abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 16:17:01 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95172618
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met schwarzwalder ham
L: broodje Co
T: notenmelange Jakarta
T: augurkjes met ham denk ik!
T: indien nog trek nog een T, broodje ofzo :P
D: varkenslapje met jachtsaus en champignons met rode kool en aardappelpuree
Wat weinig voor jouw doen ME!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95172652
Lijstje!
O: gekookt eitje, cracker met mayo, gerookte kipfilet en zoete paprika
L: meergranen pistoletje (het zachte brood eruit gepulkt) met filet américain, ui en paprika
T: cracker met mayo, sambal, komkommer, ui, paprika
T: wodka, katjang of gemengde noten
T: groene olijven
D: tartaartje met gebakken uien en ketchup met veel rauwkost of gewokte nasi/bamigroenten
T: volle kwark, limoensap, aardbeien, zoetstof

Ik ben echt zo blij dat mijn trek in zoet gewoon weg is. O+ M'n eetlust is wel weer terug trouwens. Dat vind ik wel prettig!

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 07-04-2011 18:21:18 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 16:22:22 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95172839
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat weinig voor jouw doen ME!
Niet toch? :o Gewoon 4 sneetjes brood, plus extra's en een vrij zware D? En ik heb best wel wat nootjes op en er komt dus nog misschien een T bij!

Ik heb op normale/goede dagen geloof ik meestal 4-5 sneetjes brood (soms roggebrood), met T's als augurken, yoghurt, vla, wortels, etc. En een D die wisselt in zwaarte.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95172843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met schwarzwalder ham
L: broodje Co
T: notenmelange Jakarta
T: augurkjes met ham denk ik!
T: indien nog trek nog een T, broodje ofzo :P
D: varkenslapje met jachtsaus en champignons met rode kool en aardappelpuree
Schwarzwalder Schinken O+

Supersets op je buikspieren... :') Voelt net alsof je met een bamboestok op je buik bent bewerkt! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:23:20 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95172889
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Schwarzwalder Schinken O+

Supersets op je buikspieren... :') Voelt net alsof je met een bamboestok op je buik bent bewerkt! :D
Ja lekkerrr! En in de bonus :+ </geenaandeleninAHheeft>

En praat me er niet van :') Iedere keer als ik opsta van m'n bureaustoel voel ik dat buikspierkwartier weer _O-
pi_95173035
Hoor wel vaker iets over buikspierkwartier... welke oefeningen doe je daar nu mee? En gewoon achter elkaar?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:30:58 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95173228
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoor wel vaker iets over buikspierkwartier... welke oefeningen doe je daar nu mee? En gewoon achter elkaar?
Ik deed het voor het eerst en maar half (op knietjes ipv tenen enzo) want veel dingen hield ik anders niet vol :@ :') Het waren veelal setjes van 30 seconden, met 10 seconden pauze tussendoor en dan dingen als:

- gewoon snel sit-ups doen
- sit-ups doen met benen gestrekt en van de grond af
- sit ups schuin doen
- sit ups schuin doen en knieën naar je toe brengen (rechterknie--> linkerelleboog en omgekeerd)
- benen 'scharen', zo van de grond houden en over mekaar heen halen zeg maar, met buik aangespannen
- omdraaien, op je onderarmen en tenen (zonder kont-bruggetje :') deed ik aanvankelijk wel :+ ) blijven staan
- zelfde positie, knietjes om en om naar binnen draaien

En nog wat dingen die ik vergeten ben!
  donderdag 7 april 2011 @ 16:36:44 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95173477
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je toevallig een voorbeeldje van zo'n schema voor mij? Het klinkt als iets wat misschien wel handig is voor mij.
ehm, ik ga t proberen:

SPOILER: beetje lap tekst. voorbeeld is gefingeerd, lijkt beetje op mij tijdens mn scriptietijd, alleen is mijn kerngedachte anders en dus ook mn antwoorden op de want en waarom vragen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 7 april 2011 @ 16:46:45 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95173910
Zware kost wel, Kwak! Ik zou alleen voortdurend mezelf saboteren denk ik, door sarcastisch te doen of het proces (wat op papier wel logisch klinkt) in de realiteit te makkelijk te omzeilen.

Maar goed, met mij gaat het ook best wel prima denk ik, dus misschien dat het dan sowieso niet werkt :P

Oh! On topic vraagje: morgen krijg ik eters. Nou is dat normaliter voor mij een reden om uit te pakken met lekker eten en drinken en snaai :+ Maar ik wil het beschaafd houden. Nou had ik zelf bedacht dat ik dan gewoon:
- nog steeds geen cola neem :+
- misschien 1 glaasje sap ofzo drink en verder gewoon thee
- wel lekkers in huis haal voor de gasten, maar zelf maar een beetje neem. Dus geen schrans-partijen, maar misschien iets lekkers bakken en daarna nog wat op tafel zetten.

Klinkt dit een beetje als een goed plan? Mezelf alles ontzeggen zou uiteraard beter zijn, maar dat vind ik niet leuk als ik anderen wel dingen voorschotel :') Gezelligheid enzo! :+ En ja, ik weet, eten is niet synoniem voor gezelligheid, maar ik kan dat principe niet zo goed loslaten geloof ik _O-
pi_95174135
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik deed het voor het eerst en maar half (op knietjes ipv tenen enzo) want veel dingen hield ik anders niet vol :@ :') Het waren veelal setjes van 30 seconden, met 10 seconden pauze tussendoor en dan dingen als:

- gewoon snel sit-ups doen
- sit-ups doen met benen gestrekt en van de grond af
- sit ups schuin doen
- sit ups schuin doen en knieën naar je toe brengen (rechterknie--> linkerelleboog en omgekeerd)
- benen 'scharen', zo van de grond houden en over mekaar heen halen zeg maar, met buik aangespannen
- omdraaien, op je onderarmen en tenen (zonder kont-bruggetje :') deed ik aanvankelijk wel :+ ) blijven staan
- zelfde positie, knietjes om en om naar binnen draaien

En nog wat dingen die ik vergeten ben!
Klinkt best wel intens inderdaad! Zit nog wel een pauze tussen dus echt supersetten is het niet, maar toch. Het feit dat je vandaag last hebt zegt wel dat je je hebt ingezet!
Superset is trouwens direct na een set een set van een andere oefening doen.

Voor je etentje, een ovenschotel met verschillende segmenten en de gezondste bij jezelf, dan valt het ook niet op want je verdeeld het gewoon zelf natuurlijk en dan is het handigste nog steeds wat het dichtstbij de gast is! Het snaaiwerk verdelen in kommetjes en hetzelfde weer, gezondste bij jezelf neerzetten. En witte wijn mag natuurlijk altijd!
pi_95174153
maria, wat ik meetal doe als ik eters krijg is lekkere doch gezonde dingen op tafel zetten die ik zelf ook kan eten. Nu weten mijn gasten ook wel dat ik niet van de vette hap ben, ik zou nooit chips op tafel zetten ofzo :P

En cola of fris voor de gasten maar niet voor jezelf moet wel lukken toch?
pi_95174188
Ik heb ook best een klein beetje spierpijn van de squats en buikspieren van gisteren :o
  donderdag 7 april 2011 @ 17:00:25 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95174511
Go Perruche *) *buikspierpijnboks*

Wij hebben meestal wel vrij ongezonde dingen :@ Ik bak vaak cake of brownies ofzo, en dan in de avond hebben we zoute sticks en chips en snoepjes ofzo. En soms parijse worteltjes :+ Maar meestal hebben we meerdere mensen op bezoek en vrij grote eters, dan is het ook duurder om meer 'gezondere' dingen te doen :')

Maar dat hoeft morgen niet want het zijn er maar 2! :D Ik ga wel lekkere dingetjes bedenken.

V1z0Rmans ook bedankt voor de input! Ik doe meestal ovenschotels idd, of hartige taarten :9 Al zat ik nu ook te denken aan empanadas omdat het vriendje daar steeds om vraagt, maar alleen empanadas is ook zo niksig :+ Vult wel hoor, daar niet van! :P
  donderdag 7 april 2011 @ 17:06:50 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95174773
Lees net een leuke kwoot: "Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen". :D
pi_95175299
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lees net een leuke kwoot: "Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen". :D
Vandaar dat ik mijn gedachtengangen niet altijd volg.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 7 april 2011 @ 17:21:18 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95175315
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die zet ik op mijn hyves :P

Als wij eters krijgen dan maak ik veel maar vooral heel veel gezonde dingen, simpel..

Lijst:
O: 450 kwark
T's: Cup a soup kerrie, appel, peer, wortels, tomaat
L: 2 boterhammen kaas, champignonsoep, beker melk
T's: 2 boterhammen kipgrillworst, blokje choco, 4 augurken
D: 500 gr sperziebonen, salade van ijsbergsla, tomaat, augurk, komkommer, doperwten met yoghurt dressing, 120 gr tartaar met gebakken ui en paprika
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95176066
DaD: beterschap!

Vandaag stond de postbode aan de deur met een pakketje voor mij O+ Ik had namelijk kleren besteld, yeuy!

- Yaaaay, pakje! *O*
- Nieuwe spijkerbroek, hiep hoi *O*
- Even passen :)
- :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
pi_95176086
En de 4 truitjes die ik besteld had, heb ik tot nu toe niet eens durven passen :')
  donderdag 7 april 2011 @ 17:45:22 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95176148
Misschien voel je je na de truitjes wel beter, Coco! Broeken passen is gewoon the epitome of evil }:|
pi_95176164
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
En de 4 truitjes die ik besteld had, heb ik tot nu toe niet eens durven passen :')
Truitjes rekken mee! ^O^
pi_95176211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien voel je je na de truitjes wel beter, Coco! Broeken passen is gewoon the epitome of evil }:|
Dit was de aller-aller-allereerste keer dat een spijkerbroek niet over mijn bovenbenen heen wilde gaan :'(

Truitjes waren bedoeld voor op mijn nieuwe spijkerbroek O+ Die niet past :')
pi_95176230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef conleche het volgende:

Truitjes rekken mee! ^O^
Dan spannen ze dadelijk wel mooi om mijn pensje heen natuurlijk :D
  donderdag 7 april 2011 @ 17:48:26 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95176274
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: beterschap!

Vandaag stond de postbode aan de deur met een pakketje voor mij O+ Ik had namelijk kleren besteld, yeuy!

- Yaaaay, pakje! *O*
- Nieuwe spijkerbroek, hiep hoi *O*
- Even passen :)
- :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
_O- Sorry, maar het klinkt grappig :@ :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 april 2011 @ 17:49:07 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95176305
* Disclaimer* Coco's 'pensje' is IRL virtually nonexistant.

Einde dienstmededeling.

:+
  donderdag 7 april 2011 @ 17:49:07 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95176307
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zware kost wel, Kwak! Ik zou alleen voortdurend mezelf saboteren denk ik, door sarcastisch te doen of het proces (wat op papier wel logisch klinkt) in de realiteit te makkelijk te omzeilen.

Maar goed, met mij gaat het ook best wel prima denk ik, dus misschien dat het dan sowieso niet werkt :P

Oh! On topic vraagje: morgen krijg ik eters. Nou is dat normaliter voor mij een reden om uit te pakken met lekker eten en drinken en snaai :+ Maar ik wil het beschaafd houden. Nou had ik zelf bedacht dat ik dan gewoon:
- nog steeds geen cola neem :+
- misschien 1 glaasje sap ofzo drink en verder gewoon thee
- wel lekkers in huis haal voor de gasten, maar zelf maar een beetje neem. Dus geen schrans-partijen, maar misschien iets lekkers bakken en daarna nog wat op tafel zetten.

Klinkt dit een beetje als een goed plan? Mezelf alles ontzeggen zou uiteraard beter zijn, maar dat vind ik niet leuk als ik anderen wel dingen voorschotel :') Gezelligheid enzo! :+ En ja, ik weet, eten is niet synoniem voor gezelligheid, maar ik kan dat principe niet zo goed loslaten geloof ik _O-
ik maak dan altijd dingen die ik echt vies vind :P die wil ik niet eten...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')