Joh, ze heeft het ergste nog niet gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook te horen gekregen dat we haar een smerig wijf vonden...
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Broer van Jurien heeft net een twitteraccount aangemaakt om Alex te steunen ( @SST_Alex), omdat de n00b die voor Alex stemmen moet werven gewoon nooit op internet is geweest sinds Alex in het huis zit.. sneu heur !
Wel top actie van de broer van Jurien!
OHW, EN DIKKE VETTE FIPO GEMACHT!
Ik dacht al wat doén ze toch met die tijd!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, lettertje kwijt. Modje in de hut?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef ieniemieniee het volgende:
weetje wat echt heel, heel, heel leuk zou zijn? karim en sharon die verliefd op elkaar worden
Lolquote:Op woensdag 6 april 2011 20:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Nou Laura die oren zien we wel hoor!
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef ieniemieniee het volgende:
weetje wat echt heel, heel, heel leuk zou zijn? karim en sharon die verliefd op elkaar worden
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
eej een menu in beeld, willen ze vooruit spoelen ?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht al wat doén ze toch met die tijd!
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
alex verdwijnt op mysterieuze wijze.......
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maiks zus wilde bést een drankje met haar doen, zei ze.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:54 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ze heeft het ergste nog niet gehoord/gelezen.
En dan moet haar schoonfamilie haar ook niet. Terwijl ze zich zo erop verheugd om ze te leren kennen!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef Noelle06 het volgende:
Gaat even andere verplichtingen doen.
Tot latersVast een klein feestje vanavond waar Mo weer snel over haar beelden heen is totdat ze morgen wakker wordt.
[ link | afbeelding ]
Correctie! Dat account is zeer zeker NIET van mijquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Broer van Jurien heeft net een twitteraccount aangemaakt om Alex te steunen ( @SST_Alex), omdat de n00b die voor Alex stemmen moet werven gewoon nooit op internet is geweest sinds Alex in het huis zit.. sneu heur !
ja je hebt van die dagen, dat je overloopt van inspiratie, en ik denk dat dit er een van isquote:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En wie zegt dat jij de broer bent van.....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Correctie! Dat account is zeer zeker NIET van mij
Huh? wie dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Correctie! Dat account is zeer zeker NIET van mij
Vanavond word ze ff uitgewoond en dan heb je dit als resultaat!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef Noelle06 het volgende:
Gaat even andere verplichtingen doen.
Tot latersVast een klein feestje vanavond waar Mo weer snel over haar beelden heen is totdat ze morgen wakker wordt.
dat snap ik dus ook echt niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Waarom zeggen de bewoners niets over het belachelijke dat Alex door toedoen van luie Laura genomineerd staat (en het huis zal moeten verlaten).
Ik snap niet dat niemand dat maar raar vindt, het is Laura's schuld. Stel je voor dat Karim een missie krijgt en zijn vriend Gerard de consequenties maar zou moeten inzien en genomineerd zou worden omdat 'vriend' Karim zijn missie verprutst.
wat kan mij dat nou schelen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Waarom zeggen de bewoners niets over het belachelijke dat Alex door toedoen van luie Laura genomineerd staat (en het huis zal moeten verlaten).
Ik snap niet dat niemand dat maar raar vindt, het is Laura's schuld. Stel je voor dat Karim een missie krijgt en zijn vriend Gerard de consequenties maar zou moeten inzien en genomineerd zou worden omdat 'vriend' Karim zijn missie verprutst.
Je hebt The Downfall of Mo gemist...maar voor de rest weer saai...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
* Ireth ploft neer!![]()
Goedenaaf! Loont het de moeite om de streams aan te gooien of is het weer hetzelfde gejank, gekroel en gekriebel als altijd?
Ja vond ik ook vreemd, geen ene reaktie ook niet van Alex zelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb geen idee, ik zag ineens het account verschijnen en reageerde daar toen op om het account enigszins 'aan te moedigen'...quote:
die baasquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard red liever sprinkhanen dan zijn huisgabbertje Alex.
Hij had op zijn minst kunnen roepen als Alex op die R.A.T. manier moet vertrekken door zo'n vuile ratte streek, dan vertrek ik ook. Maar nee hoor. Helemaal niets.
zelfs geen spijtbetuiging van miss wannebee holland herselfquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook vreemd, geen ene reaktie ook niet van Alex zelf.
hou toch eens op met je voorbarige conclusies,quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard red liever sprinkhanen dan zijn huisgabbertje Alex.
Hij had op zijn minst kunnen roepen als Alex op die R.A.T. manier moet vertrekken door zo'n vuile ratte streek, dan vertrek ik ook. Maar nee hoor. Helemaal niets.
het zou mo, of jo of laura of flip maar eens moeten gebeuren, dan had je de poppen aan het dansen en was de pleuris uitgebrokenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
niemand durft er iets van te zeggen omdat Laura zich jankend op bed liet storten en daarna door Alex werd getroost, stel je voor dat ze haar verdriet weer zouden oprakelen, nee hoor, ze laten Alex liever de deur uitlopen. Bovendien denkt Alex dat ie na het programma Laura nog steeds heeft en vindt ie het wel best zo na al die kusjes die hij gekregen heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Geer zei zelfs dat het een mission impossible was voor haar..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
jawel....ze perste er echt 1 traantje uit..echtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zelfs geen spijtbetuiging van miss wannebee holland herself
Oe vertel?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt The Downfall of Mo gemist...maar voor de rest weer saai...
Die nominatie is gisteren al bekend gemaakt in het huis en daar is echt wel door de overige bewoners over gesproken tijdens de zoveelste streamlock. En ze zijn er allemaal van overtuigd dat Lautje het niet expres heeft gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ben geen fan van Alex, daar gaat het even niet om. Heb ook een hekel aan honden maar als ik morgen in de krant lees dat alle honden in Nederland dood zijn door vergiftiging afgelopen nacht zeg ik zoiets ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat kan mij dat nou schelen?
Alex loopt de kans naar huis te vertrekken, ik vind het geweldig
Enkel een paar eruit gesperste traantjesquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zelfs geen spijtbetuiging van miss wannebee holland herself
das waar. +1 voor alexquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Alex neemt de valse nominatie weer eens als een echte Ridder, geen Philip gejank.
wel goede actie, maar laat ie er maar wer heel snel stoppen. Eruit met die ventquote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
terwijl iemand haar kop op de citruspers duwde?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Enkel een paar eruit gesperste traantjes
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Ohw, dan is het waarschijnlijk Guido, want die vind iedereen nu zo hard tegen de bewonersquote:Op woensdag 6 april 2011 21:00 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zag ineens het account verschijnen en reageerde daar toen op om het account enigszins 'aan te moedigen'...
hier ergensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe vertel?In welke COS valt het terug te lezen?
[..]
Deze en vorige....komt net in beeld...zeikend...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Die nominatie is gisteren al bekend gemaakt in het huis en daar is echt wel door de overige bewoners over gesproken tijdens de zoveelste streamlock. En ze zijn er allemaal van overtuigd dat Lautje het niet expres heeft gedaan![]()
Meneertje ik snap je punt, maar ik kan moeilijk opbellen naar ze om te zeggen stelletje klojo's waarom vallen jullie Laura niet aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Alex, daar gaat het even niet om. Heb ook een hekel aan honden maar als ik morgen in de krant lees dat alle honden in Nederland dood zijn door vergiftiging afgelopen nacht zeg ik zoiets ook niet.
Het gaat ff om de eerlijkheid. En ja het is een RLS maar op deze manier gaat Cynthia nog winnen...
http://www.secretstory.nl/videos/1338/Moniques+naakte+waarheidquote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
ik zeg mo straks bij jou in therapie!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ach Mo hoe mensen naar je kijken zegt meer over die mensen zelf, net zoals alle commentaar eigenlijk gewoon infromatie is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een schmutzig vrouwtje is die mo toch bllllgggg
Nah niet zo kinderachtig, je kan toch wel ff bellen?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Meneertje ik snap je punt, maar ik kan moeilijk opbellen naar ze om te zeggen stelletje klojo's waarom vallen jullie Laura niet aan?
Heeft geen nut om dit maar contstant te herhalen
Kom dan met het telefoon nummer...nuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah niet zo kinderachtig, je kan toch wel ff bellen?
En later op de avond zat ze hem alweer uit te kafferen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Enkel een paar eruit gesperste traantjes
mee eens,quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Die anti Alex stemming hier...
Gerard heeft juist Alex ond er zijn hoede genomen omdat hij voor de underdog gaat. Zeker tegen een groep mensen die als hyena's als een groep om het slachtoffer duiken. Dat is wat Gerard DE EindBAAS maakt..
Maargoed.. hangen jullie maar de Joanna uit en geef vooral af op Alex
Ik ben niet anti Alex of pro. Daar gaat het even niet om. Zeg maar net als met Kerst mensen niks geloven qua Jezus enzo maar wel een 9 gangen diner naar binnen werken. Vier het dan niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Die anti Alex stemming hier...
Gerard heeft juist Alex ond er zijn hoede genomen omdat hij voor de underdog gaat. Zeker tegen een groep mensen die als hyena's als een groep om het slachtoffer duiken. Dat is wat Gerard DE EindBAAS maakt..
Maargoed.. hangen jullie maar de Joanna uit en geef vooral af op Alex
Eehh....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kom dan met het telefoon nummer...nuuuuuuuuuuu
zou mooi zijn als de rest ook de beelden zou kunnen zienquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
Mo durft niet de waarheid te vertellen, dat ze krikken op tv was.
Dus omdat ik niet in Jezus geloof, mag ik niet vreten?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben niet anti Alex of pro. Daar gaat het even niet om. Zeg maar net als met Kerst mensen niks geloven qua Jezus enzo maar wel een 9 gangen diner naar binnen werken. Vier het dan niet.
Met andere woorden het gaat even niet om het geloven (voor wie je bent) maar om de regels.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet in Jezus geloof, mag ik niet vreten?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Komop maak ze maar jaloers met jou awesome beelden Gerard.
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goed zo Mo deelt tenminste wat ze te zien heeft gekregen. Openhartig als ze is.quote:
edit: verkeerde gekwootquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Darklight het volgende:
is toch logisch dat ze alles zien en horen...
Oke ik wordt moequote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex nominatie slaat nergens op.
Stel jouw vader verkracht je buurmeisje. En je moeder moet dan de straf uitzitten. Zoiets. Nu snappen jullie het ineens wel wat ik bedoel? Het gaat er ff niet om of je Alex graag het huis uit wil.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Stel jouw vader verkracht je buurmeisje. En je moeder moet dan de straf uitzitten. Zoiets. Nu snappen jullie het ineens wel wat ik bedoel? Het gaat er ff niet om of je Alex graag het huis uit wil.
Dat doet toch niemand?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voor
logica van likmevestje.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zou nog een ander voorbeeld bedenken want het is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is tenslotte de week van de waarheid.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou mooi zijn als de rest ook de beelden zou kunnen zien
Nou nee, ik maak het zelf klaar en bedankt wie dan ook elke dag weer dat het te vreten isquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voor
Tuurlijk wel gewoon je dagelijkse kostje. Maar nee schijnheilig met je familie en vriendjes bij elkaar zitten en lekker veel wreten de hele avond. Tsja dan ben je hypocriet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar lieverd, we hebben je toch allemaal al gelijk gegeven? Sinds gisteravond al? Dan hoef je er toch niet op door te gaan? Je punt is duidelijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Day het volgende:
ik vind het ook totaal niet eerlijk, de nominatie van Alex.
Maar ik zou mezelf heel hypocriet vinden als ik nu ga doen alsof ik het erg vind als hij wegmoet.
OT: Mo is alweer over d'r verdriet heen en heeft het hoogste woord.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou nog een ander voorbeeld bedenken want het is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon je dagelijkse kostje. Maar nee schijnheilig met je familie en vriendjes bij elkaar zitten en lekker veel wreten de hele avond. Tsja dan ben je hypocriet.
je mag vreten wat je wil, maar doe dat niet onder het mom van het is kerstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
heb ik alquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..Die noem je dan iets van stoff, of plof ofzo
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..Die noem je dan iets van stoff, of plof ofzo
Mijn vader had dan echt niet van de burgemeester de opdracht gekregen om het buurmeisje te verkrachten... dus hoeft mijn moeder daar ook niet voor gestraft te wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij is leuk, hè?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar zoals Karim daar zit in de cremekleurige broek met ontbloot bovenlijf.... dies gewoon facking hot!.....
Ja, zo lijkt het wel wat. Maar als hij gaat lopen, dan is het net Donald Duckquote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar zoals Karim daar zit in de cremekleurige broek met ontbloot bovenlijf.... dies gewoon facking hot!.....
Ik ben niet gelovig en eet wat ik wil en DUS ben ik hypocrietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon je dagelijkse kostje. Maar nee schijnheilig met je familie en vriendjes bij elkaar zitten en lekker veel wreten de hele avond. Tsja dan ben je hypocriet.
Wrom is dat hypocriet? Moet ik dan op een droge broodkorst gaan zitten knagen omdat zoveel duizend jaar geleden iemand is geboren die anderen vereren?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
haha humorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha die Geer met zijn verhaal.
Een lening van de Stem van 2500 en volgende week 5000 terug naar de stem.
waar slaat dan nou op?!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
En ik hoop dat Maik, zodra hij buiten het huis is, snel een punt zet achter zijn relatie met Mo, ze maakt hem anders knettergek met haar gedrag.
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
En ik hoop dat Maik, zodra hij buiten het huis is, snel een punt zet achter zijn relatie met Mo, ze maakt hem anders knettergek met haar gedrag.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:13 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
het waait weer en portugal... kijk maar falex houd haar weer goed vast voor ze weg waait
Niets, ik gaf je gewoon een soort van lief bedoelde tip hoor Dayannaquote:
Daar merk je niks van tussen de lakensquote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zo lijkt het wel wat. Maar als hij gaat lopen, dan is het net Donald Duck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik google niet, mijn vrouw weet het toch altijd beter!!
mindfuckquote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef skunkyxxl het volgende:
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.ow my fucking god.........ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.omg ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GATVERDAMME![]()
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.Jezus... nou ben ik echt geen huppelkutje, maar dit soort plaatjes hoeven van mij echt niet.. ik kijk godbetert tegen zijn amandelen aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jo krijgt alles gedaan bij de stem,zelfs streamlocks kan ze aanvragenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef wildstar het volgende:
Ik denk dat Jo ook even naar de stem gaat
Ik snap wel precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.Je was gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Handig, kan Maik zich de volgende keer daar verstoppen hoeft 'ie niet meer naar de zolderquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef skunkyxxl het volgende:
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.
Gaan jullie in godsnaam met spandoeken voor net 5 staan alstublieftquote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap wel precies wat je bedoelt.
Alex wordt bestraft voor en door de schuld en het falen van een ander, die geen enkele sanctie krijgt. Maw als we de valse redenatie van de stem door trekken lopen alle criminelen vrij rond en zitten de slachtoffers de straf uit voor de daad van de criminelen (wij als onschuldigen dus ook).
Daarom had ik hem ook verborgenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jezus... nou ben ik echt geen huppelkutje, maar dit soort plaatjes hoeven van mij echt niet.. ik kijk godbetert tegen zijn amandelen aan!
En zo ziet Mo er uit in de morgen als ze wakker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Handig, kan Maik zich de volgende keer daar verstoppen hoeft 'ie niet meer naar de zolder
en Meneertje viert ook geen verjaardag, hij kan zich beter melden bij de Vrekkenclub, daar kan je leren voor 1 euro een 3 gangen menu op tafel te zetten en als ie dan nog een duppie over heeft, kan hij een paar daklozen te eten vragen. Ook kan hij een fooitje geven aan de Voedselbank en dan mag hij denken: Wie breed heeft, kan breed laten hangen,quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en eet wat ik wil en DUS ben ik hypocriet
Losers hoeven toch niet te winnen? hij kan het niet op eigen krachtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap wel precies wat je bedoelt.
Alex wordt bestraft voor en door de schuld en het falen van een ander, die geen enkele sanctie krijgt. Maw als we de valse redenatie van de stem door trekken lopen alle criminelen vrij rond en zitten de slachtoffers de straf uit voor de daad van de criminelen (wij als onschuldigen dus ook).
Aaaaaaaah leve onze sociale maatschappijquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Losers hoeven toch niet te winnen? hij kan het niet op eigen kracht
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zou vandaag toch naar huis gaan? Hoor je ook niks meer over.![]()
Terwijl die gemene Gerard er nog steeds vrolijk zit.
zo is het toch ? zo gaat het in het real life ook hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah leve onze sociale maatschappij![]()
ik ook, ben in shok nuquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow my fucking god.........ik klikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |