je bezig aan het houden bent met zaken zoals; nu moet ik lachen, nu moet ik een grapje maken etc.

Het lijkt er gewoon op dat door je veel te veel te focussen op dat soort details op een gegeven moment het grote plaatje niet meer ziet en ook niet meer geniet van het gesprek. Als het moment daar is dat je een vrouw licht aan kan raken, langer aan kan kijken, zoenen etc. dan voel je dat wel tijdens zo'n gesprek.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_93914044
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Als alles goed gaat weet je vaak helemaal niet hoe je het doet. Als je zo'n succesvol type vergelijk met onsuccesvolle, dan zie verschillen in gedrag en houding etc. Als je dat gaat analyseren dan valt er wel het een en ander te zeggen. Maar als je ontspannen bent, doe je het waarschijnlijk beter door gewoon op je gevoel af te gaan.

quote:
@MLIG: haha, dat klopt inderdaad.... die is dol op theorie, echter had men wel de menselijke emotie meegeprogrammeerd, omdat sociale interactie met mensen wat makkelijker te maken. Een fatale fout bleek achteraf, zoals je zelf wsl ook al weet :P
Waarom een fatale fout?
The view from nowhere.
pi_93914054
Eentje die heel goed werkt bij vrouwen is onverwachte bewegingen maken, zoals hard op een tafel slaan of ergens anders tegen. Maar niet op een boze manier.

Harde en onverwachte(onvoorspelbaar) bewegingen zijn denk ik de sleutelfactoren bij een vrouw.
UITGESCHREVEN
pi_93914182
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, niet zo negatief. :*
Heb jij eigenlijk vrienden of iets dergelijks? Anders zou je met hun op stap kunnen om lol te maken, zonder dus na te denken over meiden in de eerste plaats, en dan zit het met de uitstraling wel goed. Zoals een andere user dus ook al zei.
Heb 2 vrienden. 1 is getrouwd en heeft nu een kind van 1 jaar, die ging vroeger veel stappen (toen ik als een faalhaas achter de pc zat) die is het stappen helemaal zat zei die. En de andere vriend is net als mij, 25 jaar en geen vriendin (was me game maatje), dus erg veel hulp heb ik daar niet aan ben ik bang, volgens mij zit hij er niet zo mee (of kan netzoals mij een goede masker opzetten tegen elkander).
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:55:50 #86
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_93914436
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

. Maar als je ontspannen bent, doe je het waarschijnlijk beter door gewoon op je gevoel af te gaan.

Tuurlijk, aangezien het hele 'spel' (zo zie ik het niet eens, omdat het iets is dat me altijd overkomen, ik ga er niet bewust naar op zoek ofzo) een gevoelskwestie is. Die situaties ontstaan gewoon. Vanzelf. Onverwachts. En dat maakt het ook zo leuk in mijn optiek. Als ik er op die manier moeite voor zou moeten doen dan zou ik daar geen zin in hebben en liever lekker gaan drinken met vrienden.

Wel top dat mensen hier dmv dat soort theorieën succesvol zijn ^O^ Het zou voor mij niet weggelegd zijn denk ik, zou veel te zenuwachtig worden door er op zo'n bewuste manier mee om te gaan.

quote:
Waarom een fatale fout?
Omdat HAL dankzij die emoties een supertrotse computer was, die clamde "foulproof and incapable of error" te zijn. Helaas werd hij toch op een foutje betrapt, daar kon hij niet mee omgaan en vervolgens werd de complete crew door hem uitgemoord :P
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:57:38 #87
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93914501
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het lijkt er gewoon op dat door je veel te veel te focussen op dat soort details op een gegeven moment het grote plaatje niet meer ziet en ook niet meer geniet van het gesprek. Als het moment daar is dat je een vrouw licht aan kan raken, langer aan kan kijken, zoenen etc. dan voel je dat wel tijdens zo'n gesprek.
Sommigen voelen dat niet of durven het dan niet. Wanneer je ergens hebt gelezen dat het normaal is ga je het eerder zien of durf je het dan wel. Ik merk aan mijzelf dat ik vrouwen een stuk beter kan "aanvoelen" dan vroeger, nadat ik wat boeken heb gelezen en veel heb gekeken naar vrouwen die werden versierd.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:57:40 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93914503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als alles goed gaat weet je vaak helemaal niet hoe je het doet. Als je zo'n succesvol type vergelijk met onsuccesvolle, dan zie verschillen in gedrag en houding etc. Als je dat gaat analyseren dan valt er wel het een en ander te zeggen. Maar als je ontspannen bent, doe je het waarschijnlijk beter door gewoon op je gevoel af te gaan.

[..]

Waarom een fatale fout?
de hal9000 computer was de hoofdcomputer in een ruimteschip in een film, en hij begon de macht over te nemen, en de bemanning te vermoorden door ze emoties.
daarom was menselijke emoties in een computer van een ruimteschip programmeren een fatale fout
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:06:07 #89
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93914847
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi lanterfanter.
zo te horen kan jij nu wel uitgaan en met jongens praten. er zijn hier wat jongens die nog niet echt goed en soepel kunnen praten of versieren.
het loopt al 12 delen hier
hoi

quote:
hoe ging hij je voelen? zomaar zonder iets te zeggen meteen?
had je al even met hem gepraat? toen hij begon met praatte raakte hij je toen al lichtjes aan dat opzich de kino escaleerde(kino=lichamelijk contact)?

voelde je je op een gegeven moment ongemakkelijk worden dat hij je betastte? of raakte hij je niet lang genoeg aan dat je het niet door had? of weet je het niet omdat je neit weet hoe jezelf werkt?
je vond hem leuk zeg je, als hij stopte met je aanraken voelde je je "oke ik ben lang genoeg aangeraakt"?
of stopte die jongen elke keer en dacht je "aww hij stopt...... ik mis het, ik verlang er naar terug"

(zo werkt dat met kino, meisjes vinden het prettig voelen, maar doe je het te lang dan realiseren ze waar(in cafe), en dat ze betast worden en dan gaan ze zich naar voelen.)
Hij kwam erbij staan en we hebben eigenlijk niet veel gepraat. Beetje standaarddingen, mijn naam vroeg hij, waar ik vandaan kwam en ik vertelde dat ik nog nooit was uitgegaan. Vanaf het begin was hij al zwoel aan het glimlachen naar me. Hij begon met zijn handen in mijn middel en stond daarna vooral over mijn kont te wrijven. Zijn hoofd tegen mijn hoofd aangedrukt. Ik wist niet wat hij daarmee bedoelde, maar bleek een stap richting zoenen te zijn. Ja dat gebeurde toen en het voelde heel gewoon.

Op het moment zelf was ik niet zo bezig met dat "het missen", ik dacht meer: "Ooh, wat zal er nu gebeuren?". Hij vroeg ook of ik met hem mee wilde gaan, maar dat kon ik niet ( ik logeerde bij iemand).

quote:
zie hier. het kan wel een meisje verliefd op je maken met de juiste acties.
nou nog de juiste acties na-tonelen en pua-materiaal is de theorie erover.
kan jij zeggen hoe het komt dat je verliefd op hem bent? behalve "dat het gewoon gebeurde?".
wilde je hem al voordat hij wat had gezegd?
beviel hij je pas nadat hij pas wat had gezegd?
hij had zeker dingen over zichzelf verteld die je ook leuk vond(in het begin toevallig al). enzo.
en hij werpte zich waarschijnlijk niet compleet aan je voeten, maar liet je wel goed voelen.
Hoe het komt... ja ik heb er daarna zelf wel op los gefantaseerd. Zijn enigszins bescheiden houding maakte hem zo puur en voor mij ook wel uniek. Ja, ik wilde hem wel al voordat hij wat had gezegd. Ik vond hem wel lekker en hij had een lieve uitstraling. Die woorden waren niet echt van belang. Ik kon ook dingen niet verstaan ( dialect).

quote:
iets te hoog energy-level had hij dus voor een onervaren verlegen meisje als jij ofzo. en je wist waarschijnlijk verder nog niet veel van hem he?
Ja zijn uiterlijk beviel me niet helemaal, niet dat ik hem volledig uit zou sluiten hoor, maar gewoon zo van: ok, stel u blaast mij omver met uw innerlijk, De Blik In Uw Ogen, dan kan het best zo zijn dat ik ga fantaseren. Nee, dat intimiderende van hem haalde dat meteen weg.

Dat wil niet zeggen dat ik het intimiderende afwijs trouwens. Zo, dat zelfverzekerde, lijkt me ook best spannend, in combi met het juiste uiterlijk. Zoals ik al heb gezegd: ik vind veel wel best.
pi_93914957
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef HAL9000S het volgende:

Omdat HAL dankzij die emoties een supertrotse computer was, die clamde "foulproof and incapable of error" te zijn. Helaas werd hij toch op een foutje betrapt, daar kon hij niet mee omgaan en vervolgens werd de complete crew door hem uitgemoord :P
:D
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:09:13 #91
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93914973
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoi Lanterfanteraar

Het is een beetje zwaar topic van gefrustreerde mannen. Maar wel leuk want er wordt eerlijk van gedachten gewisseld.

Je bent versierd. En terecht. Dat je verliefd bent verbaast me niet.

Wat doet deze ervaring met je gevoel en je zelfvertrouwen? Je kunt blijkbaar toch gewoon gemakkelijk meespelen.
Gevoel en zelfvertrouwen aan het begin van de week: +100000000000000000000000.
Dat zakt langzaamaan weer een beetje weg, ik heb de ervaring weer nodig ( en meer?). Ik voel me trouwens niet minderwaardig hoor, ik heb geen complex over mijn uiterlijk.
pi_93915243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat zakt langzaamaan weer een beetje weg, ik heb de ervaring weer nodig ( en meer?). Ik voel me trouwens niet minderwaardig hoor, ik heb geen complex over mijn uiterlijk.
Ik ben heel benieuwd hoe jij eruitziet dat je zo onzeker bent.. Zou wel eens een foto van je willen zien >PM

Overigens begrijp ik heel goed wat je voelt, na een prettige ervaring heb je na een tijdje nog een goede ervaring nodig om het fijne gevoel vast te houden. Heel herkenbaar. Je moet alleen ervoor zorgen dat je een vast zelfvertrouwen hebt, dan schommelt het niet heen en weer na elke gebeurtenis of teleurstelling.

Wat eraan te doen? Probeer gewoon elk weekend uit te gaan en te flirten met jongens. Oogcontact maken en lachen, als je niet durft te lachen dan wegkijken en vervolgens weer oogcontact zoeken. Meestal stappen ze dan wel op je af, zo niet dan durft de jongen niet.

Voor de gasten in dit topic> stop met janken en ga achter de meiden aan. Je hoeft echt niet extreem mooi te zijn om tijdens het uitgaat te kunnen scoren. Ik zie genoeg gasten die er normaal uitzien die kunnen scoren dus waarom jullie niet?

Wie niet waagt die blijft maagd.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:17:04 #93
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93915260
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hoi

[..]

Hij kwam erbij staan en we hebben eigenlijk niet veel gepraat. Beetje standaarddingen, mijn naam vroeg hij, waar ik vandaan kwam en ik vertelde dat ik nog nooit was uitgegaan.
wist je niets meer van hem dan dat? hij had geen verhaal, of ook contact met je vriendin ofzoiets.? alleen maar wat je hier beschrijft?
quote:
Vanaf het begin was hij al zwoel aan het glimlachen naar me. Hij begon met zijn handen in mijn middel en stond daarna vooral over mijn kont te wrijven. Zijn hoofd tegen mijn hoofd aangedrukt. Ik wist niet wat hij daarmee bedoelde, maar bleek een stap richting zoenen te zijn. Ja dat gebeurde toen en het voelde heel gewoon.

Op het moment zelf was ik niet zo bezig met dat "het missen", ik dacht meer: "Ooh, wat zal er nu gebeuren?". Hij vroeg ook of ik met hem mee wilde gaan, maar dat kon ik niet ( ik logeerde bij iemand).

nou die gast deed het dus niet heel erg goed volgens de boekjes. maar hij heeft wel iets game itt tot mij hier. het is gewoon pijnlijk om te moeten lezen dat als je helemaal niet weet hoe het moet behalve het vragen, je zelfs niet voor enorme geldbedragen kan zoenen.
en als meisje kan je je gewoon laten vervoeren door een random gozer en het gebeurd gewoon.
quote:
Hoe het komt... ja ik heb er daarna zelf wel op los gefantaseerd. Zijn enigszins bescheiden houding maakte hem zo puur en voor mij ook wel uniek. Ja, ik wilde hem wel al voordat hij wat had gezegd. Ik vond hem wel lekker en hij had een lieve uitstraling. Die woorden waren niet echt van belang. Ik kon ook dingen niet verstaan ( dialect).
hoe kwam hij op je af? wanneer merkte je hem het eerst op?
was je samen met je vriendin en merkte je hem samen op?
hij liep op jou af, was dat het eerst dat je hem zag? of eerder al?
quote:
[..]

Ja zijn uiterlijk beviel me niet helemaal, niet dat ik hem volledig uit zou sluiten hoor, maar gewoon zo van: ok, stel u blaast mij omver met uw innerlijk, De Blik In Uw Ogen, dan kan het best zo zijn dat ik ga fantaseren. Nee, dat intimiderende van hem haalde dat meteen weg.

Dat wil niet zeggen dat ik het intimiderende afwijs trouwens. Zo, dat zelfverzekerde, lijkt me ook best spannend, in combi met het juiste uiterlijk. Zoals ik al heb gezegd: ik vind veel wel best.
oh oke
volgensmij kan het jou nog wel honderden keren gebueren, totdat je het zat bent om elke dag een ander te zoenen natuurlijk.
eigenlijk wel triest om te horen dat je met zoiets simpels een meisje kan zoenen, alleen het zal ook honderd keer falen als je het uitvoert als man, en afwijzing vind ik rot. ik doe nooit wat.
pi_93915441
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat zakt langzaamaan weer een beetje weg, ik heb de ervaring weer nodig ( en meer?).
Wordt vast een leuke tijd.

quote:
Ik voel me trouwens niet minderwaardig hoor, ik heb geen complex over mijn uiterlijk.
Dat geloof ik ook. Waarom was je in eerdere topics zo depressief. Ik schrok ervan. En zo onduidelijk.

quote:
Jep. Zo simpel dus.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:23:03 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93915504
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe jij eruitziet dat je zo onzeker bent.. Zou wel eens een foto van je willen zien >PM
ik denk dat ik foto van je al ken, had ik gezien in je fotoboek maar hij staat er nu niet meer, kan dat kloppen.
iets van een foto van jou beetje vanaf de zijkant dat je voor een boekenkast ofzoiets staat?

quote:
Overigens begrijp ik heel goed wat je voelt, na een prettige ervaring heb je na een tijdje nog een goede ervaring nodig om het fijne gevoel vast te houden. Heel herkenbaar. Je moet alleen ervoor zorgen dat je een vast zelfvertrouwen hebt, dan schommelt het niet heen en weer na elke gebeurtenis of teleurstelling.

Wat eraan te doen? Probeer gewoon elk weekend uit te gaan en te flirten met jongens. Oogcontact maken en lachen, als je niet durft te lachen dan wegkijken en vervolgens weer oogcontact zoeken. Meestal stappen ze dan wel op je af, zo niet dan durft de jongen niet.
ja lekker makkelijk voor een meisje is dat
quote:
Voor de gasten in dit topic> stop met janken en ga achter de meiden aan. Je hoeft echt niet extreem mooi te zijn om tijdens het uitgaat te kunnen scoren. Ik zie genoeg gasten die er normaal uitzien die kunnen scoren dus waarom jullie niet?

Wie niet waagt die blijft maagd.
als een gast uitgaat, dan moet hij "achter de meiden aan", dat zeg je zelf. en dan " de juiste dingen doen".
dat is nou net het probleem hier, ons lukt "die juiste dingen doen" niet.
pi_93915794
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja lekker makkelijk voor een meisje is dat

[..]

als een gast uitgaat, dan moet hij "achter de meiden aan", dat zeg je zelf. en dan " de juiste dingen doen". dat is nou net het probleem hier, ons lukt "die juiste dingen doen" niet.
De tip voor jou MILG is dat het toch anders werkt dan je dacht. Vorm bijvoorbeeld een vriendenclubje met enkele lotgenoten hier op Fok! en ga uit voor de lol (met een half oog naar de meisjes).

Ik zit er een beetje voor spek en bonen bij (want ik loop richtig de 50). Voor mij zal er ook wel een markt zijn, maar niet in hetzelfde uitgaansleven.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:34:47 #97
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93915921
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wist je niets meer van hem dan dat? hij had geen verhaal, of ook contact met je vriendin ofzoiets.? alleen maar wat je hier beschrijft?
hij kende die vriendin wel volgens mij, beetje vaagjes... iedereen kent elkaar daar wel vaagjes, maar hij ging niet naar haar toe

quote:
nou die gast deed het dus niet heel erg goed volgens de boekjes. maar hij heeft wel iets game itt tot mij hier. het is gewoon pijnlijk om te moeten lezen dat als je helemaal niet weet hoe het moet behalve het vragen, je zelfs niet voor enorme geldbedragen kan zoenen.
en als meisje kan je je gewoon laten vervoeren door een random gozer en het gebeurd gewoon.
ik snap dit stukje niet... wat doet hij bijvoorbeeld niet goed?

quote:
hoe kwam hij op je af? wanneer merkte je hem het eerst op?
was je samen met je vriendin en merkte je hem samen op?
hij liep op jou af, was dat het eerst dat je hem zag? of eerder al?
ja het was in een best wel vol gebouw he.. hij stond er opeens, er is gewoon veel beweging in zo'n gebouw... ik weet niet of die vriendin hem wel aan heeft zien komen, denk het niet

quote:
oh oke
volgensmij kan het jou nog wel honderden keren gebueren, totdat je het zat bent om elke dag een ander te zoenen natuurlijk.
eigenlijk wel triest om te horen dat je met zoiets simpels een meisje kan zoenen, alleen het zal ook honderd keer falen als je het uitvoert als man, en afwijzing vind ik rot. ik doe nooit wat.
nou het is toch niet heel simpel? hij ging helemaal zijn handen zo op mijn lichaam leggen, dat vind ik toch een behoorlijke handeling. ik zou dat niet zomaar doen bij een jongen hoor.

en wat bedoel je met afwijzing? iedereen staat daar toch een beetje blij met elkaar te zijn? het is toch sympathiek wanneer iemand je aanraakt? ok, dat zoenen had ik niet gedaan met een heel lelijk iemand, maar de rest laat ik door bijna iedereen wel toe denk ik..

en ja ik ben die van de boekenkast
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:39:10 #98
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93916073
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:

Wordt vast een leuke tijd.
heel ingewikkeld, ik moet mensen gaan regelen.. wrs op dezelfde manier zoals ik dat andere had geregeld..

quote:
Dat geloof ik ook. Waarom was je in eerdere topics zo depressief. Ik schrok ervan. En zo onduidelijk.
oh, dat kwam gisteren alweer een beetje terug

ik weet nu 100% zeker dat jongens het geneesmiddel zijn

had me nog nooit zo fijn gevoeld
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:40:10 #99
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93916125
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hij kende die vriendin wel volgens mij, beetje vaagjes... iedereen kent elkaar daar wel vaagjes, maar hij ging niet naar haar toe

[..]

ik snap dit stukje niet... wat doet hij bijvoorbeeld niet goed?
nou eigenlijk deed hij het perfect.
-een meisje benaderen
-je vriendin kende hem vaag al zeg je
-erachter komen dat "ze niet zo vaak uitgaan" terwijl hij haar steeds meer staat te bevoelen
-je billen grijpen (ik heb dat nog nooit gedaan. ik ben 23, en het is me droom sinds me 15de om ooit eens staant een meisje te zoenen en dan me handen op haar rug te leggen terwijl zij dat lekker vind.)
-heel close met gezicht naar elkaar komen (je stribbelt weer niet tegen)
-zoenen.

quote:
ja het was in een best wel vol gebouw he.. hij stond er opeens, er is gewoon veel beweging in zo'n gebouw... ik weet niet of die vriendin hem wel aan heeft zien komen, denk het niet

[..]
nou het is toch niet heel simpel? hij ging helemaal zijn handen zo op mijn lichaam leggen, dat vind ik toch een behoorlijke handeling. ik zou dat niet zomaar doen bij een jongen hoor.
precies/ voor de man is het hartstikke moeilijk, en jij zal "die handelingen" ook niet hoeven doen.
de man moet ook nog die handelingen testen, terwijl hij het 'soepeltjes' doet en de signalen van de meid in de gaten houdt.
als een man speciaal op gaat staan, en zich in allerlei bochten wringen om ze hand ergens te doen, dan is het niet "soepeltjes".

snap je serieus niet dat een jongen strikken honderden malen makkelijker is voor jou dan een meisje voor ons? jij hoeft dat wat hij deed ook allemaal niet te kunnen ofzo

als ik zoals jou uitga en ga staan wachten op een meisje die mij komt versieren, me spontaan gaat betasten, en me spontaan gaat zoenen...... dan kan ik lang wachten...
sure ze komen op me af, met vreemde kutvragen.
ik denk niet dat jij veel "fout" kon antwoorden dat hij je niet meer zou willen zoenen

ben je er niet achter dat het veel makkelijk voor je is dan voor een jongen?
het gebeurd je zo morgen weer als je wilt. je kan slet van het dorp worden mocht je willen
quote:
en wat bedoel je met afwijzing? iedereen staat daar toch een beetje blij met elkaar te zijn? het is toch sympathiek wanneer iemand je aanraakt? ok, dat zoenen had ik niet gedaan met een heel lelijk iemand, maar de rest laat ik door bijna iedereen wel toe denk ik..
subtiele iod hints.

kijk hij ging jou niet meteen bekken.
hij bouwde dat langzaam op.
dat is wel heel simpele versierkennis.

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 18:46:01 ]
pi_93916200
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Arolsen het volgende:

Waar carnaval al niet goed voor is *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')