Misschien toch de stem gepijpt zoals eerder vermoed werd?quote:
Weltrustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
tijd om mijn nestje op te zoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
Kent iemand de theorie dat mensen die elkaar heel erg leuk vinden elkaars gedrag kopieren?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn hier best wel veel die het volgen.
Jaap is een keer op visite geweest en had ik de buuf verteld. Die heeft dat vervolgens weer doorverteld en als een piramide stond de straat hier vol en dat vond Jaap niet leuk.
OT:
Zitten er nu 4 stelletjes bij papa Gerard? Iemand opperde al dat Karim iets zou moeten krijgen met Sharon...
En zie iedereen eens knus naast elkaar zitten met Gerard als "oog" op het hoekje van de bank
Ja, hier in dit gesprek is hij best leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
kheb er lang over na moeten denken, ik snap mezelluf niet dat ik het uit mn strot kan krijgen, maar ik moet ff toegeven dat maik wel leuke droge humor heeft (soms)
................zucht ., .......... het is eruit
Bij de stem....... Zullen wel zuigtabletten zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef chufi het volgende:
Jo blijft lang weg om alleen maar een slaappilletje te halen...
Als je Alex toevoegt, voegt hij je vijf minuten later toe.. Echt een Alex-actie dus!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
Zo.. heb er weer veel twitterfans bijManman wat een trieste meuk.. en dat zijn ook degenen die stemmen!
Pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Kijk dit is dus waarom ik Laura en Alex veel beter kan verdachten dan Mo en Maik, Hoe Laura en Alex zitten is gewoon lief en als je met vrienden zit gewoon romantisch en dat er te zien is dat ze verliefd zijn, en van hoe Maike en Mo zitten en doen zou ik meteen ongemakkelijk worden..
Ik gun Maik gewoon een exit.. die jongen gaat echt stuk door dat vieze overal overheen tetterende kutwijf!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Kijk dit is dus waarom ik Laura en Alex veel beter kan verdachten dan Mo en Maik, Hoe Laura en Alex zitten is gewoon lief en als je met vrienden zit gewoon romantisch en dat er te zien is dat ze verliefd zijn, en van hoe Maike en Mo zitten en doen zou ik meteen ongemakkelijk worden..
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bij de stem....... Zullen wel zuigtabletten zijn
Ze heeft wel wat weg van de Plaaggeest.. Dan zal hij wel de Baron zijn:) Nostalgie wat ik je brom!quote:
Klef en Bef zijn gewoon Klef en Bef.. Mo en Maik zijn gelijk zo horny en ordi.. Tenminste...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Ik gun Mo een exit, zodat wij nog even Maik kunnen zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gun Maik gewoon een exit.. die jongen gaat echt stuk door dat vieze overal overheen tetterende kutwijf!
Alex is gewoon een BAAS! Dat weet jij ook, anders had je hem niet toegevoegd! Ik durf zelfs te stellen dat jij Alex posters boven je ben hebt hangen en lichtelijke kriebels in de onderbuik krijgt als Alex weer met zijn sexy zwembroek door het huis loopt! Geef het maar toe!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je Alex toevoegt, voegt hij je vijf minuten later toe.. Echt een Alex-actie dus!!
Mo mag van mij inderdaad ook snel weg.. Eerst wilde ik echt Jo als eerste weg maar Mo mag echt eerst! (jammer dat eerst en van deze mannen weg moet)quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik gun Mo een exit, zodat wij nog even Maik kunnen zien!
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex is gewoon een BAAS! Dat weet jij ook, anders had je hem niet toegevoegd! Ik durf zelfs te stellen dat jij Alex posters boven je ben hebt hangen en lichtelijke kriebels in de onderbuik krijgt als Alex weer met zijn sexy zwembroek door het huis loopt! Geef het maar toe!
Wat aardig van je dat je Bommie geeft wat hij wilt..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!
Dat is wat je wil lezen, toch???
OMFG! Dit wil ik zo niet lezen! hou irl en fok svp even uitelkaar ..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!
Dat is wat je wil lezen, toch???
DAT.....DOEN...ALLE....VROUWEN...ALTIJD....OVERAL....quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat aardig van je dat je Bommie geeft wat hij wilt..
Hilde uit BB6 had bijna de primeur maar helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef rico80 het volgende:
Ik gun mo een kist. Een dooie in een rls, dat zou wel vernieuwend zijn.
Geef maar toe, je wilt er gewoon bij zijn! Je wilt gewoon zien hoe ik Alex een Mootje geef!! Kan ook jij nog wat van leren!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Dit wil ik zo niet lezen! hou irl en fok svp even uitelkaar ..
Bedankt hequote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilt er gewoon bij zijn! Je wilt gewoon zien hoe ik Alex een Mootje geef!! Kan ook jij nog wat van leren!
Met liefde.. Met liefde!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt heDoor jouw schuld en ranzige tekst hierboven is Bommerinnetje haar sexdrive voor nu even kwijt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hildequote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef md89 het volgende:
[..]
Hilde uit BB6 had bijna de primeur maar helaas
quote:RT @jesszz1996: @Berremans72 sorrykheb geen taalachterstand
Daar zitten we heel sst al op te wachtenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hilde![]()
Heeft iemand dat giffie nog dat ze met dat glas wijn door de slaapkamer loopt??
Geef toe. Alex is ook onmeunig sexy in zijn neukbroekiequote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex is gewoon een BAAS! Dat weet jij ook, anders had je hem niet toegevoegd! Ik durf zelfs te stellen dat jij Alex posters boven je ben hebt hangen en lichtelijke kriebels in de onderbuik krijgt als Alex weer met zijn sexy zwembroek door het huis loopt! Geef het maar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds ik ss kijk heb ik ook geen weet meer van de buitenwereld. heerlijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef Berenjenafok het volgende:
Gerard: Wie weet is het kabinet wel gevallen in Nederland
Echt absurd dat zij niets hebben meegekregen van alles wat er in de wereld gebeurt (Midden-Oosten/Tsunami etc.)
Bedoel je die waar ze opstaat van de bank met al die flessen er naast?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hilde![]()
Heeft iemand dat giffie nog dat ze met dat glas wijn door de slaapkamer loopt??
Iemand moet dat toch nog wel hebben!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef md89 het volgende:
[..]
Bedoel je die waar ze opstaat van de bank met al die flessen er naast?Die zou ik ook graag weer zien
Vanaf het begin al, maar altijd s-avonds laatquote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef Berenjenafok het volgende:
Maik is echt gewoon grappig vanavond! Hij zit gewoon lekker raar te doen met Gerard enzo
die heeft hier al een keer in een van de veeeeeeeeeeeeeeeeele cossen gestaan. Ik zeg: "zoeken maar"quote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Iemand moet dat toch nog wel hebben!!!![]()
OPROEP!!!!!!! hilde giffies graag effe posten.
Zeg jij nu gewoon tegen Coos: "Ga de cossen maar lezen, n00b!" ???quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
die heeft hier al een keer in een van de veeeeeeeeeeeeeeeeele cossen gestaan. Ik zeg: "zoeken maar"
Ik durf gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg jij nu gewoon tegen Coos: "Ga de cossen maar lezen, n00b!" ???
omg
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef b_engeltje het volgende:
ow als joanna over dennis praat krijgen we een soort van sl?
goedenavond trouwens
logisch, hij zal wel dreigen met stappen zodra jo de kans van net 5 krijgt om geruchten zomaar over hem de ether in te gooienquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef b_engeltje het volgende:
ow als joanna over dennis praat krijgen we een soort van sl?
goedenavond trouwens
O, jammer dat je die gekke bek van Alex er niet bij hebt, die probeerde wat met de camera geloof ikquote:
Maakt dat nou uit? Zijn er maar 955quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg jij nu gewoon tegen Coos: "Ga de cossen maar lezen, n00b!" ???
omg
was geen zeuren. ze wil niet shoppen met mo, maar wel een borrel drinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Niemand die me kan of wil vertellen wat Maiks zus te zeuren had? Staat niet in de streamverslagen
Wel in de topic van de uitzending.. En als je tien minuten wacht, heb je de herhaling!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Niemand die me kan of wil vertellen wat Maiks zus te zeuren had? Staat niet in de streamverslagen
in het kort kwam het er op neer dat ze MO niks vondquote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie uitzendingquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef wildstar het volgende:
[..]
in het kort kwam het er op neer dat ze MO niks vond
ik ben ook zo blij als het half mei isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef sjampoeh het volgende:
damn zit ik nog te kijken... zal blij zijn als dit voorbij is
_*_ Ga niet kijken naar de herhalingquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wel in de topic van de uitzending.. En als je tien minuten wacht, heb je de herhaling!
Dat ze geen beste vriendin met haar word en ook niet met der wil shoppen. Ze vind dat ze bazig is en Maik het allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
jep. ze zou geen vriendin van haar worden en ze ging er al helemaal niet gezellig mee shoppenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
_*_ Ga niet kijken naar de herhalingBart
En dat was het grote nieuws van Zusje? Nou leuk.......Spannend man.
Kan ik dr geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jep. ze zou geen vriendin van haar worden en ze ging er al helemaal niet gezellig mee shoppen
Ik wil Mo haar eigen gezicht wel eens zien na haar eigen beelden!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
_*_ Ga niet kijken naar de herhalingBart
En dat was het grote nieuws van Zusje? Nou leuk.......Spannend man.
die zie je dan niet, want dan houdt ze haar handen ervoorquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil Mo haar eigen gezicht wel eens zien na haar eigen beelden!
had verwacht dat ze al ging janken in de kvdwquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die zie je dan niet, want dan houdt ze haar handen ervoor
Kijk morgen wel op de site. Kan ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil Mo haar eigen gezicht wel eens zien na haar eigen beelden!
En met jou vele anderenquote:
Het is ook gewoon lastig om te volgen omdat het zo'n hoogintelligent verhaal is.quote:
Ik ook niet.. Maik ook niet.. Flip is al met zijn gedachten ergens anders.. Laura staart al voor zich uit.. Gaat lekker hoor!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Coos,
De zendmast hier op de camping ging licht geven met zijn oproep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik toen nog van hilde gemaakt , laatst heeft iemand hem op een cos gezet. kweet niet meer welke.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar nu nog dat giffie in de slaapkamer!
Ik zap naar de uitzending.. is al begonnen!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft ze het nou over dat spelletje waarze aan mee heeft gedaan? Bijna iedereen is al afgehaakt, is er uberhaupt wel iemand die naar dr luistert? Of maakt Einstein dat niks uit?
Mooiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zap naar de uitzending.. is al begonnen!
en de helft versta je ook nog es niet, ze denkt sneller dan ze praat denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
Blijkt maar weer dat een hoog IQ enorm overschat wordt.
Als ik haar was zou ik onmiddelijk 20 IQ-punten inleveren voor een een minder weerzinwekkend accent. Gadverdámme zeg , wat een walgelijk geluid, vooral als ze een beetje opgewonden wordt als ze over de hoogtepunten van haar quiz-succes vertelt.
huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat een kutnijd!! Sorry, zal een ander draadje zoeken!
HAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Coos,
De zendmast hier op de camping ging licht geven met zijn oproep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zeker nietquote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar nu nog dat giffie in de slaapkamer!
ben meer jaloers op gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef suzi1 het volgende:
haha ja doe maar, we zitten hier allemaal strontjaloers te wezen op mo
Henk!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
hebben ze nieuwe bewoners in Sst?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
Hoeveel kaas heeft Flauw al op? Da's het enige wat ze vreet of niet? En dan ook nog als een Biafra-kindjequote:Op donderdag 7 april 2011 00:35 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat zitten ze asociaal te bunkeren allemaal zeg
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).quote:Op donderdag 7 april 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
Blijkt maar weer dat een hoog IQ enorm overschat onderschat wordt.
Als ik haar was zou ik onmiddelijk 20 IQ-punten inleveren voor een een minder weerzinwekkend accent. Gadverdámme zeg , wat een walgelijk geluid, vooral wanneer ze een beetje opgewonden wordt als ze over de hoogtepunten van haar quiz-succes vertelt.
En nu ook nog eens met volle mond.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de helft versta je ook nog es niet, ze denkt sneller dan ze praat denk ik
wie is dat en waarom komen al die pics hier terecht?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).
Tja, dan valt bij sommigen mijn commentaar wel eens tegen als ze het IQ hebben van Bonny St. Claire.
Maar het is je vergeven Gert, supermod die je bent.
Ik bladder nog ff door misschien kom ik wat tegen, maar een hele hoop is wegquote:
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hildequote:Op donderdag 7 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wie is dat en waarom komen al die pics hier terecht?
Ga me nou niet weer lopen opzoeken man.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).
Tja, dan valt bij sommigen mijn commentaar wel eens tegen als ze het IQ hebben van Bonny St. Claire.
Maar het is je vergeven Gert, supermod die je bent.
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend inderdaad, ook al bij Joanna vanmiddagquote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo weer als eerste ,die heeft geen zuiver geweten hahahahaha
FANNNNNNNNNN!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hilde
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!![]()
Lig ik weer de hele nacht wakker.
Dat is toch niet zo moeilijk met Mo?quote:
Goed geheugen stond een bronvermelding jaquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.
ja, en die uitzending zie ik straks welquote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
shit net als ik met mijn hondje wil wandelen ,die moet maar ff wachten
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga me nou niet weer lopen opzoeken man.
Ik laat jou toch ook met rust.
En het gaat hier niet om mij of jou, maar om wat er op de streams te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig hoe Gerard dit speelt. dat lijkt mij dus zo leuk om me een keer op te geven voor een RLS. Om zo te ACTEREN, waar hij (en terecht) Betty Bitch van beticht.
Zie de hersentjes van Mo ratelen dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahahaha ik lach me slap. Zooooveel respect voor Gerard!
hij kan niet eens brood smeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
Watskeburt?Moest fakking brood smeren voor die Dennis van me, mis ook altijd alles. Niemand die me ff belt ofzo he?
Dennis wilde fakking niet dat ik je nummer kreeg.. Ksweerut!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
Watskeburt?Moest fakking brood smeren voor die Dennis van me, mis ook altijd alles. Niemand die me ff belt ofzo he?
uuh j, doe ik ook altijd bij mn vriendinquote:Op donderdag 7 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Megamindfuck..... Zegt dat iets?
geweldig, die maakt zich meteen zorgen dat hij beelden van haar gezien heeftquote:
Daarom juist!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:47 schreef Krambo het volgende:
Gerard doet precies wat Joanna vanmiddag deed
of wahquote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef suzi1 het volgende:
das op een andere manier geneukt worden, of wah mo!
Alleen Monique is daar bang voorquote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
en ze zijn weer bang dat gerard beelden van hun hebben gezien
kan hij wel eten of moet je dat ook doen voor hem?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij kan niks nie. En is dit een missie?
klopt, ze zitten meestal tegen het geschifte aan zoals laura zeiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef bb2 het volgende:
Weet je wat het met Mo is.
Ze kan goed leren, maar mensen kennis heeft ze (daardoor) niet.
Het is of in de breedte of in de diepte gaan.
Beiden kan niet.
of ze goed kan leren is ook nog maar de vraag, met discipline kom je ook n heel eindquote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef bb2 het volgende:
Weet je wat het met Mo is.
Ze kan goed leren, maar mensen kennis heeft ze (daardoor) niet.
Het is of in de breedte of in de diepte gaan.
Beiden kan niet.
tuurlijk is dit handig .. iedereen die over hem heeft geroddeld en hem gebekstept heeft zit nu al bij hemquote:Op donderdag 7 april 2011 00:46 schreef sjampoeh het volgende:
weet niet of dit handig is van geer ? wat zei hij nu tegen karim ?
Mo en Jo vooral denk ik. Die Lange zal vast al in bed liggen met dr rugridderquote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
en ze zijn weer bang dat gerard beelden van hun hebben gezien
Die is als de dood dat het door beelden van haar komt!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Miss bekstekker 2011 staat te soppen.
Correctie, nuance.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef BobHarris het volgende:
[..]
of ze goed kan leren is ook nog maar de vraag, met discipline kom je ook n heel eind
Yup, handige actie van Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk is dit handig .. iedereen die over hem heeft geroddeld en hem gebekstept heeft zit nu al bij hem
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dat nu dan. Zie je eindelijk in dat Joanna een Betty Bitch is?
[ afbeelding ]
Ze zitten allemaal buiten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mo en Jo vooral denk ik. Die Lange zal vast al in bed liggen met dr rugridder
Ik vind het zielig dat niemand haar hier op aanspreekt.quote:
Als je met eten, kauwen bedoelt, ja dat kan ie nog net. Moek het wel in kleine stukkies snijden.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan hij wel eten of moet je dat ook doen voor hem?
nee verwacht niet dat het een missie is, gewoon weer een mindfuck spelletje van geer lijkt me
Jij gaf geen aandacht meer en nu wil ie wegquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik denk, ga even muziek luisteren, want het toch rustig, zie ik gerard ineens inpakken?
Zien zeker maandag pas wat ze heeft gezienquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Mylene het volgende:
Wat een slap aftreksel van Joanna's acteerwerk toen straks dat ze haar mond houdt.
Geer mindfuckt iedereen dat ie beelden heeft gezien (heeft ie niet) en acteert dat ie boos/emo/gekwetst is.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik denk, ga even muziek luisteren, want het toch rustig, zie ik gerard ineens inpakken?
en toch trappen ze erinquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Mylene het volgende:
Wat een slap aftreksel van Joanna's acteerwerk toen straks dat ze haar mond houdt.
Hij was in de KvdW en doet nu net of ie nare beelden heeft gezien en is zijn koffer gaan pakken. Karim en Alex zijn ingeseind en weten dat dit nep is, maar Mo is helemaal zenuwachtigquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
precies heel mooi om karakter te peilen bij mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Barb_ het volgende:
Maik laat wel even zien, op zijn manier, dat ie er is voor Gerard! Ook al is het nu nep!
Niks zielig voor dat achterbakse wijf. Goeie actie van Geer!quote:
Let maar op, gaat leuk worden, geloof me maarquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Alex weet het ook, die ging lachend weg!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als je met eten, kauwen bedoelt, ja dat kan ie nog net. Moek het wel in kleine stukkies snijden.
Hij moest toch naar de KvdW net, denk een missie. En Alex weet van niks, alleen Karim is erbij betrokken?
Het kostte energie.. En ja, dus baalt ze..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Vultarian het volgende:
mo vind het vervelend, waarom is ze nu niet blij dat er niks met geer is als ze echt zo bezorgd was...
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Relatieveren heet dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahaha waarom kan niemand behalve Geer Karim en Sharon zo'n geintje waarderen XD Droogkloten
je bent een ik vergeten zijn er maar 11, oneven is nooit goed dus had je er 12 moeten doen, of 10 maar dan is het er niet 1 te weinig maar te veel en dan klopt mijn stelling weer niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef BobHarris het volgende:
Wie is het met me eens dat Mo er de eerstvolgende x uit moet!?
Dank je vikingmeisje, op jou kan ik altijd rekenenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik moet bij voorbaat al lachen om Karims grap
Nee, hij zei dat het youtubetchnisch niet verantwoord was degene aan te spreken waarvan hij beelden had gezien...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |