Ja, dat!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Van harte gefeliciteerd, Mo!! Maak er 'n hele fijne dag van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yup, mijn plan was om tot begin/medio mei massa te kweken (clean bulken). Alleen het rare is dat ik dus nog steeds wat cm's verlies rond m'n middel, wat ik dus niet snap maar verder niet om maalquote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is nu jouw doel? Ook (vooral) massa kweken?
Daarna is het plan de 'cut' in te gaan tot de zomer om 'strak' te worden! Vergeleken bij de meeste hier is dat nog flink eten
Ik denk dat de meeste hier verbaasd zijn over het aantal omdat ze niet doorhebben wat krachttraining aan energie wegneemt. Tijdens een krachttraining sessie met squats, deadlifts of leggpress er in, verbrand je al snel rond de 700kcal in 45min. Daarna nog een cardio-sessie van een uur waarbij je 700-800kcal verbrand plus de afterburn die er ontstaat. En dan heb je nog de 15-20min. thuisoefeningen 's ochtends...
+ wat loveli al zei, 112kilo in beweging brengen vergt wat meer dan de 60-70kilo wat jullie dames wegen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Probability het volgende:
Ze hadden nog wel andere soorten, dacht eigenlijk dat ik een soort Italiaanse gevulde paprika zou krijgen, met kaas!!
O en ik was hier nog maar ik zag vik niet
[ afbeelding ]
Ja en ja...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:56 schreef Perruche het volgende:
Maar vik, stel dat je de baan krijgt, ga je dan elke dag heen en weer karren tussen DH en AMS? En is het voor een fulltime positie?
Ik hoop het, ik heb mijn cv opgestuurd en ik zie het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ewelina, dat is stom!Dan zou ik maar heel erg hard hopen op die andere functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |