Dat is soms echt te triest voor woorden hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat vwo niet altijd 'beter' is.
Er zijn vwo'ers die denken dat zij veel beter zijn dan mensen die een lager niveau doen. Zulke mensen zijn echt super irritant.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is soms echt te triest voor woorden hoor.
Heel triest inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn vwo'ers die denken dat zij veel beter zijn dan mensen die een lager niveau doen. Zulke mensen zijn echt super irritant.
De niveau van een opleiding zegt niet zo heel veel over iemand. Zo zijn er genoeg vwo'ers die geen problemen hebben met hun niveau, maar ook genoeg vwo'ers die keihard dag in en dag uit moeten leren. Dat heb je bij alle niveaus. Sommige vmbo'ers zouden met gemak vwo kunnen doen, maar zij voeren op school gewoon geen flikker uit. Het is alleen dom dat zij het zelf niet zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef kutkabouter het volgende:
Als je WO'r bent aan de andere kant mag dat gewoon.
9 mei pasquote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Dastan het volgende:
Wat hebben jullie je se-week nog laat. Volgende week moeten de cijfers toch al naar het ministerie?
Wij hebben de 21e zelfs nog herkansingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Echt?Dan zit mijn school ons gewoon op te jutten.
Jullie weten de cijfers zo snel al? Wij mogen ze nog niet weten, omdat je dan beïnvloed kan worden of zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef yosander het volgende:
Een 8 voor economie terug en sta nu exact een 7 voor m'n SE.
Vanavond staat mijn cijfer voor Nederlands MO online en waarschijnlijk die van scheikunde ook!
Ligt aan de docent natuurlijk. Maar mijn scheikundedocent zet het meestal diezelfde avond en anders de volgende dag al onlinequote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie weten de cijfers zo snel al? Wij mogen ze nog niet weten, omdat je dan beïnvloed kan worden of zo..
Scheikunde mondeling?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef yosander het volgende:
Natuurkunde gisteren was voor het eerst dit jaar meteen goed te doen, wist alles binnen de tijd in te vullen.
Mondeling Nederland vanochtend ging best aardig. Eerste boek wist ik vrijwel niets van, dus snel wat andere boeken besproken waarvan ik gelukkig wel de analyses goed had geleerd!
Scheikunde was ook wel te doen.
Een 8 voor economie terug en sta nu exact een 7 voor m'n SE.
Vanavond staat mijn cijfer voor Nederlands MO online en waarschijnlijk die van scheikunde ook!
9 mei indeed.quote:
Dat laatste ja. Hele periode op Magister is dan niet toegankelijk. Niemand wil het dan ook zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ligt aan de docent natuurlijk. Maar mijn scheikundedocent zet het meestal diezelfde avond en anders de volgende dag al online. Maar hoezo beïnvloeden
? Dat als je een laag cijfer terug hebt de andere toetsen slechter maakt?
Moest even testen hoe het hier zat met de kennis over foutieve samentrekkingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Scheikunde mondeling?Wat zijn dit voor praktijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Slaat ook nergens op. Als je een laag cijfer terug hebt, weet je juist dat je een herkansing hebt verspild en beter je best moet doen voor die andere toetsenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Hele periode op Magister is dan niet toegankelijk. Niemand wil het dan ook zeggen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Moest even testen hoe het hier zat met de kennis over foutieve samentrekkingen.Der is niks mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Die van scheikunde' sloeg op MO...of ik word keihard getrolled hierquote:
Ik vind dat jouw zin kloppend is. Refereert naar cijfer en staat imo los van je Nederlands MO.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef yosander het volgende:
[..]
'Die van scheikunde' sloeg op MO...of ik word keihard getrolled hier.
Het is het cijfer, dus die kan niet refereren aan cijfer. Ook niet aan mondeling overigens.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat jouw zin kloppend is. Refereert naar cijfer en staat imo los van je Nederlands MO.
Nederlands: 8quote:Op donderdag 7 april 2011 16:56 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Met welke cijfers gaan jullie het examen in?
Nope. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Cijfers worden toch niet afgerond vóór het examen?
O, dat dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Cijfers worden toch niet afgerond vóór het examen?
Nederlands: 5.0 (kan nog vanalles worden als ik die herkansing goed doe)quote:Met welke cijfers gaan jullie het examen in?
7.46 wordt een 7 imo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef TJV het volgende:
Ik sta een 7.46 voor mijn combinatievak, morgen maar even navragen of dat echt een 8 wordt. Blijven duimen.
Wordt gegarandeerd een 7. Ze ronden in dit geval niet eerst af naar een7.5 en daarna nog naar een 8. Dus dikke vette pech.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef TJV het volgende:
Ik sta een 7.46 voor mijn combinatievak, morgen maar even navragen of dat echt een 8 wordt. Blijven duimen.
quote:
Godverdomme, dan ga ik nog even zeiken voor een hoger cijfer voor mijn pws.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef themole het volgende:
[..]
Wordt gegarandeerd een 7. Ze ronden in dit geval niet eerst af naar een7.5 en daarna nog naar een 8. Dus dikke vette pech.
Zeker doen, kan soms net het verschil maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Godverdomme, dan ga ik nog even zeiken voor een hoger cijfer voor mijn pws.
Was je een vak vergeten mee te tellen ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
FUCK YEAH!
Het combinatiecijfer is het rekenkundig gemiddelde van de afgeronde eindcijfers voor de vakken ANW(7), Maatschappijleer(8) en het profielwerkstuk(8). Ook dit cijfer is een geheel getal.
Aldus het PTA-boekje.
Ik heb dus een 8 voor het combinatievak.
Tijd voor een biertje!
Nee, maar ik dacht dat ze de onafgeronde eindcijfers voor ANW, Maatschappijleer en PWS namen. Maar ze nemen de afgeronde, dus is het 7+8+8(7.7) ipv 7+7.6+7.8(7.46).quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef themole het volgende:
[..]
Was je een vak vergeten mee te tellen ofzo?
Dat scheelt inderdaad een slok op een borrel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ze de onafgeronde eindcijfers voor ANW, Maatschappijleer en PWS namen. Maar ze nemen de afgeronde, dus is het 7+8+8(7.7) ipv 7+7.6+7.8(7.46).
Ik vond de maatschappijleer toetsen altijd inkoppertjes. Misschien ook omdat ik maatschapijwetenschappen volg:Pquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een 5.45 op Maatschappijleer, is echt verdomde kut..
Sta ik nu een 6.5 op, maar ik heb de SE van maandag goed verkloot.quote:
Dan heb je de toetsen van onze docent nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vond de maatschappijleer toetsen altijd inkoppertjes. Misschien ook omdat ik maatschapijwetenschappen volg:P
Onze maatschappijwetenschappen toetsen zijn wel 1 groot dramaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sta ik nu een 6.5 op, maar ik heb de SE van maandag goed verkloot.
[..]
Dan heb je de toetsen van onze docent nog niet gezien.
Economie verneukt?quote:
bij ons werd een 6.55 een 6.5quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat een 5 naar boven wordt afgerond? Dus naar een 6.6?
Bij ons ook, het wordt afgekapt na de eerste cijfer achter de komma.quote:
Waar ging het over?quote:
Alles.quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Oke, onze toets bestond uit:
2009 CE2 opdracht 1 en 6
2002 CE2 opdracht 3 en 5
2007 CE2 opdracht 7
Waarschijnlijk dan nog wel aardig gemaakt als ik het zo nakijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Realiseer me net dat ik al mijn herkansingen in mijn 'schoolcarrière' voor M&O gebruikt heb![]()
Wat voor soort SE was dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Proletariaat het volgende:
Whehehe 2.5 voor m'n laatse SE duits
Met grammatica/spelling neem ik aan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Proletariaat het volgende:
Whehehe 2.5 voor m'n laatse SE duits
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Michael-H het volgende:
Net oefenexamen M&O gemaakt, ik haal maximaal een 5,3. Dat gaat 'em dus niet worden...
Wij krijgen elke periode 2 herkansingen maakt niet uit welk vak je hoe vaak doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Realiseer me net dat ik al mijn herkansingen in mijn 'schoolcarrière' voor M&O gebruikt heb![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Twee!? Wij elke periode maar ééntje, en na deze periode mag je een toets uit VWO4/5/6 herkansen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Wij krijgen elke periode 2 herkansingen maakt niet uit welk vak je hoe vaak doet.
In 4/5-vwo mochten wij ook elke periode twee toetsen herkansen, 6-vwo een per periode.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee!? Wij elke periode maar ééntje, en na deze periode mag je een toets uit VWO4/5/6 herkansen..
Boeken wel gelezen of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef yosander het volgende:
Kuthoeren, een 3 voor m'n mondeling Nederlands (literatuurdossier).
Het ging niet geweldig, maar een drie?!!
M'n mondeling Duits (over een vijftal teksten) zit gelukkig rond de 6.
Scheikunde 7.3 terug en stoffenpracticum van vanmiddag ging vrij goed!
Yup doe wel de Vavo ( havo 4+5 alle vakken) maar weet niet of dat veel uitmaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee!? Wij elke periode maar ééntje, en na deze periode mag je een toets uit VWO4/5/6 herkansen..
Een, half, in 4-vwoquote:
Tsja.. ik weet dat het veel werk is maar het lijkt me wel dat het loont om ze te lezen. Hoop ik. Ik mag dinsdag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Een, half, in 4-vwo.
We hebben in totaal wel vier boeken klassikaal behandeld en dus klassikaal analyse van gemaakt.
Mwah, zal het leren van de analyses wel makkelijker afgaan ja als je ze zelf hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Tsja.. ik weet dat het veel werk is maar het lijkt me wel dat het loont om ze te lezen. Hoop ik. Ik mag dinsdag.
Werd nog specifiek door de leraar verteld dat een .55 een .5 wordt, een .49 een .4 wordt enzovoorts, hij werd gewoon afgekapt na het 1e decimaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan was het cijfer geen 6,5 maar een 6,49 of iets dergelijks.
Vreemd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Werd nog specifiek door de leraar verteld dat een .55 een .5 wordt, een .49 een .4 wordt enzovoorts, hij werd gewoon afgekapt na het 1e decimaal.
Had je geen standaardzinnen in het woordenboek geschrevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Brief in het duits.
Kutvak is het ook.
We mochten alleen woordenboeken van de school gebruiken, en google translate heeft het al helemaal verneukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je geen standaardzinnen in het woordenboek geschreven
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Mag je op het centrale examen HAVO een GR gebruiken voor het vak economie?
Alles in de GR stoppen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Mag je op het centrale examen HAVO een GR gebruiken voor het vak economie?
Beter, hoef ik die ook niet meer te makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alles in de GR stoppen natuurlijk, iemand uit mijn klas heeft zo'n APP op zijn GR waar alle begrippen van A/Z staan en alles is snel op te zoeken. Even zijn GR deze week lenen en dan zet ik hem op mijn eigen. Als ik hem heb zal ik hem ook hier posten.
Ik beloof nog niets dat ik hem in mijn handen krijg, want het examenrooster gaat in bij ons en we hebben alleen Wiskunde / Economie samen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter, hoef ik die ook niet meer te maken.
Is ook wel een beetje jaloers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef AchmedJan het volgende:
Jongen geniet van jullie vrijheid, leren is niet echt nodig bij jullie![]()
Idd, en dan zijn er alsnog mensen die met deze cijfers zeggen dat ze zakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef AchmedJan het volgende:
Jongen geniet van jullie vrijheid, leren is niet echt nodig bij jullie![]()
Net zo of je met die cijfers gaat zakken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef TJV het volgende:
Ik ook wel.. Niet dat ik echt slecht sta hoor. Hele jaar vrij weinig uitgevoerd en dat merk je nu toch wel. Sta geen onvoldoendes, maar schijt toch nog wel voor wiskunde en Latijn.Nog 1 SE-week te gaan:
Nederlands: 6.9
Duits: 7.5
Engels: 7.7
Wiskunde A: 6.8
Geschiedenis: 6.4
Aardrijkskunde:6.8
Economie: 7.4
Latijn: 6.4
Dat denk ik inderdaad ook niet, maar zo'n lijst met alleen maar 6jes is ook kut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Net zo of je met die cijfers gaat zakken.
Maakt geen kut uit wat je haalt, of je doet een lotingstudie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet, maar zo'n lijst met alleen maar 6jes is ook kut.
Ik ga geen lotingstudie doen, maar het is natuurlijk wachten op de reacties van; ''had je niet eens je best kunnen doen, al die zesjes?'' als m'n lijst vol met zessen staat. Niet dat ik van plan ben om nu keihard te gaan leren, maar soit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit wat je haalt, of je doet een lotingstudie.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Pino112 het volgende:
Mondeling Nederlands verneukt, hoi onvoldoende.
Ik dit jaar een 3, wtf...quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Dutchlike het volgende:
Ha! ik had vorig jaar een 4 voor mondeling.
Dit ja, ik hoorde op zondag om 4 uur dat ik het hem maandag om half 12 had, vervolgens een 7,4 gehaald.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
Hoe kan je je mondeling nederlands nou weer verneuken.
Je cijfer hangt ook totaal niet af van welk docent er beoordeelt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Dit ja, ik hoorde op zondag om 4 uur dat ik het hem maandag om half 12 had, vervolgens een 7,4 gehaald.
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
Vandaag mijn laatste toetsweek afgesloten!
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
Vandaag mijn laatste toetsweek afgesloten!
Even een quote voor over twee weken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef TJV het volgende:
Morgen laatste wiskunde schoolexamen. Als ik daar een voldoende voor haal, eet ik mijn schoen op.
quote:
Yeah! Mijn laatste toetsweek zojuist in de stad gevierd (+ de 18e verjaardag van een vriend van me) oooh en morgen vrij, HEERLIJKquote:
Kut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef themole het volgende:
[..]
Even een quote voor over twee weken.
Geen zorgen. We zullen je er nog vaak aan herinnerenquote:
hihi best wel goed gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef apenkont het volgende:
Ik moet morgen, oh vandaag al dus... Mijn 3.1 voor natuurkunde herkansen, en ik heb weer vrijwel niet geleerd. Ik sta nu een 5.5
Misschien na morgenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand alle begrippen/samenvattingen/formules in een GR-bestandje voor ECONOMIE HAVO ?
Succes.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
Morgen herkansing natuurkunde.Wens me succes.
Waar gaat ut over?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
Morgen herkansing natuurkunde.Wens me succes.
Goede voorbereiding op CE, kan helemaal geen kwaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, alle examenstof. Belachelijk eigenlijk. 't Se duurt ook drie uur. Wie dat heeft bedacht.
Al heb ik mij niet voorbereid zoals ik voor het ce zou doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef themole het volgende:
[..]
Goede voorbereiding op CE, kan helemaal geen kwaad.
Nederlands 6,4quote:Met welke cijfers gaan jullie het examen in?
Mooie cijfers! Welk niveau doe je?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nederlands 6,4
Duits 6,4
Engels 7,5
Economie 7,7
Scheikunde 8,9
Wiskunde B 8,9
Natuurkunde 8,8
Combinatiecijfer 8,0
Christus, netjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Wel zo handig om te vermelden, VWO.
Ga je het wel mee halen, heb vorig jaar mensen met veel lagere cijfers zien slagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nederlands 6,4
Duits 6,4
Engels 7,5
Economie 7,7
Scheikunde 8,9
Wiskunde B 8,9
Natuurkunde 8,8
Combinatiecijfer 8,0
Erg netjes, ja.quote:
Netjes! Ga je voor cum laude?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nederlands 6,4
Duits 6,4
Engels 7,5
Economie 7,7
Scheikunde 8,9
Wiskunde B 8,9
Natuurkunde 8,8
Combinatiecijfer 8,0
Echt? Gaat hij het daarmee halen? Denk het niet hoor...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef themole het volgende:
[..]
Ga je het wel mee halen, heb vorig jaar mensen met veel lagere cijfers zien slagen.
Ik kan het niet meer bijhoudenquote:
Ik heb dan ook nog niet echt het gevoel dat de examens over een maand al beginnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef themole het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het echt 10 keer sneller.
Ik ook niet, maar ik heb wel het gevoel dat ik bijna zomervakantie heb.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog niet echt het gevoel dat de examens over een maand al beginnen!
Daar kijk ik wel naar uit ja! Maar eerst de meivakantie nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel het gevoel dat ik bijna zomervakantie heb.
Oja, die was ik dan weer vergeten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel naar uit ja! Maar eerst de meivakantie nog
Nee, 2012.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef Granaatappel het volgende:
Moet je dit examenjaar nu ook al minimaal een voldoende halen op het examen zelf voor Nederlands, Engels en Wiskunde?
Toch nette cijfers.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Ezell het volgende:
Nog meer havo cijfers! Helaas heb ik een paar SE's verpest, waardoor mijn gemiddeldes zijn gezakt.
economie: 6.2
Duits: 6.3 (gaat misschien nog omhoog)
wiskunde A: 7
Nederlands: 7.3
geschiedenis: 7.7
filosofie: 7.7
Engels: 8.8
combinatiecijfer: 7
1 schooldag + 4 feesten + 3 verjaardagen + leren =quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Nog 3 schooldagen, 2 feesten en dan een maand lang in de zon leren
Had je dat bestandje nog gefixt voor economie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1 schooldag + 4 feesten + 3 verjaardagen + leren =![]()
![]()
![]()
Drie schooldagen teh fuck?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Nog 3 schooldagen, 2 feesten en dan een maand lang in de zon leren
Ik ook nog maar driequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drie schooldagen teh fuck?
Ik moet tot 29 april gewoon..
Wij hebben geen gezamenlijke lessen meer omdat het nu allemaal facultatieve lessen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Had je dat bestandje nog gefixt voor economie?
Vorige week was het bij ons allemaal al facultatieve lessen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drie schooldagen teh fuck?
Ik moet tot 29 april gewoon..
Bijna precies mijn cijfers als je Engels en Duits omdraait:p. Maar heb je centraal examen Muziek? En wat is BSM?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik ga hiermee m'n VWO-examen doen:
Nederlands 7,0
Duits 6,6
Engels 7,5
Wiskunde B 7,0
Natuurkunde 7,1
Scheikunde 6,5
Biologie 6,6
Muziek 7,8
BSM(afgesloten) 8,3 = 8
Combinatiecijfer 8
En net zoals de meeste anderen hier, heb ik meer het gevoel dat ik binnenkort in Bulgarije aan het strand lig dan dat ik over een maand m'n Nederlands examen achter de rug heb..
Eindexamen muziek gaat over kunstgeschiedenis (eigenlijk kunst algemeen; het theoretische gedeelte van een kunstvak) en bsm staat voor bewegen, sport en maatschappij. Daar wordt zover ik weet geen cse over afgenomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Bijna precies mijn cijfers als je Engels en Duits omdraait:p. Maar heb je centraal examen Muziek? En wat is BSM?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Wordt bij jullie bijvoorbeeld een 6,45 ook naar boven afgerond bij het SE?
Uiteraard niet. Wat voor wiskunde doe jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Wordt bij jullie bijvoorbeeld een 6,45 ook naar boven afgerond bij het SE?
Deze week!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer is jouw laatste SE-week pas dan?
Wiskunde B, maar bij ons staat in het PTA dat een ...,45 omhoog afgerond wordt;)quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Wat voor wiskunde doe jij?
Ja, een 6,45 wordt afgerond naar een 6,5. Maar dat betekent niet dat die 6,5 weer afgerond wordt naar een 7.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Wiskunde B, maar bij ons staat in het PTA dat een ...,45 omhoog afgerond wordt;)
Ja klopt, ik weet alleen niet hoe het zit voor vakken met alleen een schoolexamenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, een 6,45 wordt afgerond naar een 6,5. Maar dat betekent niet dat die 6,5 weer afgerond wordt naar een 7.
Zo dus. Een 6,45 = 6,5 maar is niet een 7.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet alleen niet hoe het zit voor vakken met alleen een schoolexamen
Wat biedt je aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Finland. het volgende:
Het is nu overduidelijk. Ik ben paranoia geworden. Iedere keer als ik gebeld word, of eigenlijk iedere keer dat mijn telefoon maar afgaat, denk ik dat het mijn mentor is die mij wil vertellen dat ik gezakt ben
.
@Ezell
Zeker nette cijfers! Ruilen?
Geen idee, had toen nog mijn andere account.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Dutchlike het volgende:
Zo jongens dit gaat wel hard hé?
Wanneer ging het vorig jaar echt lopen?
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef AchmedJan het volgende:
Niemand heeft zin in examens, ik ook niet
Goede edit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Michael-H het volgende:
Facultatief les stelt echt niks voor, de docenten zijn er alleen als je een afspraak maakt![]()
Je bent niet de enige. Het is te mooi weer om binnen te blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..
Ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..
Inderdaad,quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb echt niet het idee dat ik over een maand examen doe, en ik ben vast niet de enige. Ik heb nog niet eens al m'n SE's binnen,
Naja, ik ben nu al met oefenexamens bezig, dus dat vind ik al onder leren vallen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef vlam12 het volgende:
wanneer gaan jullie beginnen met leren ?
Ik doe Metalektro, dus ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef Dutchlike het volgende:
Sinds wanneer is er examen in metal.
Zo, mijn cijfer van Duits is omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Ezell het volgende:
Nog meer havo cijfers! Helaas heb ik een paar SE's verpest, waardoor mijn gemiddeldes zijn gezakt.
economie: 6.2
Duits: 6.3 (gaat misschien nog omhoog) 6.5
wiskunde A: 7
Nederlands: 7.3
geschiedenis: 7.7
filosofie: 7.7
Engels: 8.8
combinatiecijfer: 7
Doe het dan ook niet. Het zonnetje schijnt en het is vrijdag. Ik zit nu in de tuin ijs te eten. Dat is veel leuker dan leren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:40 schreef AchmedJan het volgende:
geeeeeeeeen zin.
veel te lekker weer om te leren
Dan moet het wel een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Anders topicje voor de cijfers openen? Dat was er vorig jaar ook
Viel makkelijk op te scoren en we hadden altijd les in een lokaal met banken die gigantisch lekker zatenquote:
4e: zaken als ethiek, normen en waarden werden behandeld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat er bij dit vak wordt gedaan, maar het vak zelf klinkt wel interessant.
Oké! Het klinkt wel interessant, maar ik snap wel dat veel mensen dit een saai vak vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
[..]
4e: zaken als ethiek, normen en waarden werden behandeld.
5e: het christendom, jodendom, islam en hindoeïsme.
6e: godsdienst inmiddels al afgesloten, maar kregen nog twee periodes les over de filosofie/psychologie van religie.
Dat gaat vast niet lukken. Het gaat hier nogal sloom.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef gevaarlijke-man het volgende:
ohai.
Succes iedereen met de examens!
Proberen jullie wel even het SC reeks record van vorig jaar te verbreken?
Sommige lessen waren wel interessant inderdaad en de leraar was chillquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Het klinkt wel interessant, maar ik snap wel dat veel mensen dit een saai vak vinden.
[..]
Dat gaat vast niet lukken. Het gaat hier nogal sloom.
O, ik dacht dat het een keuzevak was. Ik vind het dan wel vreemd dat sommige scholen wel Godsdienst of levensbeschouwing hebben, terwijl andere dat niet hebben. Maarja, dat heb je wel met meer vakken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Sommige lessen waren wel interessant inderdaad en de leraar was chill, maar zou dit vak zelf niet gekozen hebben.
De school heeft ruimte om eigen vakken te geven. Die komen echter altijd in het combinatiecijfer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het een keuzevak was. Ik vind het dan wel vreemd dat sommige scholen wel Godsdienst of levensbeschouwing hebben, terwijl andere dat niet hebben. Maarja, dat heb je wel met meer vakken.
Het gaat niet altijd om de combinatiecijfer, want sommige scholen bieden bepaalde vakken niet aan. Dit gaat dan om vakken zoals Spaans, Fries, filosofie en muziek. Deze vakken hebben gewoon CE's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
De school heeft ruimte om eigen vakken te geven. Die komen echter altijd in het combinatiecijfer.
Ja, maar dat is andersom geredeneerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om de combinatiecijfer, want sommige scholen bieden bepaalde vakken niet aan. Dit gaat dan om vakken zoals Spaans, Fries, filosofie en muziek. Deze vakken hebben gewoon CE's.
Je hebt zin in je CE Latijn?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Dit weekend maar eens een planner maken.
Ja, klote he.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
Enorm! Vooral omdat het tegelijk is met zo'n ander leuk leervak.
Haha. Ik vind het altijd zo lastig om op de toets te herkennen welk deel van de tekst het is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga die Nederlandse tekst gewoon 100x doorlezen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
Heb je die teksten nog nooit eerder geleerd dan?![]()
Wij hebben alleen maar praktische opdrachten en vertaaltoetsen gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ook niet heel erg maar heb veel teksten toch aardig bekeken voor schoolexamens(de vraag is alleen of ik het nog weet, vast wel iets blijven hangen).
Heel veel succes dan!^^
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha dan snap ik het... dan zou ik ook nog nooit die teksten bekeken hebben.
Een 2,8.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Thnx.
Mag je een beetje een laag cijfer halen voor een 5.5?
In de vierde en de vijfde heb ik gebikkeld ja. En vertalen gaat me ook wel makkelijk af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ooooooh dan sta je echt heel goed! Wel leuk als je dan een mooi cijfer haalt!
Ik moet een 4,5 ofzo halen voor een 5,5.
Bij voorkeur praten over vissenvoer in het Latijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:22 schreef TJV het volgende:
Er staat toch SC in de titel? Dan mag je hier lullen over onderwerpen van Latijn tot vissenvoer.
Misschien een domme vraag, maar wat is SC dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:22 schreef TJV het volgende:
Er staat toch SC in de titel? Dan mag je hier lullen over onderwerpen van Latijn tot vissenvoer.
Inderdaad. Zo jammer dat ze die Nederlandse tussenkopjes (zoals die in het boek staan) er nooit bij zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het altijd zo lastig om op de toets te herkennen welk deel van de tekst het is.
Naja, vooral een stuk snellerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Dat is idd ook jammer... weet je toch een stuk beter waar het over gaat.
Indeed. Op naar de 88!quote:
Sowieso wel chill toch? Ajaaaax!quote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Proletariaat het volgende:
PSV VERLOREN HET KAMPIOENSCHAP GAAT ERAAN DAT IS AAN DE ENE KANT GOED VOOR MIJN EXAMEN WEL MAAR WEL KUT AAN DE ANDERE KANT
Optyfen met je AJAXquote:Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Sowieso wel chill toch? Ajaaaax!
Wacht even, wanneer is de laatste speelronde eigenlijk? Toch niet in een weekend van examens hè?
bek houwe.quote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Owh echt? Naja, feesten de 15de is wel wat minder voor m'n Nederlands-examen, maar dat moet toch wel lukkenEn sowieso, wss wordt Twente toch kampioen... als Ajax maar 2e wordt.
En ik vind bijna nooit dat Feyenoord moet winnen, maar was wel chill vandaag hehe
Ja, leuk idee! Ik ga 't wel een keer schrijven als ik inspiratie heb, denk ik!quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef Maraca het volgende:
Even spammen hoor..
[Win] Speciaal voor de EXA-kandidaten: Succesvol studeren voor Dummies
Einde spam
Moblo en ik zijn er nog.quote:Op zondag 24 april 2011 19:49 schreef Proletariaat het volgende:
Als ik een verhaaltje schrijf gaat iedereen meteen commentaar leveren op mijn spelfouten
je bent te laatquote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef Maraca het volgende:
Even spammen hoor..
[Win] Speciaal voor de EXA-kandidaten: Succesvol studeren voor Dummies
Einde spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |