Hele nette fiets. Hij "klopt".quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n fiets gisteren opgehaald en vandaag m'n pedalen er op gezet en een klein stukje gefietst. Lekker! Dit weekend eens over de Utrechtse Heuvelrug gaan slepenHad nog een foto belooft; helaas wel wat donker. Zal zaterdag wat betere plaatjes proberen te schieten.
[ afbeelding ]
In 't echt is ie mooier :p
Die had vandaag pufcursusquote:
Van goed poepen wordt je zo een paar kilo lichter. Ik ga eerst maar eens conditie in de sportschool opbouwen want die is volgens mij hopeloos:Pquote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Freddeh het volgende:
Pufcursus? Heeft mijn vrouwtje ook niet gehad en Hannah kwam er prima uit
En voor wie nog even genieten wil en met een lach op z'n gezicht z'n bed in wil, bij deze:
[ afbeelding ]
Hopelijk op 28 mei een paar kg lichter en een wat 'makkelijker' gezicht. Ziet er nu uit of ik aan het poepen ben
Valt me nu pas op overigens, als ik me niet vergis zit Fab helemaal linksachter op de foto. Te herkennen aan zwart/gele bandjes.
Je lengte is wss geen probleem maar je zal wel een vrij grote framemaat nodig hebben.. Je gewicht is goed te doen hoor, als de fiets mijn gewicht houdt dan de jouwe ook wel..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Van goed poepen wordt je zo een paar kilo lichter. Ik ga eerst maar eens conditie in de sportschool opbouwen want die is volgens mij hopeloos:P
2 meter => 85kg is dat een beetje te doen voor een wielrenner?
Oke thanks.! Nu nog een fietsmaatje zoeken want dat fiets toch fijner en is er vaak toch onderlinge concurrentiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je lengte is wss geen probleem maar je zal wel een vrij grote framemaat nodig hebben.. Je gewicht is goed te doen hoor, als de fiets mijn gewicht houdt dan de jouwe ook wel..
Daarvoor is dat fietskaart-punaise idee van Freddeh al handig, want dan kan je eens met iemand van hier fietsen en kijken of dat kliktquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oke thanks.! Nu nog een fietsmaatje zoeken want dat fiets toch fijner en is er vaak toch onderlinge concurrentie
Volgens mij zijn al die TCR's met 6700 uitgevoerd. Die van m'n ex-vriendinnetje wel. Zij heeft 'm in het wit, maar ik vind jouw kleurstelling mooier!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet niet zeker of het het Ultegra 6700 is. Lijkt er wel op als ik de plaatjes kijk![]()
Nu nog aan het zoeken naar bidonhouders (denk aan de Tacx Tao, staat volgens mij wel goed) en een houder voor m'n Iphone op de stuurpen (voorlopig ff een goedkopere oplossing dan bv. een Edge 800).
Zin in weekend!
Die wil ik de 28e wel gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Yankee het volgende:
Je kunt wel een cursusje soigneren gebruiken zo te zien......
Ik vind het vervelend dat hij zo relaxt op z'n fiets zit naast 2 zwoegende wielrenners. Kan ik echt slecht tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Tommeke het volgende:
@Freddeh: Volgens mij was die kerel naast jou een tijdje geleden bij me in de winkel. Mocht voor honderden euro's Castelli kleding
De 28e zal ik zorgen dat m'n borsthaar geschoren is hoorquote:
Dan zet ik iedereen wel handmatig op de kaart. Wel vreemd dat dat niet anders kan, ik zoek nog wel ff verder wat de opties zijn. Zal ik jou er op zetten Fab?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat alleen de eigenaar van een kaart punten kan neerzetten ofzo, ben nu ingelogd op google maar kan nog steeds niets toevoegen
Ik zit daar nu wel een beetje eenzaam in het Noorden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef Gripper het volgende:
Ohoh, ik zie al een patroon verschijnen op de kaart... Superhero woont in Amersfoort, zometeen hebben we een "axis of evil"
Komt nog wel. Ik hoop mijn marker dit jaar nog te kunnen verplaatsen naar regio Emmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik zit daar nu wel een beetje eenzaam in het Noorden...
Je had het toch eerst over Appelscha / Rolde?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Komt nog wel. Ik hoop mijn marker dit jaar nog te kunnen verplaatsen naar regio Emmen.
Dank u! Ben er zelf ook erg gelukkig mee. In de winkel vond ik het wel erg donker; maar als je de fiets dan buiten ziet is het juist precies goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die TCR's met 6700 uitgevoerd. Die van m'n ex-vriendinnetje wel. Zij heeft 'm in het wit, maar ik vind jouw kleurstelling mooier!
Klopt, we zijn ons iedere keer aan het oriënteren op andere lokaties. Heeft puur te maken met de staat van het pand. Appelscha bleek bizar duur uit te gaan vallen doordat er toch wat grotere dingen mis mee waren die pas bij bouwtechnische keuring aan het licht kwamen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je had het toch eerst over Appelscha / Rolde?
Gefixed. Ik wilde mn marker verplaatsen (hij stond op een bedrijventerrein in Nieuwegein) en maakte er per onegluk nog eentje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gripper vermenigvuldigt zich snel!
Staat er op, als het niet goed is moet je hem alsnog thuis ff verslepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:52 schreef Narcotical het volgende:
Zal mezelf er thuis ook even opgooien, zo via de mobiel gaat het niet..
Tenzij iemand anders even een markertje neer wil gooien in Rijswijk (Zh) ongeveer bij het station..?
Voor het monteren van pedalen heb je ook geen speciale pedaalsleutel nodig. Zo'n sleutel is handig voor het eraf halen van je pedalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De pedalen monteren ging gisteren eigenlijk verrassend makkelijk met een "gewone" steeksleutel 15 i.p.v. een pedaalsleutel. Heb ik iets fout kunnen doen?
Moet je zeker zo'n google account voor hebben?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef Freddeh het volgende:
Even vlug een Fok! fietsers kaart gemaakt. Volledig openbaar, volgens mij kan iedereen zichzelf erop zetten.
Ik zet de kaart voor ieders gemak wel in de OP.
@Gripper: Je staat erop.
Natuurlijk, ik heb z'n eerste fiets al klaarstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Freddeh het volgende:
Van SuperWeber staan er binnenkort ook 2 op
Ah! Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Voor het monteren van pedalen heb je ook geen speciale pedaalsleutel nodig. Zo'n sleutel is handig voor het eraf halen van je pedalen.
Ik hoop dat je montagepasta op de schroefdraad van je pedalen hebt gesmeerd alvorens ze in je fiets te draaien? Anders krijg je ze straks niet meer los. En hopelijk heb je ze niet te vast gezet. Vast is vast en ze draaien zichzelf nog wel wat vaster door de pedaalbeweging.
Wordt overschatquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
Btw die pufcursus schijnt wel effectief te zijn
Hoeft niet per sé, je kan ook doorgeven waar je woont, dan zet iemand anders met een google account je er wel opquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je zeker zo'n google account voor hebben?
[..]
Natuurlijk, ik heb z'n eerste fiets al klaarstaan. Ik maak vanavond wel even een accountje aan en dan pleur ik mezelf er wel even op. Btw die pufcursus schijnt wel effectief te zijn, natuurlijk kun je zonder, maar wij gaan graag voorbereid op pad. Is hetzelfde als je route plannen voordat je gaat fietsen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |