De sollicitatie is in een gemeente die eerder een uitloop van Amsterdam is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, maar ik wist niet of t allemaal in A'dam was, ik zag een straatnaam waarvan ik niet wist dat die ook in A'dam was
Beterschap!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iets met hooi en een vork.
Oftewel, ingestort op school en naar huis gestuurd.
Ga je nu dan wel even echt rustig aan doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
I wish. Voor de verandering mag ik weer eens een brief aan de examencommissie schrijven.quote:
Getsie, nu rustig even bijkomen he!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor iets zoekt hij?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is ondertussen vacatures aan het sneupen voor manlief
Liever niet nee, maar is nu toch al iets te vaak gebeurdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pfoei, vorige zomer heb ik 4 dagen per week in Utrecht gewerkt, dat was best wel zwaar vanuit Alkmaar! Maar dan was ook (incluus fietsen in A en lopen in U) ongeveer een uur en drie kwartier![]()
En nu werk ik thuis, 0 reisuren![]()
En jaa, probability ken jij ook! Denk: lange deerne met hertjesbenen. Edit: oh ik dacht dat je geen oude usernames mocht zeggen![]()
Kom je straks toch weer met een nieuwe usernamequote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar is nu toch al iets te vaak gebeurd
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, wat heb jij een leuk gezinnetje!
Agreed!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef MarMar het volgende:
[..]daar ben ik het helemaal mee eens thx!!
Op jouw foto's staan ook allemaal toffe mensjes
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet ik nog niet. Ik denk met tomaatjes, mozarella en rucolaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker lijstje Tink! Heel gezond ook, denk ik? Afhankelijk van wat voor pasta het is
Is dat serieus zijn telefoonnummer?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
tweet van Emile Roemer
Bonusboys krijgen 06 Rutte om zaakjes te regelen, zie http://bit.ly/f519ix Heb 0613107229 ook maar eens gebeld...
Voor wie nog es wil babbelen met Rutte
Volgens diverse tweets wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat serieus zijn telefoonnummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |