Yep, idem dito hier. Ik dacht dat ik volgende week een afspraak had. Nog geen dag gepland, maar ik dacht dat het volgende week zou zijn. Nu ben ik ineens aan het pushen en is er nog helemaal niks geplandquote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Ah, het mooiste van het mens zijn... De eeuwige neiging jezelf ten gronde te richten tegen beter weten in!
DH - Ams is op zich niet zo heel ver vind ik...directe verbinding is 40 minuten, dat doe ik nu ook ongeveer. DH - Utr is net zo ver toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en ja.... En ik maak me daar wel een beetje zorgen om, of ik dat ga trekken. Maar als het goed is, is er een maand proeftijd en een maand is zát tijd om dat uit te vinden. Overigens hoor ik deze maand ook of ik alsnog aangenomen word in Utrecht en daar zou ik 4 dagen per week + 1 keer in de 2 weken thuiswerken willen bedingen.
Pfoei, vorige zomer heb ik 4 dagen per week in Utrecht gewerkt, dat was best wel zwaar vanuit Alkmaar! Maar dan was ook (incluus fietsen in A en lopen in U) ongeveer een uur en drie kwartierquote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
DH - Ams is op zich niet zo heel ver vind ik...directe verbinding is 40 minuten, dat doe ik nu ook ongeveer. DH - Utr is net zo ver toch?
dat dacht ik ook. vizor had me al gepmd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pfoei, vorige zomer heb ik 4 dagen per week in Utrecht gewerkt, dat was best wel zwaar vanuit Alkmaar! Maar dan was ook (incluus fietsen in A en lopen in U) ongeveer een uur en drie kwartier![]()
En nu werk ik thuis, 0 reisuren![]()
En jaa, probability ken jij ook! Denk: lange deerne met hertjesbenen. Edit: oh ik dacht dat je geen oude usernames mocht zeggen![]()
Het is wel ver, want ik moet naar A'dam centraal = 52 minuten en dan nog met de bus naar A'dam Noord en dan nog ca 10 min lopen, dus ik ben toch wel 1,5 uur kwijt voor een enkele reis (incl fietsen vanaf huis)quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
DH - Ams is op zich niet zo heel ver vind ik...directe verbinding is 40 minuten, dat doe ik nu ook ongeveer. DH - Utr is net zo ver toch?
hm, noord is wel irritant ja. ik rekende 40 min voor de trein want naar mijn idee is t tien min van leiden naar dh en 30 min van leiden naar a'dam centraal, maar ws. heb ik de verkeerde trein in mn hoofd, die uit rotterdam ofzo... das best ver inderdaad...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is wel ver, want ik moet naar A'dam centraal = 52 minuten en dan nog met de bus naar A'dam Noord en dan nog ca 10 min lopen, dus ik ben toch wel 1,5 uur kwijt voor een enkele reis (incl fietsen vanaf huis)
|Spannend! Er gebeurt veel in jouw leven op het moment! Succes met alle beslissingenquote:
Even naar boven scrollenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
Wie kan me even bijpraten over Ewelina? afstuderen, verhuizen? nieuwe baan?
jawel, maar ik wist niet of t allemaal in A'dam was, ik zag een straatnaam waarvan ik niet wist dat die ook in A'dam wasquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even naar boven scrollenHuisje en sollicitatie.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iets met hooi en een vork.
Oftewel, ingestort op school en naar huis gestuurd.
De sollicitatie is in een gemeente die eerder een uitloop van Amsterdam is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, maar ik wist niet of t allemaal in A'dam was, ik zag een straatnaam waarvan ik niet wist dat die ook in A'dam was
Beterschap!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je nu dan wel even echt rustig aan doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
I wish. Voor de verandering mag ik weer eens een brief aan de examencommissie schrijven.quote:
Getsie, nu rustig even bijkomen he!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor iets zoekt hij?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is ondertussen vacatures aan het sneupen voor manlief
Liever niet nee, maar is nu toch al iets te vaak gebeurdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pfoei, vorige zomer heb ik 4 dagen per week in Utrecht gewerkt, dat was best wel zwaar vanuit Alkmaar! Maar dan was ook (incluus fietsen in A en lopen in U) ongeveer een uur en drie kwartier![]()
En nu werk ik thuis, 0 reisuren![]()
En jaa, probability ken jij ook! Denk: lange deerne met hertjesbenen. Edit: oh ik dacht dat je geen oude usernames mocht zeggen![]()
Kom je straks toch weer met een nieuwe usernamequote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar is nu toch al iets te vaak gebeurd
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, wat heb jij een leuk gezinnetje!
Agreed!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef MarMar het volgende:
[..]daar ben ik het helemaal mee eens thx!!
Op jouw foto's staan ook allemaal toffe mensjes
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet ik nog niet. Ik denk met tomaatjes, mozarella en rucolaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker lijstje Tink! Heel gezond ook, denk ik? Afhankelijk van wat voor pasta het is
Is dat serieus zijn telefoonnummer?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
tweet van Emile Roemer
Bonusboys krijgen 06 Rutte om zaakjes te regelen, zie http://bit.ly/f519ix Heb 0613107229 ook maar eens gebeld...
Voor wie nog es wil babbelen met Rutte
Volgens diverse tweets wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat serieus zijn telefoonnummer?
ben maar gewoon begonnen met opruimen en zooi weggooien, iets met een clean house clean mind ofzo. nou ja, niet clean, maar wel opgeruimder dan nu zodat ik uberhaupt kán stofzuigen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lastig Kwak! Ik word ook vaak obstinaat als ik het gevoel heb dingen te 'moeten', ook al zijn ze voor je eigen bestwil![]()
Heb je een external motivator nodig? Ik wil wel even voor je jompelen enzo! (maf woord)
adhd zou ik niet willen zeggen... ben wel chaotisch en heb een slechte omgevingsfilter, maar niet stoorniswaardig denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, jemig... Makkelijk gezegd maar hoop wel dat je dit serieus neemt
Kwak, heb jij wel orde in je hoofd? niet iets van ADHD ofzo, want je weet het allemaal wel maar het wil zo vaak niet lukken. Terwijl je volgens mij, hier 1 van de slimste bent.
Ewelina, wat spannend allemaal, dat zijn de leuke dingen des levens.
IHFC, nog iets van zuivel? Of mag je dat niet hebben?
Lief van je, maar ik heb genoeg tijd, ruimte en energie om gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en DaD, ik ben eigenlijk best geschrokken van je berichtje. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om even heel rustig aan te doen. Laat je niet overmannen door schuldgevoelens, maar zorg ervoor dat je zoveel kracht tankt en je leven zo inricht dat je je werk goed genoeg kunt doen en ook nog tijd, ruimte en energie hebt om gelukkig te zijn. Perfectie is niet nodig en zelfs onwenselijk
Eigenwijs!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag werken en maandag de deadline van een verslag plus presentatie daarover, maar vandaag doe ik echt niks meer..
ik denk dat het soms wel waar is dat je gewoon iets echt moet doen, en niet anders kunt. de een-jarige lerarenmaster is niet vol te houden als je niet bij blijft. je loopt zó snel vertraging op. ze zijn vaak ook heel streng met dingen of deadlines missen. (ik loop nu ook vertraging op, omdat ik simpelweg met twee keer afwezigheid een vak niet mocht volgen en nu in augustus dat pas kan doen)quote:
Geloof ik helemaal. Die opdracht zou ik zelf ook maken, maar dat werk zou ik gewoon afzeggen. Geeft nog wat meer ruimte voor die opdracht ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het soms wel waar is dat je gewoon iets echt moet doen, en niet anders kunt. de een-jarige lerarenmaster is niet vol te houden als je niet bij blijft. je loopt zó snel vertraging op. ze zijn vaak ook heel streng met dingen of deadlines missen. (ik loop nu ook vertraging op, omdat ik simpelweg met twee keer afwezigheid een vak niet mocht volgen en nu in augustus dat pas kan doen)
zaterdag werken is natuurlijk wel discutabel (ziek is immers ziek)
Pics!quote:
Heb je toevallig een voorbeeldje van zo'n schema voor mij? Het klinkt als iets wat misschien wel handig is voor mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
voor DaD
ik zit weer in mn ouwe valkuil, en ben te beroerd om er een G-schema /psych ding over uit te werkenik heb zó nergens zin in, dat ik ook geen zin heb om er iets aan te doen... ik MOET weer vanalles van mezelf. en dus doe ik helemaal niks. crap.
Een goed excuus om toch dat jurkje te gaan kopen volgende week.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef Perruche het volgende:
Positief:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-mensen-jeugdig.html
Wat weinig voor jouw doen ME!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met schwarzwalder ham
L: broodje Co
T: notenmelange Jakarta
T: augurkjes met ham denk ik!
T: indien nog trek nog een T, broodje ofzo
D: varkenslapje met jachtsaus en champignons met rode kool en aardappelpuree
Niet toch?quote:
Schwarzwalder Schinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met schwarzwalder ham
L: broodje Co
T: notenmelange Jakarta
T: augurkjes met ham denk ik!
T: indien nog trek nog een T, broodje ofzo
D: varkenslapje met jachtsaus en champignons met rode kool en aardappelpuree
Ja lekkerrr! En in de bonusquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Schwarzwalder Schinken
Supersets op je buikspieren...Voelt net alsof je met een bamboestok op je buik bent bewerkt!
Ik deed het voor het eerst en maar half (op knietjes ipv tenen enzo) want veel dingen hield ik anders niet volquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoor wel vaker iets over buikspierkwartier... welke oefeningen doe je daar nu mee? En gewoon achter elkaar?
ehm, ik ga t proberen:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je toevallig een voorbeeldje van zo'n schema voor mij? Het klinkt als iets wat misschien wel handig is voor mij.
SPOILER: beetje lap tekst. voorbeeld is gefingeerd, lijkt beetje op mij tijdens mn scriptietijd, alleen is mijn kerngedachte anders en dus ook mn antwoorden op de want en waarom vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Klinkt best wel intens inderdaad! Zit nog wel een pauze tussen dus echt supersetten is het niet, maar toch. Het feit dat je vandaag last hebt zegt wel dat je je hebt ingezet!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik deed het voor het eerst en maar half (op knietjes ipv tenen enzo) want veel dingen hield ik anders niet vol![]()
Het waren veelal setjes van 30 seconden, met 10 seconden pauze tussendoor en dan dingen als:
- gewoon snel sit-ups doen
- sit-ups doen met benen gestrekt en van de grond af
- sit ups schuin doen
- sit ups schuin doen en knieën naar je toe brengen (rechterknie--> linkerelleboog en omgekeerd)
- benen 'scharen', zo van de grond houden en over mekaar heen halen zeg maar, met buik aangespannen
- omdraaien, op je onderarmen en tenen (zonder kont-bruggetjedeed ik aanvankelijk wel
) blijven staan
- zelfde positie, knietjes om en om naar binnen draaien
En nog wat dingen die ik vergeten ben!
Vandaar dat ik mijn gedachtengangen niet altijd volg.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lees net een leuke kwoot: "Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen".
Die zet ik op mijn hyvesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lees net een leuke kwoot: "Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen".
Truitjes rekken mee!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
En de 4 truitjes die ik besteld had, heb ik tot nu toe niet eens durven passen
Dit was de aller-aller-allereerste keer dat een spijkerbroek niet over mijn bovenbenen heen wilde gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien voel je je na de truitjes wel beter, Coco! Broeken passen is gewoon the epitome of evil
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: beterschap!
Vandaag stond de postbode aan de deur met een pakketje voor mijIk had namelijk kleren besteld, yeuy!
- Yaaaay, pakje!![]()
- Nieuwe spijkerbroek, hiep hoi![]()
- Even passen![]()
-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik maak dan altijd dingen die ik echt vies vindquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zware kost wel, Kwak! Ik zou alleen voortdurend mezelf saboteren denk ik, door sarcastisch te doen of het proces (wat op papier wel logisch klinkt) in de realiteit te makkelijk te omzeilen.
Maar goed, met mij gaat het ook best wel prima denk ik, dus misschien dat het dan sowieso niet werkt
Oh! On topic vraagje: morgen krijg ik eters. Nou is dat normaliter voor mij een reden om uit te pakken met lekker eten en drinken en snaaiMaar ik wil het beschaafd houden. Nou had ik zelf bedacht dat ik dan gewoon:
- nog steeds geen cola neem![]()
- misschien 1 glaasje sap ofzo drink en verder gewoon thee
- wel lekkers in huis haal voor de gasten, maar zelf maar een beetje neem. Dus geen schrans-partijen, maar misschien iets lekkers bakken en daarna nog wat op tafel zetten.
Klinkt dit een beetje als een goed plan? Mezelf alles ontzeggen zou uiteraard beter zijn, maar dat vind ik niet leuk als ik anderen wel dingen voorschotelGezelligheid enzo!
En ja, ik weet, eten is niet synoniem voor gezelligheid, maar ik kan dat principe niet zo goed loslaten geloof ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |