Pip Studio bordje! Toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de Albert Heyn, stond wel in het Turkse schap!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Probability het volgende:
O en ik was hier nog maar ik zag vik niet
[ afbeelding ]
Ja! Met de vogel! Ik vind het geweldig (alleen die met de vogel en de roze-gek genoeg- het minst mooi)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Pip Studio bordje! Toch?Ik heb er ook een paar bordjes/mokken van, gekregen voor kerst, maar het is niet helemaal 100% mijn smaak
. Wel leuk voor erbij.
Ik heb ook met de vogel! Ik heb daarnaast ook nog een paar spullen van een andere serie (inderdaad roze volgens mij) en die vind ik veel minder leuk. Die met de vogel vind ik nog wel snoezig (daar heb ik ook een paar mokken van). Zou er alleen niet mijn hele servies van willen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja! Met de vogel! Ik vind het geweldig (alleen die met de vogel en de roze-gek genoeg- het minst mooi)
[ afbeelding ]
Ik zou nog wel 1 of 3 blauwe bordjes willen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook met de vogel! Ik heb daarnaast ook nog een paar spullen van een andere serie (inderdaad roze volgens mij) en die vind ik veel minder leuk. Die met de vogel vind ik nog wel snoezig (daar heb ik ook een paar mokken van). Zou er alleen niet mijn hele servies van willen hebben.
Ik heb wat spullen gekregen van mijn tante en die vond het hip om dan verschillende kleuren te geven. Ik heb dus een bruin-vogeltjes-bordje, een bruin-vogeltjes-soepkommetje, een blauw-vogeltjes-bordje, blauw-vogeltjes soepkommetje en twee roze-vogeltjes-mokken (en dan nog vier niet zo'n mooie mokken in de niet-vogeltjes-serie), maar ik had veel liever alles in één kleur gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou nog wel 1 of 3 blauwe bordjes willen hebben.
Ik heb een roze theebeker en een kom.
Weet niet of ik er nog meer van zou willen
Ja, dat!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Van harte gefeliciteerd, Mo!! Maak er 'n hele fijne dag van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yup, mijn plan was om tot begin/medio mei massa te kweken (clean bulken). Alleen het rare is dat ik dus nog steeds wat cm's verlies rond m'n middel, wat ik dus niet snap maar verder niet om maalquote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is nu jouw doel? Ook (vooral) massa kweken?
Daarna is het plan de 'cut' in te gaan tot de zomer om 'strak' te worden! Vergeleken bij de meeste hier is dat nog flink eten
Ik denk dat de meeste hier verbaasd zijn over het aantal omdat ze niet doorhebben wat krachttraining aan energie wegneemt. Tijdens een krachttraining sessie met squats, deadlifts of leggpress er in, verbrand je al snel rond de 700kcal in 45min. Daarna nog een cardio-sessie van een uur waarbij je 700-800kcal verbrand plus de afterburn die er ontstaat. En dan heb je nog de 15-20min. thuisoefeningen 's ochtends...
+ wat loveli al zei, 112kilo in beweging brengen vergt wat meer dan de 60-70kilo wat jullie dames wegen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Probability het volgende:
Ze hadden nog wel andere soorten, dacht eigenlijk dat ik een soort Italiaanse gevulde paprika zou krijgen, met kaas!!
O en ik was hier nog maar ik zag vik niet
[ afbeelding ]
Ja en ja...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:56 schreef Perruche het volgende:
Maar vik, stel dat je de baan krijgt, ga je dan elke dag heen en weer karren tussen DH en AMS? En is het voor een fulltime positie?
Ik hoop het, ik heb mijn cv opgestuurd en ik zie het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ewelina, dat is stom!Dan zou ik maar heel erg hard hopen op die andere functie.
Dat zag ik idd ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef MarMar het volgende:
Enne henkpietklaastruus WHUT ik zei "we"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewa, hopen op nieuwe minstens net zulke leuke collega's ?!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ho, eerst een uitnodiging van die gastquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
* Best wel blij is voor Vik dat je nu waarschijnlijk nog keuze krijgt ook![]()
quote:
Ik zou ook op 1800 - 1900 kcal gaan zitten denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Zal straks even die Djieluh PM-en met wat tips over veel eten...
Trouwens Perr, ik vond dat je weinig at voor iemand met zo'n bewegingspatroon en nu zag ik dat je gisteren op 1800kcal zat. Heb even gekeken wat je BMR en onderhoud ongeveer zou zijn...
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens Perr, ik vond dat je weinig at voor iemand met zo'n bewegingspatroon en nu zag ik dat je gisteren op 1800kcal zat. Heb even gekeken wat je BMR en onderhoud ongeveer zou zijn...Hmmm... onderhoud betekent tooch dat om dit gewicht te behouden ik dan 2374 kcals moet eten? dat vind ik echt heel veel en ik denk dat ik dan ook zou aankomen. Ik doe pas sporten sinds een paar weken he, 5 ofzo. Daarnaast zou ik bewegen niet op 3-5 keer zetten, maar op 3... (of kan dat niet?). Fietsen naar werk vind ik geen sport namelijk maar beweging...Eerst vond ik het wel sport maar nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens 2 cm korter en 1 kilo zwaarder![]()
Maar bedankt voor de tipsik zal eens kijken, over 3 weken ofzo heb ik mijn 6-week review, of er dan verbetering te zien is.
Ik ben er prima -blijvend- mee afgevallen en had een mooi strak gespierd figuur (niet dor, strak). Is nu wel anders helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind bijna 19-25% onder je onderhoud gaan zitten te veel, kan niet anders dan dat je daarmee je spieren er bij verbrand. Ze sport vrij veel he!?
Alle mannen die je ermee versiert lopen spontaan weg als de kleding uitgaat en dat ding tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Look no further:
http://www.scalaeurope.nl(...)CHiqgCFU8-3god1iG0DA
Muhu... grote kerel!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Bij gemiddeld 3-5x/week kom ik trouwens uit op een onderhoud van 3780 en bij zwaar 6-7x /week op 4175
Ah, ik hoor net dat Viking je wilt helpen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef MarMar het volgende:
Whooeii txh vizik hou gewoon heul erg van fruit
Enne henkpietklaastruus WHUT ik zei "we"
Meer dan met op de bank te zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik hoor net dat Viking je wilt helpen.
Zou je trouwens veel calorieen verbranden door te hinkelen?
Zelfde niveau van inspanning en gewicht/lengte? Daarnaast is je onderhoud op latere leeftijd altijd lager, weet niet of dat meetelt?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben er prima -blijvend- mee afgevallen en had een mooi strak gespierd figuur (niet dor, strak). Is nu wel anders helaas. Wel slank, niet strak.
ik stop gewoon met eten, anders val ik nooit afquote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfde niveau van inspanning en gewicht/lengte? Daarnaast is je onderhoud op latere leeftijd altijd lager, weet niet of dat meetelt?
MoBlo, ik weet niet of je trouwens al hebt gekeken hoe je je voeding wil aanpakken met de training voor je triatlon? Misschien is dit wel een interessant artikel om eens door te nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik heb een poos gehad dat ik zelfs aankwam bij te weinig etenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef norich het volgende:
V1z0R, kan het zijn dat als je te weinig eet, je dan niet afvalt? want ik kom ook nooit aan mijn onderhoudscalorieaantal dus dat zou kunnen verklaren dat ik niks afval
oh en motorbloempje is jarig zie ik? gefeliciteerd dan
3 - 5 keer per week beweging. Ik ging ongeveer 500 kcal onder mijn onderhoud zitten. Dat kon net.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfde niveau van inspanning en gewicht/lengte? Daarnaast is je onderhoud op latere leeftijd altijd lager, weet niet of dat meetelt?
Ja. Dat is iets wat zeker is en we ook proberen duidelijk te maken. Daarom ook in de OP:quote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef norich het volgende:
V1z0R, kan het zijn dat als je te weinig eet, je dan niet afvalt? want ik kom ook nooit aan mijn onderhoudscalorieaantal dus dat zou kunnen verklaren dat ik niks afval
Oke, want ik vroeg me af wat genoeg is.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Dat is iets wat zeker is en we ook proberen duidelijk te maken. Daarom ook in de OP:
Eet genoeg!
500 eronder wordt inderdaad vaak genoemd, zeg ook niet dat het niet kan. Ben zelf alleen meer fan van de 10-15% omdat je dan bij de juiste inname- en sportmomenten je onderhoud kan verhogen en je dan 3 weken kunt uitleven op vakantie zonder een half jaar sport teniet te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
3 - 5 keer per week beweging. Ik ging ongeveer 500 kcal onder mijn onderhoud zitten. Dat kon net.
Goed punt!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Meer dan met op de bank te zitten.
Leuk! En spannend!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik mag komen kijken bij een huisje in het centrum!
Ja, ik heb alleen niet zoveel zin om te verhuizen en in dubbele huurkosten enz.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt!
[..]
Leuk! En spannend!
Aan het Rapenburg.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Ewelina wat leuk, hoewatwaarhoezowanneer?
Zo zie je maar dat dit niet voor iedereen op gaat, omdat ik nu pas- na bijna 2 jaar minder sporten (van 3 - 5 x per week naar 1 x per week) pas echt de gevolgen begin te zien. Nog steeds niet dikker, wel slapper (buik vooralquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
500 eronder wordt inderdaad vaak genoemd, zeg ook niet dat het niet kan. Ben zelf alleen meer fan van de 10-15% omdat je dan bij de juiste inname- en sportmomenten je onderhoud kan verhogen en je dan 3 weken kunt uitleven op vakantie zonder een half jaar sport teniet te doen
Ga je met Hem weg?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd Mo!
Ik hou jullie echt niet meer bij. Ben de komende paar dagen ook niet in den lande, dus zorg dat jullie je gedragen zodat ik niks mis
quote:
Merel plande destijds een uitje met McIkkannietkiezen en ze heeft al een paar keer laten vallen dat ze van plan was om het toch gewoon door te laten gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist in de Merel situatie?! Do tell!
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |