Kom dan met het telefoon nummer...nuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah niet zo kinderachtig, je kan toch wel ff bellen?
En later op de avond zat ze hem alweer uit te kafferen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Enkel een paar eruit gesperste traantjes
mee eens,quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Die anti Alex stemming hier...
Gerard heeft juist Alex ond er zijn hoede genomen omdat hij voor de underdog gaat. Zeker tegen een groep mensen die als hyena's als een groep om het slachtoffer duiken. Dat is wat Gerard DE EindBAAS maakt..
Maargoed.. hangen jullie maar de Joanna uit en geef vooral af op Alex
Ik ben niet anti Alex of pro. Daar gaat het even niet om. Zeg maar net als met Kerst mensen niks geloven qua Jezus enzo maar wel een 9 gangen diner naar binnen werken. Vier het dan niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Die anti Alex stemming hier...
Gerard heeft juist Alex ond er zijn hoede genomen omdat hij voor de underdog gaat. Zeker tegen een groep mensen die als hyena's als een groep om het slachtoffer duiken. Dat is wat Gerard DE EindBAAS maakt..
Maargoed.. hangen jullie maar de Joanna uit en geef vooral af op Alex
Eehh....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kom dan met het telefoon nummer...nuuuuuuuuuuu
zou mooi zijn als de rest ook de beelden zou kunnen zienquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
Mo durft niet de waarheid te vertellen, dat ze krikken op tv was.
Dus omdat ik niet in Jezus geloof, mag ik niet vreten?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben niet anti Alex of pro. Daar gaat het even niet om. Zeg maar net als met Kerst mensen niks geloven qua Jezus enzo maar wel een 9 gangen diner naar binnen werken. Vier het dan niet.
Met andere woorden het gaat even niet om het geloven (voor wie je bent) maar om de regels.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet in Jezus geloof, mag ik niet vreten?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Komop maak ze maar jaloers met jou awesome beelden Gerard.
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goed zo Mo deelt tenminste wat ze te zien heeft gekregen. Openhartig als ze is.quote:
edit: verkeerde gekwootquote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Darklight het volgende:
is toch logisch dat ze alles zien en horen...
Oke ik wordt moequote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex nominatie slaat nergens op.
Stel jouw vader verkracht je buurmeisje. En je moeder moet dan de straf uitzitten. Zoiets. Nu snappen jullie het ineens wel wat ik bedoel? Het gaat er ff niet om of je Alex graag het huis uit wil.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Stel jouw vader verkracht je buurmeisje. En je moeder moet dan de straf uitzitten. Zoiets. Nu snappen jullie het ineens wel wat ik bedoel? Het gaat er ff niet om of je Alex graag het huis uit wil.
Dat doet toch niemand?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voor
logica van likmevestje.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zou nog een ander voorbeeld bedenken want het is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is tenslotte de week van de waarheid.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou mooi zijn als de rest ook de beelden zou kunnen zien
Nou nee, ik maak het zelf klaar en bedankt wie dan ook elke dag weer dat het te vreten isquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij mag iedere dag vreten, maar dank godje daar ajb niet voor
Tuurlijk wel gewoon je dagelijkse kostje. Maar nee schijnheilig met je familie en vriendjes bij elkaar zitten en lekker veel wreten de hele avond. Tsja dan ben je hypocriet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar lieverd, we hebben je toch allemaal al gelijk gegeven? Sinds gisteravond al? Dan hoef je er toch niet op door te gaan? Je punt is duidelijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef Day het volgende:
ik vind het ook totaal niet eerlijk, de nominatie van Alex.
Maar ik zou mezelf heel hypocriet vinden als ik nu ga doen alsof ik het erg vind als hij wegmoet.
OT: Mo is alweer over d'r verdriet heen en heeft het hoogste woord.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou nog een ander voorbeeld bedenken want het is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon je dagelijkse kostje. Maar nee schijnheilig met je familie en vriendjes bij elkaar zitten en lekker veel wreten de hele avond. Tsja dan ben je hypocriet.
je mag vreten wat je wil, maar doe dat niet onder het mom van het is kerstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
heb ik alquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..Die noem je dan iets van stoff, of plof ofzo
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij je haar blonderen, en eens een leuk internet winkeltje beginnen ofzo..Die noem je dan iets van stoff, of plof ofzo
Mijn vader had dan echt niet van de burgemeester de opdracht gekregen om het buurmeisje te verkrachten... dus hoeft mijn moeder daar ook niet voor gestraft te wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij is leuk, hč?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar zoals Karim daar zit in de cremekleurige broek met ontbloot bovenlijf.... dies gewoon facking hot!.....
Ja, zo lijkt het wel wat. Maar als hij gaat lopen, dan is het net Donald Duckquote:Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar zoals Karim daar zit in de cremekleurige broek met ontbloot bovenlijf.... dies gewoon facking hot!.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |