Nope. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Cijfers worden toch niet afgerond vóór het examen?
O, dat dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Cijfers worden toch niet afgerond vóór het examen?
Nederlands: 5.0 (kan nog vanalles worden als ik die herkansing goed doe)quote:Met welke cijfers gaan jullie het examen in?
7.46 wordt een 7 imo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef TJV het volgende:
Ik sta een 7.46 voor mijn combinatievak, morgen maar even navragen of dat echt een 8 wordt. Blijven duimen.
Wordt gegarandeerd een 7. Ze ronden in dit geval niet eerst af naar een7.5 en daarna nog naar een 8. Dus dikke vette pech.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef TJV het volgende:
Ik sta een 7.46 voor mijn combinatievak, morgen maar even navragen of dat echt een 8 wordt. Blijven duimen.
quote:
Godverdomme, dan ga ik nog even zeiken voor een hoger cijfer voor mijn pws.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef themole het volgende:
[..]
Wordt gegarandeerd een 7. Ze ronden in dit geval niet eerst af naar een7.5 en daarna nog naar een 8. Dus dikke vette pech.
Zeker doen, kan soms net het verschil maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Godverdomme, dan ga ik nog even zeiken voor een hoger cijfer voor mijn pws.
Was je een vak vergeten mee te tellen ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
FUCK YEAH!
Het combinatiecijfer is het rekenkundig gemiddelde van de afgeronde eindcijfers voor de vakken ANW(7), Maatschappijleer(8) en het profielwerkstuk(8). Ook dit cijfer is een geheel getal.
Aldus het PTA-boekje.
Ik heb dus een 8 voor het combinatievak.
Tijd voor een biertje!
Nee, maar ik dacht dat ze de onafgeronde eindcijfers voor ANW, Maatschappijleer en PWS namen. Maar ze nemen de afgeronde, dus is het 7+8+8(7.7) ipv 7+7.6+7.8(7.46).quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef themole het volgende:
[..]
Was je een vak vergeten mee te tellen ofzo?
Dat scheelt inderdaad een slok op een borrel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ze de onafgeronde eindcijfers voor ANW, Maatschappijleer en PWS namen. Maar ze nemen de afgeronde, dus is het 7+8+8(7.7) ipv 7+7.6+7.8(7.46).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |