heb het live gezien inddquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef skunkyxxl het volgende:
Hebben jullie dat filmpje op youtube al gezien ,waar ze gewoon uit is op een sl,en die ook nog kreeg
Dat bedoelde ik dus... jammer genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo is het toch ? zo gaat het in het real life ook hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis net een eland met die hometrainer achter haar
Hadden ze maar niet zo makkelijk moeten trouwen he.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap wel precies wat je bedoelt.
Alex wordt bestraft voor en door de schuld en het falen van een ander, die geen enkele sanctie krijgt. Maw als we de valse redenatie van de stem door trekken lopen alle criminelen vrij rond en zitten de slachtoffers de straf uit voor de daad van de criminelen (wij als onschuldigen dus ook).
is ook jammer, bij mij komt ook niet niks aanwaaien helaas. dus bij faalex ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus... jammer genoeg
En daar zei ze ook duidelijk dat ze de stem,cq baas kendequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef skunkyxxl het volgende:
Hebben jullie dat filmpje op youtube al gezien ,waar ze gewoon uit is op een sl,en die ook nog kreeg Jo bedoel ik
yupquote:Op woensdag 6 april 2011 21:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En daar zei ze ook duidelijk dat ze de stem,cq baas kende
Tenzij hij het ook doet als Donald Duck. Don't fuck with the neck!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar merk je niks van tussen de lakens
Ze vroeg om een SL en kreeg hem ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef skunkyxxl het volgende:
Hebben jullie dat filmpje op youtube al gezien ,waar ze gewoon uit is op een sl,en die ook nog kreeg Jo bedoel ik
en zij zij zij eh de stem, ' de baas' hummie dusquote:Op woensdag 6 april 2011 21:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En daar zei ze ook duidelijk dat ze de stem,cq baas kende
ik nietquote:
Hummie laat d'r gezicht botoxen bij mamajoquote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en zij zij zij eh de stem, ' de baas' hummie dus
Heej, je verstoort mijn illusiequote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij het ook doet als Donald Duck. Don't fuck with the neck!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
zit Maik nou over Mo te roddelen (val er net tussen)
Oh, ik heb dat niet gezien, heb je een link?quote:
Oke dus mummie is klant van de tietenfabriek, naja weet ik dat ook weer. volg julie wel een beetje op me gsm overdag.maar krijg niet alles mee!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hummie laat d'r gezicht botoxen bij mamajo
juistquote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
Begon Mo nu weer over haar familie en werk?
Daar moet ze dan maar eerder aan denken ze zet zelf de beelden neer.
FF zoeken zo trugquote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat niet gezien, heb je een link?
Oh hemel.. sja... eehh.... * Ireth zwijgt maar even....quote:
Okequote:
Ik vind dat wel een goede oplossing, want als mijn buurvrouw mij verkracht en haar man moet de straf uitzitten, kan ze me vaker verkrachten, dus win-win situatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex nominatie slaat nergens op.
Stel jouw vader verkracht je buurmeisje. En je moeder moet dan de straf uitzitten. Zoiets. Nu snappen jullie het ineens wel wat ik bedoel? Het gaat er ff niet om of je Alex graag het huis uit wil.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede oplossing, want als mijn buurvrouw mij verkracht en haar man moet de straf uitzitten, kan ze me vaker verkrachten, dus win-win situatie.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooooo, die Laura kan echt KEIHARD liegen!
Faal vraagt of ze ivm de missie had kunnen weten wat de consequenties zouden zijn.....
Lau schudt droevig neehoe durft ze!
Echt??? De snol!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooooo, die Laura kan echt KEIHARD liegen!
Faal vraagt of ze ivm de missie had kunnen weten wat de consequenties zouden zijn.....
Lau schudt droevig neehoe durft ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |