quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
LOL! Zit net een topic te openen met de titel : "Mark is traag vandaag"
je was alweer aan t stuiteren??quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
LOL! Zit net een topic te openen met de titel : "Mark is traag vandaag"
de tuinhekkesletquote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef mspoez het volgende:
Laura zit zich alweer te drukken: "Ik vind het leuker als Sharon het doet"
U raakt enigzins gewend aan mijn gewoontes e.d. ?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je was alweer aan t stuiteren??
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
rare TT, had dat niet moeten zijn: "Waar we verder gaan..."
Mensen die topics beginnen met "waar" zijn gewoon fakking bekstekkende nowlivers!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
rare TT, had dat niet moeten zijn: "Waar we verder gaan..."
Trustequote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
Nou of het is zo sl, of we gaan naar roddelbladen kijken
Ik ga douchen en in bed ff verder kijken, truste mensen
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
dat word wel eens tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
Joanna en Laura, DIE zijn lief!!quote:
weltrusten prinsesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
Dit was ook een kans van 100% (bij SST 110%) dat jij op die post zou reagerenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen die topics beginnen met "waar" zijn gewoon fakking bekstekkende nowlivers!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, morgen 5.00 weer op.![]()
Truste Stre-amers.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Day het volgende:
Nou, als Jo's presentatie Flip moet redden.....
Mo heb al verteld wat ze moet zeggen want zelf kan ze dat niet natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef suzi1 het volgende:
en aafke & sharon moesten het doen met een bruiloft van die 2 zieligerds?!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
verder redelijk oninteressante avond zo
What's new..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
verder redelijk oninteressante avond zo
Ja, zo echt hequote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef rico80 het volgende:
Zelfs de redactie vindt dit zo kansloos dat ze de SL maar achterwege laten.. Dit is gewoon een dikke fak joe naar ons toe..
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
wat een presentatie van Gerard voor Karim
ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
Toch denk ik dat het beste scenario gewoon is dat Gerard de sterkste speler blijkt en dat Mamajo ervoor zorgt dat Gerard een directe eliminatie krijgt straks!
En dat als Gerard buiten bereik is er een enorme daisycutter op dat huis getieft gaat worden!!!!
Ik hoop echt op die daisycutter jaquote:
De meest slechte Vanessa EVAH!quote:
Pfff, als er een tribune met Fokkers bij zou zitten, zou echt mooi geweest zijn. Helemaaaal uitgejoeld die Flauwtjequote:
Vanixa!quote:
Als Allah dat doet, dan ga ik toch voor de zekerheid met een glimlach de Koran nog een keer lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Reksie1981 het volgende:
KUT LAURA
KUT KUT WIJF
GA DOOD IN ALLAHS NAAM
Dat is ook de bedoeling bij de kinderopvang ...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef mspoez het volgende:
Nah. ALs Lau mijn juf was sliep ik halverwege het eerste lesuur al.
Een zloty is toch Pools geld ?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
En gewoon al klaarWat een enorme egocentrische stomme lamme kudt!
Echt ik zou er nog geen gloedhete zlotty in willen tyfen!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Allah dat doet, dan ga ik toch voor de zekerheid met een glimlach de Koran nog een keer lezen
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Chuckster het volgende:
Zeg wat je wilt, maar zelfs Jo haar presentatie was stukken beter dan die van Laura
Nee, dan moet Lau ook weg..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Chuckster het volgende:
Echt als Alex donderdag vertrekt krijgen we dan een muilkorf voor Laura als tegenprestatie? Alphons ahh toooeeee
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik vind dat als Alex donderdag wegmoet, Laura in zijn plaats moet gaan..
Gewoon omdat het kan.
Je wil niet weten hoe eens ik hier mee ben!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Gewoon omdat het kan.
Die is geweldig!!!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Allah dat doet, dan ga ik toch voor de zekerheid met een glimlach de Koran nog een keer lezen
Raaaraa en wie hoort bij wiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Van de 3 was er 1 die het echt meende met de andere, 1 die geen reet om de andere geeft en 1 die weer zichzelf belangrijker vond en dus geen inzet toonde voor de andere.
Geweldig...stuur even naar Fenneke. Zal ze leuk vinden denk ik.quote:
ze mag met hem mee... op huwelijksreisquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Gewoon omdat het kan.
ja wil ik ook !quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
Wat nou écht een stunt zou zijn, als Alex eruit moet maar de stem dan zegt: Laura, Alex moet het huis verlaten maar niets is wat het lijkt, jij moet nu je koffer pakken. Alex mag zijn koffer uitpakken en krijgt de volledige inhoud van jullie gezamelijke kluis. Had je maar moeten doen wat ik je vroeg, vuile zlottyhoer!
Dit dus.. !quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
Wat nou écht een stunt zou zijn, als Alex eruit moet maar de stem dan zegt: Laura, Alex moet het huis verlaten maar niets is wat het lijkt, jij moet nu je koffer pakken. Alex mag zijn koffer uitpakken en krijgt de volledige inhoud van jullie gezamelijke kluis. Had je maar moeten doen wat ik je vroeg, vuile zlottyhoer!
Wat een droom scenario, dat zou heel mooi zijn !quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
zlottys zijn nog te goed voor die anorexia trolquote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
Gaarne.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
Nu laat ik net mijn kat even buiten en zitten de buren nog buiten. En zegt de buurman heel droog: "Dus jij wilt me de gevangenis in hebben?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede oplossing, want als mijn buurvrouw mij verkracht en haar man moet de straf uitzitten, kan ze me vaker verkrachten, dus win-win situatie.
ZlottyHOERRRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
OMG mensen IRL die weten dat je RLS volgt?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deels on-topic, deels off topic:
[..]
Nu laat ik net mijn kat even buiten en zitten de buren nog buiten. En zegt de buurman heel droog: "Dus jij wilt me de gevangenis in hebben?"
Ik snapte het even niet en ineens ging er een lampje bij me branden.
Was ik dus helemaal vergeten dat ze hier ook meelezen zo af en toe en ook SST kijken en ze hadden die post van mij gelezen.
Nu ging het niet over hun, maar over andere buren, dus ik zal hier morgen wel lekker over de tong gaan,![]()
![]()
![]()
Maar ze waren wel blij dat ik Joanna Betty noem en geen Beppie, omdat zij zo heet en ook een gruwelijke hekel aan Betty Bitch hebben.
En in de Metro waarschuwde mijn horoscoop me er zelfs voor:
Je hebt je mond voorbij gepraat en nu zit je met de problemen. Maak maar meteen schoon schip.
Dat heb ik dan weer.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu laat ik net mijn kat even buiten en zitten de buren nog buiten. En zegt de buurman heel droog: "Dus jij wilt me de gevangenis in hebben?"
Was ik dus helemaal vergeten dat ze hier ook meelezen zo af en toe en ook SST kijken en ze hadden die post van mij gelezen.
Nu ging het niet over hun, maar over andere buren, dus ik zal hier morgen wel lekker over de tong gaan,![]()
![]()
![]()
Maar ze waren wel blij dat ik Joanna Betty noem en geen Beppie, omdat zij zo heet en ook een gruwelijke hekel aan Betty Bitch hebben.
Je hebt je mond voorbij gepraat en nu zit je met de problemen. Maak maar meteen schoon schip.
Dat heb ik dan weer.
De buurman straft onmiddelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik dan weer.
Dat zou geweldig en een goede mindfuck voor Lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef rico80 het volgende:
Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
OMG mensen IRL die weten dat je RLS volgt?
ENG
En ook die HANGT, luie muts!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; ohhhhhhhhhhh, ik ben gewoon 2 x met mijn ass in beeld
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
tot morgen maar weer.
Rico stuur je scenario even naar net 5 misschien wordt de stem eens wakker.
Voor Ieks! wat eng!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat zou geweldig en een goede mindfuck voor Laura
Gewoon het nederlandse Eng, dat mensen in het echte leven weten dat je een real life soap volgtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..
En dat Lau dan antwoordt met: "Ja schat?"quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?
Das wel een belangrijk onderdeel van deze mindfuck jaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?
Weet van alle opwinding niet meer wat hij moet zeggen!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex gaat bij thuiskomst zijn koffer inlijsten?
koffie :0quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex gaat bij thuiskomst zijn koffer inlijsten?
Jij houdt mij voor het lapje!quote:
Haha ik bedoelde het niet serieus, die post zat vol met allerlei afkortingen in caps en eindigde met ENG. Flauw, weet het, zal wel aan het bier liggenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Gewoon het nederlandse Eng, dat mensen in het echte leven weten dat je een real life soap volgt
Ik ben meer een stiekeme genieter die het geheim houdt
Hij weet ook niet wanneer ie beter zijn bek kan houden..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Weet van alle opwinding niet meer wat hij moet zeggen!!!!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Das wel een belangrijk onderdeel van deze mindfuck ja
Ligt het bij mij ook vaakquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het niet serieus, die post zat vol met allerlei afkortingen in caps en eindigde met ENG. Flauw, weet het, zal wel aan het bier liggen
Zijn hier best wel veel die het volgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
OMG mensen IRL die weten dat je RLS volgt?
ENG
Ik geef mijn vriendin de schuldquote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg nimmer IRL dat ik een rls volg, meestal gebruik ik als smoes dat ik verstandelijk gehandicapt ben, dat is een stuk minder pijnlijk
Zoiets laags, zo'n vieze Laura-streek zou ik dus nooit uithalen bij mijn liefje!quote:
Maar wel bij je vriendin toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets laags, zo'n vieze Laura-streek zou ik dus nooit uithalen bij mijn liefje!
sloera bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets laags, zo'n vieze Laura-streek zou ik dus nooit uithalen bij mijn liefje!
Zlotta! Zlotta de goedkope etc etc etcquote:
dat ze maar gauw deaud mag gaan ole olequote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zlotta! Zlotta de goedkope etc etc etc
ja bij haar welquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja bij haar wel![]()
[me=versabommie] gaat zich voorbereiden op een enorme hengst voor zijn harses nu[/me]
ze raakte mijn beenquote:
denk je ?quote:
En dus indirect Geerquote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je ?
volgens mij kijkt ie tegen zijn geld op
Ik stel dan voor dat iemand hier een animated gif maakt met een brandend kruis met jo of mo eraan..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
hey pablolaatje, kan je niet een leuke ava nemen?
ik kijk hier nml nooit naar namen, maar bij het lezen van de replys zie ik in een oogwenk het plaatje en dan weet ik (soms) wie het schrijft.
is soms wel zo handig.
maar als je niet wilt, vooral niet doen hoor!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en deze moet er ook in staan
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Dat geintje van Geer van Karim IS een aap komt uit een scene van 'Herenleed'.
Een uitermate bizar maar tomeloos lachwekkend komisch duo dat zich op een zandverstuiving afspeelt. Je moet er van houden maar wij vinden het hilarisch vooral na de nodige herhalingen ;-)
Dennis met het flugel meisje.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Ireth het volgende:
Voor ik mijn nest in duik, is er al bekend wat Jojanka gezien had op de beelden of mag ze er nog steeds niet over praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |