Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hildequote:Op donderdag 7 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wie is dat en waarom komen al die pics hier terecht?
Ga me nou niet weer lopen opzoeken man.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).
Tja, dan valt bij sommigen mijn commentaar wel eens tegen als ze het IQ hebben van Bonny St. Claire.
Maar het is je vergeven Gert, supermod die je bent.
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend inderdaad, ook al bij Joanna vanmiddagquote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo weer als eerste ,die heeft geen zuiver geweten hahahahaha
FANNNNNNNNNN!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hilde
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!![]()
Lig ik weer de hele nacht wakker.
Dat is toch niet zo moeilijk met Mo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |