abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:10:26 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93902126
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Neem schenkstroop. Als hij een vrouw was geweest was er allang een Fokker overheen gegaan. Mannen lossen dit probleem voor vrouwen op. Vrouwen, vergelijkbaar met de mannen hier, bestaan volgens mij niet.
ja inderdaad, dat je ook schenkstroop er bij haalt doet me denken aan me tekst van hier:
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.

en voor mij, wekt het ' ah schattig' heid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.

STOMME DUBBELE MORAAL

jammer dat schenkstroop geen meid is. en ik ook.

want dan HADDEN WE DEZE PROBLEME NNIET
quote:
Vrouwen roepen alleen: hup, hup je kan het wel. Geven wat adviezen zoals: vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet, dat je een vlotte babbel hebt, relaxed ben, veel plezier maakt , humor hebt, zelfverzekerd overkomt. Leuk, daar wordt die man nog zenuwachtiger van.
lekker vaag is dat advies. want zogauw je dat probeert uit te oefenen loop je alsnog tegen een shield aan, en voel je je afgewezen omdat je niet weet hoe versieren werkt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:19:57 #27
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93902447
Maar dat is natuurlijk geen reden om bij de pakken neer te zitten. Je kan als man van alles doen om jezelf te verbeteren.

Tja, als zij een bitchshield heeft is haar probleem. Ik moet er tegenwoordig om lachen wanneer een meisje als bitch tegen me gedraagt. Laatst liep ik, veel te dronken, op een meisje af en werd bitchy afgewezen, vond het op dat moment erg grappig :P.

Aangezien vrouwen geen vrouwen versieren, kunnen ze meestal geen goede tips geven. No offense, maar je kan het beter aan mannen vragen die het goed kunnen (of nog beter, kijken wat ze doen.)
pi_93902548
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

lekker vaag is dat advies. want zogauw je dat probeert uit te oefenen loop je alsnog tegen een shield aan, en voel je je afgewezen omdat je niet weet hoe versieren werkt.
Het is goed advies. Shields zijn er alleeen als je haar probeert te versieren. Als er geen vooropgezet doel is, kun je gewoon met elkaar praten. Kansrijke mensen doen niet meer, maar het heeft een natuurlijk verloop. Als je dat verloop achteraf probeert uit te leggen, kun je wel mechanismen benoemen, maar worden half onbewust en spelender wijst uitgevoerd. Niet zo krampachtig als jij het in de boekjes leest.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:27:41 #29
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93902710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is goed advies. Shields zijn er alleeen als je haar probeert te versieren. Als er geen vooropgezet doel is, kun je gewoon met elkaar praten. Kansrijke mensen doen niet meer, maar het heeft een natuurlijk verloop. Als je dat verloop achteraf probeert uit te leggen, kun je wel mechanismen benoemen, maar worden half onbewust en spelender wijst uitgevoerd. Niet zo krampachtig als jij het in de boekjes leest.
vrouwen zijn heel goed in vreemde vragen stellen om achter je intenties proberen te komen.

als je dan neits weet over versieren, kan je er zo invallen. en iets vreemds zeggen waardoor ze je helemaal niet meer interessant vind.
mocht je dan nog geen genoeg dingen getoont hebben dat ze je wel interessant kan gaan vinden(om eht gesprek verder te laten gaan) . is het over.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Premium_Quality het volgende:
*knip*
Tja, als zij een bitchshield heeft is haar probleem. Ik moet er tegenwoordig om lachen wanneer een meisje als bitch tegen me gedraagt. Laatst liep ik, veel te dronken, op een meisje af en werd bitchy afgewezen, vond het op dat moment erg grappig :P.

*knip*
en dat is precies een heel goede reactie van je.
een zieliger en wanhopiger persoon dan jij op dat moment lijkt zou zich zwaar beledigt voelen, en zij heeft haar doel dan bereikt om de zielige wanhopige kansloze personen eruit te filteren.

in pua staat dat vrouwen stilletjes hopen dat je hun shields doorbreekt en je ze dus moet blijven lastigvallen. zelf geloof ik daar wat minder in omdat over dat moment wat ze dan echt willen niemand dat kan weten lijkt mij . alleen omdat de pua dan later toch het meisje heeft gekregen wordt dan gespeculeerd dat vrouwen stilletjes er al op hopen

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 13:39:10 ]
pi_93902760
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat het voor een vrouw bijna onmogelijk is om in zo'n situatie te komen.
We hebben toch ook de vrouwelijke versies van Socios/MLIG etc? De laatste die ik mij herinner is lanterfanteraar. Heeft ze overigens ook niet echt op een rijtje...

Daarbij, vrouwen met inkijk ed, en die overduidelijk wanhopig zijn, zijn meestal net zo afschrikwekkend als de mannelijke versie. Ik heb dit wel eens meegemaakt, van die vrouwen waarmee je praat en al aan haar hoofd ziet dat ze bedenkt wat voor jurk ze bij de bruiloft met jou over 6 weken gaat dragen!

Dan ben ik al weg, dan maar geen bedpret...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:32:23 #31
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93902866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

We hebben toch ook de vrouwelijke versies van Socios/MLIG etc? De laatste die ik mij herinner is lanterfanteraar. Heeft ze overigens ook niet echt op een rijtje...

Daarbij, vrouwen met inkijk ed, en die overduidelijk wanhopig zijn, zijn meestal net zo afschrikwekkend als de mannelijke versie. Ik heb dit wel eens meegemaakt, van die vrouwen waarmee je praat en al aan haar hoofd ziet dat ze bedenkt wat voor jurk ze bij de bruiloft met jou over 6 weken gaat dragen!

Dan ben ik al weg, dan maar geen bedpret...
waar vond je die vrouwen?
en ze zijn misschien dan wel net zo afschrikwekkend. maar ze zijn wel al verder "met elkaar leren kennen", of in de relatie van "niets tot lovers" gekomen dan meteen na 5 seconden al afgewezen te worden

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 13:52:02 ]
pi_93903132
quote:

Maar dat is natuurlijk geen reden om bij de pakken neer te zitten. Je kan als man van alles doen om jezelf te verbeteren.
Ja, je moet wel.

quote:
Ja, maar dat komt omdat je ook reden hebt om er boven te kunnen gaan staan. Maar het helpt zeker om vrouwen lager te waarderen. Want een van de aspecten van het probleem is dat deze mannen torenhoge verwachtingen hebben, van het geluk dat succes met zich meebrengt. Als gevolg daarvan kennen ze aan vrouwen een hele hoge waarde toe, en zo maken ze zichzelf klein. Terwijl vrouwen niet beter zijn dan mannen.

quote:
Aangezien vrouwen geen vrouwen versieren, kunnen ze meestal geen goede tips geven. No offense, maar je kan het beter aan mannen vragen die het goed kunnen (of nog beter, kijken wat ze doen.)
Vertel.

Het is ook goed om met vrouwen over het probleem te praten. En ze kunnen oefenen op Strawberry en haar proberen te versieren (rollen spel). Dat is leuk. Ik voelde de spanning al gelijk stijgen. In ga ook meedoen.
The view from nowhere.
pi_93903147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
Het is puur uiterlijk. Als ik uitga doe ik alsof ik me goed voel en lach ik veel.
pi_93903336
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk het is allemaal de schuld van de vrouwen, en vrouwen krijgen nooit met afwijzing te maken }:|
Schuld hebben mensen alleen als ze reele problemen van andere mensen ontkennen. Dan zou je bereid moeten zijn ook echt naar ze te luisteren en er niet je eigen plaatje overheen plakken.
The view from nowhere.
pi_93903671
De grootste player met mijn uiterlijk zal er niks van bakken. Dit is een feit.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:00:28 #36
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93903884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, je moet wel.

[..]

Ja, maar dat komt omdat je ook reden hebt om er boven te kunnen gaan staan. Maar het helpt zeker om vrouwen lager te waarderen. Want een van de aspecten van het probleem is dat deze mannen torenhoge verwachtingen hebben, van het geluk dat succes met zich meebrengt. Als gevolg daarvan kennen ze aan vrouwen een hele hoge waarde toe, en zo maken ze zichzelf klein. Terwijl vrouwen niet beter zijn dan mannen.

[..]

Vertel.

Het is ook goed om met vrouwen over het probleem te praten. En ze kunnen oefenen op Strawberry en haar proberen te versieren (rollen spel). Dat is leuk. Ik voelde de spanning al gelijk stijgen. In ga ook meedoen.
Ik ben niet iemand die er goed in is, maar heb mezelf wel wat verbeterd de laatste tijd. Ook ga ik met mensen om die er best goed in zijn. Ik zit gewoon wel eens te kijken wat een vriend van mij doet. Hij heeft het zelf amper door, het gaat voor zijn gevoel vanzelf bijna vanzelf.

Hij heeft het naar zijn zin, kent veel mensen, raakt meisjes subtiel aan en geeft ze een sexy blik. Dat doet hij ook met meisjes die hij lelijk vindt :'). Verder is zijn ex (die hem terug wil) zijn beste wingwoman.

Ik heb laatst een meisje ontmoet. Alleen maar door het erg naar mijn zin te hebben en te feesten. Het hielp misschien ook dat die vriend van mij toen erg moe was en een wat mindere avond had en ik hem probeerde op te peppen. Dat komt "alfa" over.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef richard_prf het volgende:

Het is puur uiterlijk. Als ik uitga doe ik alsof ik me goed voel en lach ik veel.
Als dat uiterlijk is, is alles uiterlijk want je kan niet in iemand's hoofd kijken. Lichaamstaal zegt wat over je innerlijk.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef richard_prf het volgende:
De grootste player met mijn uiterlijk zal er niks van bakken. Dit is een feit.
Bullshit en dat weet je zelf ook wel.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:03:39 #37
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93904005
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die er goed in is, maar heb mezelf wel wat verbeterd de laatste tijd. Ook ga ik met mensen om die er best goed in zijn. Ik zit gewoon wel eens te kijken wat een vriend van mij doet. Hij heeft het zelf amper door, het gaat voor zijn gevoel vanzelf bijna vanzelf.

Hij heeft het naar zijn zin, kent veel mensen, raakt meisjes subtiel aan en geeft ze een sexy blik. Dat doet hij ook met meisjes die hij lelijk vindt :'). Verder is zijn ex (die hem terug wil) zijn beste wingwoman.

Ik heb laatst een meisje ontmoet. Alleen maar door het erg naar mijn zin te hebben en te feesten. Het hielp misschien ook dat die vriend van mij toen erg moe was en een wat mindere avond had en ik hem probeerde op te peppen. Dat komt "alfa" over.

[..]

Als dat uiterlijk is, is alles uiterlijk want je kan niet in iemand's hoofd kijken. Lichaamstaal zegt wat over je innerlijk.

[..]

Bullshit en dat weet je zelf ook wel.
die gast doet zonder dat hij het doorheeft allerlei pua truken en adviezen die allemaal details zijn om ervoor te zorgen dat je "gewild en niet wanhopig lijkt" en de vrouwen goed bespeelt.

alleen dat van sexy blik maken is niet zo belangrijk trouwens.

dat is iets wat veel mannen denken. als ik uitga en er "stoer, cooltjes" bij sta, en een sexy blik zoals james bond. dat werkt.
"well it doesn't work it has been tested"
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:05:05 #38
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93904058
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

die gast doet zonder dat hij het doorheeft allerlei pua truken en adviezen die allemaal details zijn om ervoor te zorgen dat je "gewild en niet wanhopig lijkt" en hij bespeelt vrouwe nheel goed.

alleen dat van sexy blik maken is niet zo belangrijk trouwens.

dat is iets wat veel mannen denken. als ik uitga en er "stoer, cooltjes" bij sta, en een sexy blik zoals james bond. dat werkt.
"well it doesn't work it has been tested"
Het is niet een coole blik zoals James Bond. Meer een zwoele verleidende blik terwijl hij met een meisje staat te praten.
pi_93904119
Die OP _O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:13 #40
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93904149
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Het is niet een coole blik zoals James Bond. Meer een zwoele verleidende blik terwijl hij met een meisje staat te praten.
ik kan me niet voorstellen hoe dat werkt.

eventjes iets met je gezicht doen als beloning of voor fun naar haar toe snap ik nog wel.

wat is een "Sexy blik" dan trouwens? is het niet dat jij ets niet kan plaatsen en dat je het maar afschuift op zijn "sexy blik" die hij dan zou hebben? zoals vrouwen die hem in zijn ogen staren en helemaal into hem gaan, en dat hij gewoon "normaal" kijkt, maar jij dan denkt dat het door ze blik komt?

en je hebt het nu over "Zwoel". zwoel ken ik, maar ik vind "zwoel" klinken meer met stemgeluid te maken hebben.
pi_93904250
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tja, het is allemaal puur uitstraling denk ik... Maja, als je net zoals ons ellende uitstraald dan kom je denk niet ver.. maar tbh is dat het enige wat ik kan uitstralen dus eigenlijk een hopeloze missie.
Ah, niet zo negatief. :*
Heb jij eigenlijk vrienden of iets dergelijks? Anders zou je met hun op stap kunnen om lol te maken, zonder dus na te denken over meiden in de eerste plaats, en dan zit het met de uitstraling wel goed. Zoals een andere user dus ook al zei.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:11:37 #42
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93904327
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, niet zo negatief. :*
Heb jij eigenlijk vrienden of iets dergelijks? Anders zou je met hun op stap kunnen om lol te maken, zonder dus na te denken over meiden in de eerste plaats, en dan zit het met de uitstraling wel goed. Zoals een andere user dus ook al zei.
ik denk juist dat kevin24 pua moet lezen zodat hij weet wat er gebeurd en wat meer hoe en waarom vrouwen doen.
en dan innergame "zelfvertrouwen" daardoor echt krijgen, en een goed gevoel door wat innergame lezen zodat goede uitstraling makkelijker op ze plek valt.
en dan infield gaan oefenen en proberen alle kleine details af te gaan en toe te passen uit de pua boeken, die alles te maken hebben met uitstraling ook
pi_93904433
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef Chuen het volgende:

[..]

Godsamme wat een termen.. ;(
My thought exactly....
pi_93904502
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk juist dat kevin24 pua moet lezen zodat hij weet wat er gebeurd en wat meer hoe en waarom vrouwen doen.
en dan innergame "zelfvertrouwen" daardoor echt krijgen, en een goed gevoel door wat innergame lezen zodat goede uitstraling makkelijker op ze plek valt.
en dan infield gaan oefenen en proberen alle kleine details af te gaan en toe te passen uit de pua boeken, die alles te maken hebben met uitstraling ook
Als hij niets van vrouwen begrijpt zal PUA kunnen helpen, maar ik denk niet dat zijn negatieve instelling daarmee verdwijnt. Jij postte toch ook dat je dan soms lacht, en vervolgens denkt 'wat nu?' en daarom weer stopt met lachen. Het is moeilijk te faken. Je moet je echt op je gemak voelen en plezier hebben wil je dat uitstralen.
pi_93904565
quote:
als een vrouw wanhopig wordt voor aandacht, kan ze kleding aandoen met veel inkijk
En als ze nou niet dat soort aandacht wil, maar liefde van een man die zij ziet zitten?

quote:
Nee. Het is niet de schuld van vrouwen. Je kunt geen intieme relaties aangaan alleen om iemand te helpen. Het gaat over iets, dat in het leven van mensen een fundamentele rol speelt, maar niet voor iedereen goed afloopt.
Deze uitspraak zette mij aan het denken.
pi_93904613
Mijn status so far:

1 afwijzing van een dame uit Enschede (via internet) wel wat sexuele handelingen verricht onder invloed van alcohol

1 afwijzing van een dame uit Amsterdam (via internet) wel zoenen

1 afwijzing van een dame uit Breda (vriendengroep) Ik was haar type niet alhoewel ze wel een gesprek probeerde te voeren zaterdag maar ik haar de rug toekeerde

1 afwijzing door een dame tijdens carnaval in Breda (tijdens uitgaan) Geen telefoonnummer gekregen of wat dan ook

Nog altijd 0 succes.

De overeenkomst van al deze dames is dat ze alle 4 , 20 jaar zijn :o
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:20:36 #47
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93904735
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen hoe dat werkt.

eventjes iets met je gezicht doen als beloning of voor fun naar haar toe snap ik nog wel.

wat is een "Sexy blik" dan trouwens? is het niet dat jij ets niet kan plaatsen en dat je het maar afschuift op zijn "sexy blik" die hij dan zou hebben? zoals vrouwen die hem in zijn ogen staren en helemaal into hem gaan, en dat hij gewoon "normaal" kijkt, maar jij dan denkt dat het door ze blik komt?

en je hebt het nu over "Zwoel". zwoel ken ik, maar ik vind "zwoel" klinken meer met stemgeluid te maken hebben.
Natuurlijk komt het niet alleen daardoor, maar het getuigd van zelfvertrouwen en geeft een soort seksuele communicatie af.

Hij kijkt duidelijk anders, een beetje als die David DeAngelo manier van kijken. We doen het ook tegen elkaar om elkaar te plagen :D.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Fuck de details. Ik voel me echt niet op mn gemak wanneer ik exacte lines uit een boek uitpoep. Snap gewoon het principe een beetje en heb het naar je zin.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef richard_prf het volgende:
Mijn status so far:

1 afwijzing van een dame uit Enschede (via internet) wel wat sexuele handelingen verricht onder invloed van alcohol

1 afwijzing van een dame uit Breda (vriendengroep) Ik was haar type niet alhoewel ze wel een gesprek probeerde te voeren zaterdag maar ik haar de rug toekeerde

1 afwijzing door een dame tijdens carnaval in Breda (tijdens uitgaan) Geen telefoonnummer gekregen of wat dan ook

Nog altijd 0 succes.
Dat is geen verkeerde trackrecord. Als je nu vaker probeert komt het vast wel goed.
pi_93904737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef richard_prf het volgende:
Mijn status so far:

Nog altijd 0 succes.

De overeenkomst van al deze dames is dat ze alle 4 , 20 jaar zijn :o
Dat van Breda was toch geen afwijzing? Je hebt 30 minuten met haar gepraat! Zoenen is ook geen totale afwijzing. Je hebt iig contact met vrouwen, dat was maanden terug wel anders, toen had je nog nooit met een vrouw gepraat en kijk nu eens!
pi_93904948
quote:
Volgens mij komen de adviezen van zowel vrouwen als mannen hier behoorlijk overeen. En als vrouw kan je wel weten hoe jij het liefst versierd wordt en in de praktijk hebben gezien hoe je vriendinnen bijvoorbeeld aan de haak werden geslagen.

Btw als vrouw is het misschien makkelijker een one night stand scoren in de meeste gevallen, maar een relatie of een date is heel andere koek. Daar komt veel meer bij kijken.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:25:36 #50
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_93904972
Ik sta echt met open mond te kijken naar de lappen theorie die mensen hier neerplempen over iets heel simpels, dat normaal gesproken op een 'natuurlijke' en ongedwongen wijze tot stand komt; een simpel gesprekje met een leuke vrouw.

Serieus, als je altijd al met die intentie een gesprek aan gaat dan komt het toch bij voorbaat al nep, gedwongen en geforceerd over? Het lijkt me vreselijk om altijd bezig te moeten zijn met dat soort theorieën , het leuke van een gesprek met een vrouw in een kroeg is juist dat het een ongedwongen en los gebeuren is.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')