Die gok was dan ook niet heel moeilijk wetende dat vd Boog er zitquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb net Studio Voetbal van 27 maart gekeken, Sjek voorspelde toen al dat Bergkamp en Jonk op non-actief zouden worden gesteld.
Best goed
Het is, als ik het goed begrijp, ook niet op non-actief gesteld. Er schijnt nu alleen besloten te zijn hun aan het eind van het seizoen aflopende contract (nog) niet te verlengen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had het niet verwacht, want dit zorgt er toch echt voor dat iedereen zich tegen hem keert .. We zullen het morgen vast wel merken.
Wandelgangen, voetbalzone maar toch...quote:Hij werd gelinkt aan Feyenoord, maar Danijel Pranjic lijkt te gaan kiezen voor rivaal Ajax. De Kroaat zal eerdaags van de nieuwe trainer van Bayern München, Jupp Heynckes, te horen krijgen dat hij overbodig is. Ajax heeft bij de zaakwaarnemer van de oud-speler van sc Heerenveen te kennen gegeven vier miljoen euro te willen betalen. De aanwezigheid van Miralem Sulejmani in Amsterdam helpt ook mee
Wat moet Ajax met pranjic? En 4 miljoen is teveel en ik zie Sulejmani er ook niet beter door voetballen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wandelgangen, voetbalzone maar toch...
Linksbuiten, linksback of linkshalf. Is sowieso een versterking.quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met pranjic? En 4 miljoen is teveel en ik zie Sulejmani er ook niet beter door voetballen.
Je hoeft toch niet alleen negers van 2 meter te kopen. Voor de Nederlandse competitie is dit zeker een versterking.quote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige speler, kan overal staan .. maar het is wel een dwerg.. dus ik weet niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |