Kijk morgen wel op de site. Kan ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil Mo haar eigen gezicht wel eens zien na haar eigen beelden!
En met jou vele anderenquote:
Het is ook gewoon lastig om te volgen omdat het zo'n hoogintelligent verhaal is.quote:
Ik ook niet.. Maik ook niet.. Flip is al met zijn gedachten ergens anders.. Laura staart al voor zich uit.. Gaat lekker hoor!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Coos,
De zendmast hier op de camping ging licht geven met zijn oproep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik toen nog van hilde gemaakt , laatst heeft iemand hem op een cos gezet. kweet niet meer welke.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar nu nog dat giffie in de slaapkamer!
Ik zap naar de uitzending.. is al begonnen!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft ze het nou over dat spelletje waarze aan mee heeft gedaan? Bijna iedereen is al afgehaakt, is er uberhaupt wel iemand die naar dr luistert? Of maakt Einstein dat niks uit?
Mooiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zap naar de uitzending.. is al begonnen!
en de helft versta je ook nog es niet, ze denkt sneller dan ze praat denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
Blijkt maar weer dat een hoog IQ enorm overschat wordt.
Als ik haar was zou ik onmiddelijk 20 IQ-punten inleveren voor een een minder weerzinwekkend accent. Gadverdámme zeg , wat een walgelijk geluid, vooral als ze een beetje opgewonden wordt als ze over de hoogtepunten van haar quiz-succes vertelt.
huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat een kutnijd!! Sorry, zal een ander draadje zoeken!
HAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Coos,
De zendmast hier op de camping ging licht geven met zijn oproep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zeker nietquote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar nu nog dat giffie in de slaapkamer!
ben meer jaloers op gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef suzi1 het volgende:
haha ja doe maar, we zitten hier allemaal strontjaloers te wezen op mo
Henk!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
hebben ze nieuwe bewoners in Sst?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
Hoeveel kaas heeft Flauw al op? Da's het enige wat ze vreet of niet? En dan ook nog als een Biafra-kindjequote:Op donderdag 7 april 2011 00:35 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat zitten ze asociaal te bunkeren allemaal zeg
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).quote:Op donderdag 7 april 2011 00:32 schreef Gert het volgende:
Blijkt maar weer dat een hoog IQ enorm overschat onderschat wordt.
Als ik haar was zou ik onmiddelijk 20 IQ-punten inleveren voor een een minder weerzinwekkend accent. Gadverdámme zeg , wat een walgelijk geluid, vooral wanneer ze een beetje opgewonden wordt als ze over de hoogtepunten van haar quiz-succes vertelt.
En nu ook nog eens met volle mond.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de helft versta je ook nog es niet, ze denkt sneller dan ze praat denk ik
wie is dat en waarom komen al die pics hier terecht?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).
Tja, dan valt bij sommigen mijn commentaar wel eens tegen als ze het IQ hebben van Bonny St. Claire.
Maar het is je vergeven Gert, supermod die je bent.
Ik bladder nog ff door misschien kom ik wat tegen, maar een hele hoop is wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |