Misschien toch de stem gepijpt zoals eerder vermoed werd?quote:
Weltrustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
tijd om mijn nestje op te zoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
Kent iemand de theorie dat mensen die elkaar heel erg leuk vinden elkaars gedrag kopieren?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn hier best wel veel die het volgen.
Jaap is een keer op visite geweest en had ik de buuf verteld. Die heeft dat vervolgens weer doorverteld en als een piramide stond de straat hier vol en dat vond Jaap niet leuk.
OT:
Zitten er nu 4 stelletjes bij papa Gerard? Iemand opperde al dat Karim iets zou moeten krijgen met Sharon...
En zie iedereen eens knus naast elkaar zitten met Gerard als "oog" op het hoekje van de bank
Ja, hier in dit gesprek is hij best leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
kheb er lang over na moeten denken, ik snap mezelluf niet dat ik het uit mn strot kan krijgen, maar ik moet ff toegeven dat maik wel leuke droge humor heeft (soms)
................zucht ., .......... het is eruit
Bij de stem....... Zullen wel zuigtabletten zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef chufi het volgende:
Jo blijft lang weg om alleen maar een slaappilletje te halen...
Als je Alex toevoegt, voegt hij je vijf minuten later toe.. Echt een Alex-actie dus!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
Zo.. heb er weer veel twitterfans bijManman wat een trieste meuk.. en dat zijn ook degenen die stemmen!
Pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Kijk dit is dus waarom ik Laura en Alex veel beter kan verdachten dan Mo en Maik, Hoe Laura en Alex zitten is gewoon lief en als je met vrienden zit gewoon romantisch en dat er te zien is dat ze verliefd zijn, en van hoe Maike en Mo zitten en doen zou ik meteen ongemakkelijk worden..
Ik gun Maik gewoon een exit.. die jongen gaat echt stuk door dat vieze overal overheen tetterende kutwijf!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Kijk dit is dus waarom ik Laura en Alex veel beter kan verdachten dan Mo en Maik, Hoe Laura en Alex zitten is gewoon lief en als je met vrienden zit gewoon romantisch en dat er te zien is dat ze verliefd zijn, en van hoe Maike en Mo zitten en doen zou ik meteen ongemakkelijk worden..
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bij de stem....... Zullen wel zuigtabletten zijn
Ze heeft wel wat weg van de Plaaggeest.. Dan zal hij wel de Baron zijn:) Nostalgie wat ik je brom!quote:
Klef en Bef zijn gewoon Klef en Bef.. Mo en Maik zijn gelijk zo horny en ordi.. Tenminste...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Ik gun Mo een exit, zodat wij nog even Maik kunnen zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gun Maik gewoon een exit.. die jongen gaat echt stuk door dat vieze overal overheen tetterende kutwijf!
Alex is gewoon een BAAS! Dat weet jij ook, anders had je hem niet toegevoegd! Ik durf zelfs te stellen dat jij Alex posters boven je ben hebt hangen en lichtelijke kriebels in de onderbuik krijgt als Alex weer met zijn sexy zwembroek door het huis loopt! Geef het maar toe!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je Alex toevoegt, voegt hij je vijf minuten later toe.. Echt een Alex-actie dus!!
Mo mag van mij inderdaad ook snel weg.. Eerst wilde ik echt Jo als eerste weg maar Mo mag echt eerst! (jammer dat eerst en van deze mannen weg moet)quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik gun Mo een exit, zodat wij nog even Maik kunnen zien!
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex is gewoon een BAAS! Dat weet jij ook, anders had je hem niet toegevoegd! Ik durf zelfs te stellen dat jij Alex posters boven je ben hebt hangen en lichtelijke kriebels in de onderbuik krijgt als Alex weer met zijn sexy zwembroek door het huis loopt! Geef het maar toe!
Wat aardig van je dat je Bommie geeft wat hij wilt..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!
Dat is wat je wil lezen, toch???
OMFG! Dit wil ik zo niet lezen! hou irl en fok svp even uitelkaar ..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik doe mijn lief een Alex' masker op en dan ga ik als een Mo'tje over hem heen!
Dat is wat je wil lezen, toch???
DAT.....DOEN...ALLE....VROUWEN...ALTIJD....OVERAL....quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat aardig van je dat je Bommie geeft wat hij wilt..
Hilde uit BB6 had bijna de primeur maar helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef rico80 het volgende:
Ik gun mo een kist. Een dooie in een rls, dat zou wel vernieuwend zijn.
Geef maar toe, je wilt er gewoon bij zijn! Je wilt gewoon zien hoe ik Alex een Mootje geef!! Kan ook jij nog wat van leren!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Dit wil ik zo niet lezen! hou irl en fok svp even uitelkaar ..
Bedankt hequote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilt er gewoon bij zijn! Je wilt gewoon zien hoe ik Alex een Mootje geef!! Kan ook jij nog wat van leren!
Met liefde.. Met liefde!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt heDoor jouw schuld en ranzige tekst hierboven is Bommerinnetje haar sexdrive voor nu even kwijt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hildequote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef md89 het volgende:
[..]
Hilde uit BB6 had bijna de primeur maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |