abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95173370
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ongetwijfeld gaat ze stijgen... de vraag is echter of je koopkracht gehandhaafd blijft. Ik ben daar in het algemeen niet zo zeker van.

[..]

De kosten van je hypotheek zul je bedoelen, want je overige kosten zijn wel variabel.
Dat zou met huren ook het geval zijn....

quote:
Dan hoef je plotseling je huur niet meer te betalen :?
Nee, dan had ik een huur van 400 euro en kreeg ik 300 euro huursubsidie
  donderdag 7 april 2011 @ 16:39:03 #52
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95173570
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef xenobinol het volgende:
De kosten van je hypotheek zul je bedoelen, want je overige kosten zijn wel variabel.

_O-

Die variabele kosten betaal je voor het overgrote deel als huurder ook (energie, afvalstoffen, enz). Die paar variabele dingen die je daarnaast als huizenbezitter betaald maken zo'n 5-10% van de totale woonlasten uit. Nou nou, wat variabel :D
Als je dát al als argument moet gaan aanhalen ben je toch redelijk ver door je stof heen :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95174360
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef HansvD het volgende:

Dat zou met huren ook het geval zijn....
Als verhuurder heb je je maar te schikken naar de koopkracht van je huurders.

quote:
Nee, dan had ik een huur van 400 euro en kreeg ik 300 euro huursubsidie
Sure.... ik heb nog nooit gehoord dat iemand 75% huurtoeslag kreeg :')
Volgens mij kan je voor 2011 maximaal ¤334,- krijgen bij een huur van ¤652,- en dan heb je dus gewoon een bijstandsuitkering. Woon je in een huurwoning van ¤652,- en verdien je minimumloon dan krijg je ¤260,- aan huurtoeslag (komt aardig in de buurt van de teruggave HRA) Woon je met je minimumloon in een huurwoning van ¤400,- dan krijg je ¤104,- aan huurtoeslag.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95174431
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef Whuzz het volgende:

_O-

Die variabele kosten betaal je voor het overgrote deel als huurder ook (energie, afvalstoffen, enz). Die paar variabele dingen die je daarnaast als huizenbezitter betaald maken zo'n 5-10% van de totale woonlasten uit. Nou nou, wat variabel :D
Als je dát al als argument moet gaan aanhalen ben je toch redelijk ver door je stof heen :P
Ik doelde eerder op de gemeentelijke belastingen en het huurwaardeforfait.... die laatste mogen ze wel fors verhogen om de stijgende rentekosten voor de HRA te compenseren ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_95174983
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:58 schreef xenobinol het volgende:
Ik doelde eerder op de gemeentelijke belastingen en het huurwaardeforfait.... die laatste mogen ze wel fors verhogen om de stijgende rentekosten voor de HRA te compenseren ~O>
Staat tegenover dat je als woningeigenaar makkelijker energiebesparende maatregelen kunt doorvoeren. Als huurder moet je maar afwachten wat de verhuurder eventueel doet en met welke kwaliteit en of hij die kosten in 30 jaar 2, 3, 5 of 10 maal wil terugverdienen door je huur erop aan te passen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_95175266
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:56 schreef xenobinol het volgende:
Sure.... ik heb nog nooit gehoord dat iemand 75% huurtoeslag kreeg :')
Volgens mij kan je voor 2011 maximaal ¤334,- krijgen bij een huur van ¤652,- en dan heb je dus gewoon een bijstandsuitkering. Woon je in een huurwoning van ¤652,- en verdien je minimumloon dan krijg je ¤260,- aan huurtoeslag (komt aardig in de buurt van de teruggave HRA) Woon je met je minimumloon in een huurwoning van ¤400,- dan krijg je ¤104,- aan huurtoeslag.
Als verhuurder heb je je maar te schikken naar de koopkracht van je huurders
pi_95175476
naast dat er een verschil zit in het kostenplaatje bij het kopen ipv huren, merk ik in mijn vriendenkring dat er een behoorlijk verschil zit tussen huurders en kopers. De kopers zijn mensen die 30 jaar vooruit durven te denken en een financieel gezonde toekomst willen. De huurders zijn mensen die niet verder denken dan een jaar en Carpe Diem op een tegeltje in de WC hebben hangen.

Het feit dat starters langer twijfelen om te kopen kun je ook zien als een bewijs dat ze voorzichtig en doordacht met hun geld (of in ieder geval activa/passiva) om willen gaan...
pi_95175611
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef designed... het volgende:
Het feit dat starters langer twijfelen om te kopen kun je ook zien als een bewijs dat ze voorzichtig en doordacht met hun geld (of in ieder geval activa/passiva) om willen gaan...
En dat is ook prima. Zoveel mensen zoveel wensen en keuzes en omstandigheden enz.

Allen denken sommigen hier dat elke koper een DSB hypotheek heeft, 100% aflossingsvrij, met 16 woekerpolissen en binnen 1 jaar wil verhuizen en dus kapot gaat vanweghe de restschuld.....

Tja......
pi_95175890
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef HansvD het volgende:

[..]

En dat is ook prima. Zoveel mensen zoveel wensen en keuzes en omstandigheden enz.

Allen denken sommigen hier dat elke koper een DSB hypotheek heeft, 100% aflossingsvrij, met 16 woekerpolissen en binnen 1 jaar wil verhuizen en dus kapot gaat vanweghe de restschuld.....

Tja......
ja, dat gevoel krijg ik ook... Beetje jammer idd!
pi_95176015
quote:
De kopers zijn mensen die 30 jaar vooruit durven te denken en een financieel gezonde toekomst willen.
En zo is het. De meeste mensen die een woning kopen hebben nog 40 a 50 jaar te gaan. (En tegen die tijd door een verder ontwikkelde gezondheidszorg wellicht nog 20 jaar als bonus.)

En wonen moet je toch. Tel eens voor de gein de huur van 45 jaar bij elkaar op. Inclusief de huursverhogingen. Dan ben je pas echt jaaaaren van je leven aan het werk voor de huur. En aan het einde van de rit heb je nog steeds niets. Nou ja niets, je betalingsverplichting hou je natuurlijk wel. :Y
  donderdag 7 april 2011 @ 17:45:28 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95176155
Huizenverkopers moeten steeds meer met prijs zakken

Toch zijn er mensen die denken dat we volgend jaar de bubbel weer gaan opblazen, dat zie je op de aandelenmarkt ook soms
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95176170
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En zo is het. De meeste mensen die een woning kopen hebben nog 40 a 50 jaar te gaan. (En tegen die tijd door een verder ontwikkelde gezondheidszorg wellicht nog 20 jaar als bonus.)

En wonen moet je toch. Tel eens voor de gein de huur van 45 jaar bij elkaar op. Inclusief de huursverhogingen. Dan ben je pas echt jaaaaren van je leven aan het werk voor de huur. En aan het einde van de rit heb je nog steeds niets. Nou ja niets, je betalingsverplichting hou je natuurlijk wel. :Y
Hoeveel starters weten nu al wat ze de komende 30 jaar gaan doen?
eten!!!
pi_95176232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef janatwork het volgende:
Hoeveel starters weten nu al wat ze de komende 30 jaar gaan doen?
Als jij tussen de 30 en 40 jaar bent en je weet het dan nog niet.... Zou ik me om andere dingen zorgen gaan maken.
pi_95176283
(shit, had moeten qouten)

0.
Ze weten wel dat ze onafhankelijk willen zijn van woningbouwverenigingen, huurbazen. Het vooruitzicht van geen verplichte oranje kozijnen als je bruine mooier vindt, dezelfde maandlasten als je hiervoor gekozen hebt, enz, enz, enz....
  donderdag 7 april 2011 @ 18:09:45 #65
323876 michaelmoore
pi_95177062
Ik zag net een melding op twitter van een collega dat de bank nu eigen geld wil zien, dus ook geen 100 % hypotheek meer
Ze worden wel echt bang nu
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95177207
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zag net een melding op twitter van een collega dat de bank nu eigen geld wil zien, dus ook geen 100 % hypotheek meer
vind hier niets onverstandigs aan... Bij pa en ma wonen en een paar jaar sparen, dan eerste huis is de enige juiste volgorde.
pi_95177210
quote:
Je collega voldoet zeker niet aan de NHG eisen?
pi_95177245
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef HansvD het volgende:

[..]

Als verhuurder heb je je maar te schikken naar de koopkracht van je huurders
Ja... normaal gesproken wel. Maar door de subsidies kan men meer geld vragen voor een woning.
Hetzelfde fenomeen doet zich voor op de koopmarkt, subsidies verstoren altijd de normale marktwerking en het levert zelden betere maar altijd duurdere producten op.
I'll sing you a lullaby.
pi_95177296
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja... normaal gesproken wel. Maar door de subsidies kan men meer geld vragen voor een woning.
Hetzelfde fenomeen doet zich voor op de koopmarkt, subsidies verstoren altijd de normale marktwerking en het levert zelden betere maar altijd duurdere producten op.
Nou, als huurder heb jij je maar te schikken naar de wensen qua koopkracht van je verhuurder. Voor jou 10 anderen. (Dronten buiten beschouwing gelaten natuurlijk :+ )
pi_95177501
quote:
ik hoorde net van een concullega dat ze 'm 600k willen lenen terwijl ie geeneens een vast inkomen heeft en minder dan drie jaar zelfstandige is.... :W

en nu komt vast Xeno met een verhaal over de hond van de achterneef van zijn buurjongen .... ;)
pi_95177532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als jij tussen de 30 en 40 jaar bent en je weet het dan nog niet.... Zou ik me om andere dingen zorgen gaan maken.
Daarom had ik het over starters die zullen over het algemeen tussen de 25 en de 30 zijn. Die groep weet heel vaak nog niet waar ze gaan werken of ze kinderen gaan krijgen etc. Dan is huren toch een stuk flexibeler.
eten!!!
pi_95177568
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef janatwork het volgende:

[..]

Daarom had ik het over starters die zullen over het algemeen tussen de 25 en de 30 zijn. Die groep weet heel vaak nog niet waar ze gaan werken of ze kinderen gaan krijgen etc. Dan is huren toch een stuk flexibeler.
ben ik toch blij dat ik dat niet gedaan heb :)
pi_95177723
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef janatwork het volgende:
Ik had het niet over die groep. :N

Tuurlijk kan huren flexibeler zijn. Maar voor veel mensen was/is kopen op de lange termijn voordeliger. Ligt wel aan je leeftijd natuurlijk. Als je 50+ bent zou ik mijn tijd gewoon uitzittten in een huurhuis.
pi_95177735
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ben ik toch blij dat ik dat niet gedaan heb :)
me too :Y Had anders nooit 25000 euri in 4 jaar kunnen extra 'sparen' en nu m'n nieuwe huis niet kunnen betalen...
  donderdag 7 april 2011 @ 18:29:12 #75
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95177786
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef designed... het volgende:
(shit, had moeten qouten)

0.
Vrouwen en internet :|W

:P

quote:
Ze weten wel dat ze onafhankelijk willen zijn van woningbouwverenigingen, huurbazen. Het vooruitzicht van geen verplichte oranje kozijnen als je bruine mooier vindt, dezelfde maandlasten als je hiervoor gekozen hebt, enz, enz, enz....
Onafhankelijkheid! *O* .
pi_95177985
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Vrouwen en internet :|W

:P

[..]

Onafhankelijkheid! *O* .
verdomme, Whuzz... Geef ik gehoor aan de oproep dat vrouwelijke inbreng op dit topic ontbreekt, val je me aan op een mini-spelfoutje... -O-

*en domme acties. Zon + wijn = hoog blondgehalte)

[ Bericht 1% gewijzigd door designed... op 07-04-2011 18:45:57 ]
pi_95178006
quote:
naast dat er een verschil zit in het kostenplaatje bij het kopen ipv huren, merk ik in mijn vriendenkring dat er een behoorlijk verschil zit tussen huurders en kopers. De kopers zijn mensen die 30 jaar vooruit durven te denken en een financieel gezonde toekomst willen. De huurders zijn mensen die niet verder denken dan een jaar en Carpe Diem op een tegeltje in de WC hebben hangen.

Whuzz..... kan jij nog even vertellen hoe burgerlijk je bent :)
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:37:31 #78
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95178171
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Niks mis met burgelijk
pi_95178737
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Niks mis met burgelijk
Met huren ook niet.

Ik wil echter geen van beide. :+
  donderdag 7 april 2011 @ 18:51:46 #80
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95178842
Stel je bent 18 en hebt een vriendin van 19, komt uit Utrecht en wil daar iets gaan huren

Hoe lang duurt het dan voor je iets kan huren dat goedkoper is dan wanneer je koopt?
  donderdag 7 april 2011 @ 18:52:22 #81
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95178870
Grappig die NVM vandaag. Na jaren mooi weer spelen:

quote:
Naar de achtergrond kunnen we gissen, maar er zijn genoeg mogelijke redenen te bedenken waarom die makel-leugenaartjes zoiets zouden kunnen roepen. Bijvoorbeeld:

• Door ook een keer met slecht nieuw te komen, hopen ze wellicht weer betrouwbaar over te komen. Niemand vertrouwt de cijfers van de NVM namelijk nog. De NVM speelt al jaren mooi weer, terwijl de cijfers van de enige, betrouwbare bron CBS (in samenwerking met het Kadaster) sinds 2008 negatief zijn.
• Als ze slecht nieuws in één keer brengen, kunnen ze daarna goed nieuws in kleine beetjes brengen (of maken), en zo de beeldvorming opnieuw proberen te beďnvloeden met hun haleluja-verhalen.
• Huizenverkopers moeten er maar eens aan geloven dat hun bergje stenen minder waard is. Zolang die kogel niet door de kerk is en verkopers idiote verwachtingen hebben, kunnen makelaars bijna niks verkopen.
• En natuurlijk: Damage control! Dit is slecht nieuws, de werkelijkheid is misschien nog slechter.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95178926
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef droom_econoom8 het volgende:
Bijvoorbeeld:
De overheid over te halen om de overdrachtsbelasting af te schaffen. :Y
  donderdag 7 april 2011 @ 18:54:18 #83
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95178957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De overheid over te halen om de overdrachtsbelasting af te schaffen. :Y
Natuurlijk! Er zit waarschijnlijk ook een lobbyistisch motief achter!

In ieder geval komt dat eeuwige mooi weer spelen hun even wat minder goed uit!
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95179058
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:54 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Er zit ook een lobbyistisch motief achter!

In ieder geval komt dat eeuwige mooi weer spelen hun even wat minder goed uit!
Je moet niet vergeten dat de NVM geld verdient aan verkopen. Dus die zullen al snel oproepen de prijzen te laten zakken. Dan stijgt namelijk hun omzet.

Iets met een WC-eend. :Y
  donderdag 7 april 2011 @ 18:59:27 #85
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95179204
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat de NVM geld verdient aan verkopen. Dus die zullen al snel oproepen de prijzen te laten zakken. Dan stijgt namelijk hun omzet.

Iets met een WC-eend. :Y
Nou ja, tot 2008 hebben die makelaars aardig geprofiteerd van die zeepbel. Wel denk ik dat een deel van dat geld is opgegaan in onderlinge concurrentie, maar ze kunnen tot op heden toch aardig wat advertorials opkopen.

Maar ja, zonder verkopen raken ook hun zakken een keer leeg!
pi_95179313
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
Maar ja, zonder verkopen raken ook hun zakken een keer leeg!
Juist. Dus dan liever de verkopers met een verlies opzadelen, dan zelf een stap terug doen. De NVM moet je in dit verhaal dus niet echt serieus nemen, die preken voor eigen parochie.
pi_95179472
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Stel je bent 18 en hebt een vriendin van 19, komt uit Utrecht en wil daar iets gaan huren

Hoe lang duurt het dan voor je iets kan huren dat goedkoper is dan wanneer je koopt?
Als je 18 en 19 bent, lijkt me samen kopen me niet echt het verstandigste wat je kunt doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 07-04-2011 19:10:05 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 19:11:03 #88
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95179787
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als je 18 en 19 bent, lijkt me samen kopen me niet echt het verstandigste wat je kunt doen.
Dat was de vraag niet
  donderdag 7 april 2011 @ 19:12:11 #89
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95179844
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet
Het was wel een goed antwoord.
pi_95179863
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Dat was de vraag niet
Maar wel het enige juiste antwoord.

Bovendien lijkt me de vraagstelling net verkeerd om. Jij vraagt wanneer huren goedkoper is dan kopen, terwijl dat andersom zou moeten zijn.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:13:57 #91
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95179948
Praten we nu in koor? :)
pi_95179984
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef droom_econoom8 het volgende:
Praten we nu in koor?
Volgens mij wel.

Ik gooi nog even een 'hosanna' in de groep. *O*
  donderdag 7 april 2011 @ 19:14:50 #93
321876 Cherna
Fuck the System
pi_95180003
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Whuzz het volgende:

[..]

In 79-81 werden de huizen ook een heel stuk goedkoper, maar niet betaalbaarder. Als de huizenprijzen nou zouden dalen zonder stijgende rentes en andere problemen, dan ging die vlieger op ja. Maar tot nu toe hebben we al die prijscorrecties altijd in combinatie gezien met stijgende rentes en/of enorm stijgende werkeloosheid. (en degenen hier die zo hard roepen dat het zoo link is om een huis te kopen in een dalende markt durven al helemáál niet meer in een dalende arbeidsmarkt...)

Mensen als Zeepbel beschuldigen huizenbezitters ervan in fabeltjes te geloven, maar denken dat de huizenprijzen wel even hard dalen zonder dat de betaalbaarheid net zo hard wordt aangetast is net zo goed in een droomwereld leven.
Dit in de jaren 80 stond de rente op 13%. de huizen waren destijds onbetaalbaar. Als de prijzen dalen zal de rente stijgen. Aan het einde maakt het niets uit. Trouwens het is heel simpel voor verkopers: je moet niets anders kopen voordat je verkocht hebt, tenzij je natuurlijk door scheiding of werkeloosheid in de shit komt. Maar dat geraak je dan ook wel met een goedkoper huis.

Mensen laten zich gek maken. Mij zal het niets schelen. Als de waarde daalt is dat jammer maar een zekerheid heb ik nl. 20 jaar staan mijn lasten vast(rente periode) en los ik tevens af.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_95180135
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef Cherna het volgende:
Mij zal het niets schelen. Als de waarde daalt is dat jammer maar een zekerheid heb ik nl. 20 jaar staan mijn lasten vast(rente periode) en los ik tevens af.
HOAX! Kan niet, bestaat niet, is onzin. _O-

Aldus Xeno en zijn posse, gedurende 124 topics :+
  donderdag 7 april 2011 @ 19:20:58 #95
323876 michaelmoore
pi_95180313
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

ne dan kun je beter een kamer bij ma gaan gebruiken tot je samen 22 en 23 bent en intussen wat sparen
  donderdag 7 april 2011 @ 19:26:51 #96
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95180626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ne dan kun je beter een kamer bij ma gaan gebruiken tot je samen 22 en 23 bent en intussen wat sparen
Dat was wederom de vraag niet
  donderdag 7 april 2011 @ 19:27:40 #97
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95180667
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Heel burgerlijk! Je weet wel, huisje, boompje, beestje (we krijgen een kitten als vriendin hier woont!) enz. Met wat stiekeme niet-zo-burgerlijke trekjes die niet voor dit forum bestemd zijn. Maar als je Zuurtje even vraagt om wat dieper in mijn posthistory te duiken kun je daar misschien wel wat over vinden ;)
pi_95180737
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Maar als je Zuurtje even vraagt om wat dieper in mijn posthistory te duiken kun je daar misschien wel wat over vinden ;)
Ik voel een nieuwe zure weblog aankomen... :D
  donderdag 7 april 2011 @ 19:30:13 #99
323876 michaelmoore
pi_95180824
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:

[..]

Dat was wederom de vraag niet
maar wel een goed advies
  donderdag 7 april 2011 @ 19:30:59 #100
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95180867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar wel een goed advies
Ik heb geen advies nodig van iemand op een internet fora
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: