Ze hebben tenminste plezier:Pquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
even een trucje van eriksen tussendoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
even een trucje van eriksen tussendoor
Ja, daar hebben wij al genoeg kritiek op geleverd. Je loopt altijd een beetje achter op de feitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ajax verkoopt alleen maar, het koopt niks terug. Logisch dat het elftal zo slecht loopt.
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ajax verkoopt alleen maar, het koopt niks terug. Logisch dat het elftal zo slecht loopt.
Het valt niet zo op door al die miskopen die je nooit meer terug ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.
Nu worden we gelukkig wel kampioen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Breekt bijna z'n nek, dan is hetkampioenschap.
Idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nu worden we gelukkig wel kampioen.
Wie dan, behalve El Hamdaoui.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is ook redelijk wat gekocht afgelopen jaren hoor. Jammer alleen dat er zo goed als niets succesvols tussen zat.
Check voor de lol zijn PH, een en al meuk/onwetendheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij volgde het voetbalnieuws niet in 2007/2008?
Slecht begin van de dagquote:Van den Boog provoceert
AMSTERDAM - Daags na de vredesmissie van een Ajax-delegatie bij Johan Cruijff, heeft uitgerekend algemeen-directeur Rik van den Boog dit proces geprovoceerd. Vrijdagmiddag riep hij op De Toekomst de aanwezige jeugdtrainers bij elkaar en deelde hen mee, in bijzijn van commercieel directeur Henri van de Aat en hoofd-opleidingen Jan Olde Riekerink, dat Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ruben Jongkind en Bryan Roy per 30 juni op non-actief worden gesteld.
Mijn dagelijkse portie WTF!? Is weer binnen. Al zag ik het zo snel niet bevestigd op NuSport.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht begin van de dag![]()
Laat snel de nieuwe rvc gevormd zijn
Inderdaad, hup d'r uit met die dwaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Van den Boog heeft hiermee wel zijn definitieve doodvonnis getekend...
lol en ten waren er opeens geen vredeslievende acties meer van de Harde Kern vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Van den Boog heeft hiermee wel zijn definitieve doodvonnis getekend...
Dat wil hij juist, krijgt hij lekker een zeer hoge ontslagpremie mee. Dacht je nog dat van de Boog er nog voor Ajax zat dan.quote:
enige manier voor zover ik het dan nog zie is om hem zelf te laten p stappen dan. En k vrees dat ze bij de Harde Kern best ver voor willen gaan om hem daartoe te laten bewegen denk ik.. Maar wederom ben een buitenstaander en ken de boel verder ook niet in detail.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat wil hij juist, krijgt hij lekker een zeer hoge ontslagpremie mee. Dacht je nog dat van de Boog er nog voor Ajax zat dan.
Helaas? Opknopen aan de hoogste boom die gastquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
Vd Boog moet nu echt gaan oppassen, dit gaan een hoop mensen niet pikken. En helaas voor hem zitten daar een paar debielen tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |