Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze zeker niet
[ afbeelding ]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hildequote:Op donderdag 7 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wie is dat en waarom komen al die pics hier terecht?
Ga me nou niet weer lopen opzoeken man.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In het verleden poste ik ook vaak dingen die mij een ban opleverde. Puur om het feit dat ik dacht dat de users op zelfde iq van mij aanwezig waren (132).
Tja, dan valt bij sommigen mijn commentaar wel eens tegen als ze het IQ hebben van Bonny St. Claire.
Maar het is je vergeven Gert, supermod die je bent.
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvallend inderdaad, ook al bij Joanna vanmiddagquote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo weer als eerste ,die heeft geen zuiver geweten hahahahaha
FANNNNNNNNNN!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is Hilde uit BB6 en die was bedoeld voor Coos, die was Fan van Hilde
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja mop doe jij d'r nog effe een scheppie bovenop!![]()
Lig ik weer de hele nacht wakker.
Dat is toch niet zo moeilijk met Mo?quote:
Goed geheugen stond een bronvermelding jaquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.
ja, en die uitzending zie ik straks welquote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
shit net als ik met mijn hondje wil wandelen ,die moet maar ff wachten
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga me nou niet weer lopen opzoeken man.
Ik laat jou toch ook met rust.
En het gaat hier niet om mij of jou, maar om wat er op de streams te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig hoe Gerard dit speelt. dat lijkt mij dus zo leuk om me een keer op te geven voor een RLS. Om zo te ACTEREN, waar hij (en terecht) Betty Bitch van beticht.
Zie de hersentjes van Mo ratelen dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahahaha ik lach me slap. Zooooveel respect voor Gerard!
hij kan niet eens brood smeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
Watskeburt?Moest fakking brood smeren voor die Dennis van me, mis ook altijd alles. Niemand die me ff belt ofzo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |