ben maar gewoon begonnen met opruimen en zooi weggooien, iets met een clean house clean mind ofzo. nou ja, niet clean, maar wel opgeruimder dan nu zodat ik uberhaupt kán stofzuigen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lastig Kwak! Ik word ook vaak obstinaat als ik het gevoel heb dingen te 'moeten', ook al zijn ze voor je eigen bestwil![]()
Heb je een external motivator nodig? Ik wil wel even voor je jompelen enzo! (maf woord)
adhd zou ik niet willen zeggen... ben wel chaotisch en heb een slechte omgevingsfilter, maar niet stoorniswaardig denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, jemig... Makkelijk gezegd maar hoop wel dat je dit serieus neemt
Kwak, heb jij wel orde in je hoofd? niet iets van ADHD ofzo, want je weet het allemaal wel maar het wil zo vaak niet lukken. Terwijl je volgens mij, hier 1 van de slimste bent.
Ewelina, wat spannend allemaal, dat zijn de leuke dingen des levens.
IHFC, nog iets van zuivel? Of mag je dat niet hebben?
Lief van je, maar ik heb genoeg tijd, ruimte en energie om gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en DaD, ik ben eigenlijk best geschrokken van je berichtje. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om even heel rustig aan te doen. Laat je niet overmannen door schuldgevoelens, maar zorg ervoor dat je zoveel kracht tankt en je leven zo inricht dat je je werk goed genoeg kunt doen en ook nog tijd, ruimte en energie hebt om gelukkig te zijn. Perfectie is niet nodig en zelfs onwenselijk
Eigenwijs!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaterdag werken en maandag de deadline van een verslag plus presentatie daarover, maar vandaag doe ik echt niks meer..
ik denk dat het soms wel waar is dat je gewoon iets echt moet doen, en niet anders kunt. de een-jarige lerarenmaster is niet vol te houden als je niet bij blijft. je loopt zó snel vertraging op. ze zijn vaak ook heel streng met dingen of deadlines missen. (ik loop nu ook vertraging op, omdat ik simpelweg met twee keer afwezigheid een vak niet mocht volgen en nu in augustus dat pas kan doen)quote:
Geloof ik helemaal. Die opdracht zou ik zelf ook maken, maar dat werk zou ik gewoon afzeggen. Geeft nog wat meer ruimte voor die opdracht ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het soms wel waar is dat je gewoon iets echt moet doen, en niet anders kunt. de een-jarige lerarenmaster is niet vol te houden als je niet bij blijft. je loopt zó snel vertraging op. ze zijn vaak ook heel streng met dingen of deadlines missen. (ik loop nu ook vertraging op, omdat ik simpelweg met twee keer afwezigheid een vak niet mocht volgen en nu in augustus dat pas kan doen)
zaterdag werken is natuurlijk wel discutabel (ziek is immers ziek)
Pics!quote:
Heb je toevallig een voorbeeldje van zo'n schema voor mij? Het klinkt als iets wat misschien wel handig is voor mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
voor DaD
ik zit weer in mn ouwe valkuil, en ben te beroerd om er een G-schema /psych ding over uit te werkenik heb zó nergens zin in, dat ik ook geen zin heb om er iets aan te doen... ik MOET weer vanalles van mezelf. en dus doe ik helemaal niks. crap.
Een goed excuus om toch dat jurkje te gaan kopen volgende week.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef Perruche het volgende:
Positief:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-mensen-jeugdig.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |