Ze hebben tenminste plezier:Pquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
even een trucje van eriksen tussendoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
even een trucje van eriksen tussendoor
Ja, daar hebben wij al genoeg kritiek op geleverd. Je loopt altijd een beetje achter op de feitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ajax verkoopt alleen maar, het koopt niks terug. Logisch dat het elftal zo slecht loopt.
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ajax verkoopt alleen maar, het koopt niks terug. Logisch dat het elftal zo slecht loopt.
Het valt niet zo op door al die miskopen die je nooit meer terug ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.
Nu worden we gelukkig wel kampioen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Breekt bijna z'n nek, dan is hetkampioenschap.
Idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nu worden we gelukkig wel kampioen.
Wie dan, behalve El Hamdaoui.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.
Check voor de lol zijn PH, een en al meuk/onwetendheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij volgde het voetbalnieuws niet in 2007/2008?
Slecht begin van de dagquote:Van den Boog provoceert
AMSTERDAM - Daags na de vredesmissie van een Ajax-delegatie bij Johan Cruijff, heeft uitgerekend algemeen-directeur Rik van den Boog dit proces geprovoceerd. Vrijdagmiddag riep hij op De Toekomst de aanwezige jeugdtrainers bij elkaar en deelde hen mee, in bijzijn van commercieel directeur Henri van de Aat en hoofd-opleidingen Jan Olde Riekerink, dat Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ruben Jongkind en Bryan Roy per 30 juni op non-actief worden gesteld.
Mijn dagelijkse portie WTF!? Is weer binnen. Al zag ik het zo snel niet bevestigd op NuSport.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht begin van de dag![]()
Laat snel de nieuwe rvc gevormd zijn
Inderdaad, hup d'r uit met die dwaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Van den Boog heeft hiermee wel zijn definitieve doodvonnis getekend...
lol en ten waren er opeens geen vredeslievende acties meer van de Harde Kern vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Van den Boog heeft hiermee wel zijn definitieve doodvonnis getekend...
Dat wil hij juist, krijgt hij lekker een zeer hoge ontslagpremie mee. Dacht je nog dat van de Boog er nog voor Ajax zat dan.quote:
enige manier voor zover ik het dan nog zie is om hem zelf te laten p stappen dan. En k vrees dat ze bij de Harde Kern best ver voor willen gaan om hem daartoe te laten bewegen denk ik.. Maar wederom ben een buitenstaander en ken de boel verder ook niet in detail.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat wil hij juist, krijgt hij lekker een zeer hoge ontslagpremie mee. Dacht je nog dat van de Boog er nog voor Ajax zat dan.
Helaas? Opknopen aan de hoogste boom die gastquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
Vd Boog moet nu echt gaan oppassen, dit gaan een hoop mensen niet pikken. En helaas voor hem zitten daar een paar debielen tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus, als hij nu niet oprot, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat hij nooit meer te zien is in Amsterdam ..pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KopuH?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
pssstDaar heb je niet veel aan, die gast heeft zo'n grote plaat voor z'n kop daar kom je zelfs met zo'n ding niet door heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KopuH?
Heb je geen tank of zo?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Vanwaar al die agressie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan, die gast heeft zo'n grote plaat voor z'n kop daar kom je zelfs met zo'n ding niet door heen.
Heb je geen tank of zo?
Ah, en hoe was je van plan zo dichtbij hem te komen, zit die niet in zo'n panic room tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar al die agressie?
Was van plan om gewoon een 1 op 1 gesprekje met hem aan te gaan, en hem over te halen om op te stappen. Ben ik heel goed in ..
Bedrijgen met een tank..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ah, en hoe was je van plan zo dichtbij hem te komen, zit die niet in zo'n panic room tegenwoordig?
Weg bij Ajax moet hij sowieso, maar of hij dan ontslagen kan worden zonder geld mee te krijgen weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wat nou als van der Boog achter het faillissement van TEG zit? Zou hij dan ook wegmoeten bij Ajax?
Ach, hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, alleen dan met een louche pr bureau er bij die alles in de media gooit.quote:
quote:Van der Wiel en Ebecilio fit voor Ajax
Gregory van der Wiel en Lorenzo Ebecilio kunnen zondag met Ajax tegen FC Groningen spelen. Beide voetballers slaagden zaterdag voor een laatste test. Van der Wiel had de afgelopen week last van zijn bovenbeen. Ebecilio klaagde over een pijnlijke hamstring.
Trainer Frank der Boer mist nog wel de geblesseerde Maarten Stekelenburg, Toby Alderweireld en Daley Blind. Hij geeft daarom tegen FC Groningen jeugdspeler Nicolae Boilesen een basisplaats.
Duhuh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
NOS, VI en RTL hebben het ook al opgepakt. Ik snap Rik niet, volgens mij is hij eruit om te worden ontslagen, anders doe je zoiets niet. Dit is gewoon dom
Raar bericht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, soms snap ik AFCA.nl , maar http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0. Wat is er mis met Keje.
Staat er opzich los van. Tenzij hij de bak in moet ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wat nou als van der Boog achter het faillissement van TEG zit? Zou hij dan ook wegmoeten bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |