SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus, als hij nu niet oprot, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat hij nooit meer te zien is in Amsterdam ..pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KopuH?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
pssstDaar heb je niet veel aan, die gast heeft zo'n grote plaat voor z'n kop daar kom je zelfs met zo'n ding niet door heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KopuH?
Heb je geen tank of zo?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Vanwaar al die agressie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan, die gast heeft zo'n grote plaat voor z'n kop daar kom je zelfs met zo'n ding niet door heen.
Heb je geen tank of zo?
Ah, en hoe was je van plan zo dichtbij hem te komen, zit die niet in zo'n panic room tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar al die agressie?
Was van plan om gewoon een 1 op 1 gesprekje met hem aan te gaan, en hem over te halen om op te stappen. Ben ik heel goed in ..
Bedrijgen met een tank..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ah, en hoe was je van plan zo dichtbij hem te komen, zit die niet in zo'n panic room tegenwoordig?
Weg bij Ajax moet hij sowieso, maar of hij dan ontslagen kan worden zonder geld mee te krijgen weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wat nou als van der Boog achter het faillissement van TEG zit? Zou hij dan ook wegmoeten bij Ajax?
Ach, hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, alleen dan met een louche pr bureau er bij die alles in de media gooit.quote:
quote:Van der Wiel en Ebecilio fit voor Ajax
Gregory van der Wiel en Lorenzo Ebecilio kunnen zondag met Ajax tegen FC Groningen spelen. Beide voetballers slaagden zaterdag voor een laatste test. Van der Wiel had de afgelopen week last van zijn bovenbeen. Ebecilio klaagde over een pijnlijke hamstring.
Trainer Frank der Boer mist nog wel de geblesseerde Maarten Stekelenburg, Toby Alderweireld en Daley Blind. Hij geeft daarom tegen FC Groningen jeugdspeler Nicolae Boilesen een basisplaats.
Duhuh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
NOS, VI en RTL hebben het ook al opgepakt. Ik snap Rik niet, volgens mij is hij eruit om te worden ontslagen, anders doe je zoiets niet. Dit is gewoon dom
Raar bericht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, soms snap ik AFCA.nl , maar http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0. Wat is er mis met Keje.
Staat er opzich los van. Tenzij hij de bak in moet ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wat nou als van der Boog achter het faillissement van TEG zit? Zou hij dan ook wegmoeten bij Ajax?
'teiger'quote:
Ja tuurlijk. Nog ontkennen ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was een grapje, meneer de intellectueel.
Oh en dus mag je zo'n eenfoudig woord verkeerd spellenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was een grapje, meneer de intellectueel.
Doe dan Ajax - Groningen 11-0, dan zijn we PSV al voorbijquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef peaceman het volgende:
As maandag ben ik jarig en ik wil het volgende verjaardagscadeau:
Twente - Roda 0-1
PSV - Heerenveen 0-1
Ajax - Groningen 6-0
Zou dat teveel gevraagd zijn?
Ik wilde het enigszins realistisch houdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe dan Ajax - Groningen 11-0, dan zijn we PSV al voorbij
1-0 is enoughquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef peaceman het volgende:
As maandag ben ik jarig en ik wil het volgende verjaardagscadeau:
Twente - Roda 0-1
PSV - Heerenveen 0-1
Ajax - Groningen 6-0
Zou dat teveel gevraagd zijn?
Fans... Gewoon klappen na de 3-0 en verder je mond houden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, soms snap ik AFCA.nl , maar http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0. Wat is er mis met Keje.
AFCA.nl denkt dat zij de enige fans zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fans... Gewoon klappen na de 3-0 en verder je mond houden.
Niemand las de post van a4life I guess.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de post in zijn totaliteit aanschouwde.
Welke post ..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niemand las de post van a4life I guess.
Oh, okquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zei Bedrijgen ipv bedreigen. Vandaar dat Morendo teiger zei.
Neuh, niet iedereen is een taalnaziquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niemand las de post van a4life I guess.
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Bedreigen mag je toch wel kennen lijjkt mij
niveautje hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zei Bedrijgen ipv bedreigen. Vandaar dat Morendo teiger zei.
Die gok was dan ook niet heel moeilijk wetende dat vd Boog er zitquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb net Studio Voetbal van 27 maart gekeken, Sjek voorspelde toen al dat Bergkamp en Jonk op non-actief zouden worden gesteld.
Best goed
Het is, als ik het goed begrijp, ook niet op non-actief gesteld. Er schijnt nu alleen besloten te zijn hun aan het eind van het seizoen aflopende contract (nog) niet te verlengen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had het niet verwacht, want dit zorgt er toch echt voor dat iedereen zich tegen hem keert .. We zullen het morgen vast wel merken.
Wandelgangen, voetbalzone maar toch...quote:Hij werd gelinkt aan Feyenoord, maar Danijel Pranjic lijkt te gaan kiezen voor rivaal Ajax. De Kroaat zal eerdaags van de nieuwe trainer van Bayern München, Jupp Heynckes, te horen krijgen dat hij overbodig is. Ajax heeft bij de zaakwaarnemer van de oud-speler van sc Heerenveen te kennen gegeven vier miljoen euro te willen betalen. De aanwezigheid van Miralem Sulejmani in Amsterdam helpt ook mee
Wat moet Ajax met pranjic? En 4 miljoen is teveel en ik zie Sulejmani er ook niet beter door voetballen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wandelgangen, voetbalzone maar toch...
Linksbuiten, linksback of linkshalf. Is sowieso een versterking.quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met pranjic? En 4 miljoen is teveel en ik zie Sulejmani er ook niet beter door voetballen.
Je hoeft toch niet alleen negers van 2 meter te kopen. Voor de Nederlandse competitie is dit zeker een versterking.quote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige speler, kan overal staan .. maar het is wel een dwerg.. dus ik weet niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |