Ik vind het vervelend dat hij zo relaxt op z'n fiets zit naast 2 zwoegende wielrenners. Kan ik echt slecht tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Tommeke het volgende:
@Freddeh: Volgens mij was die kerel naast jou een tijdje geleden bij me in de winkel. Mocht voor honderden euro's Castelli kleding
De 28e zal ik zorgen dat m'n borsthaar geschoren is hoorquote:
Dan zet ik iedereen wel handmatig op de kaart. Wel vreemd dat dat niet anders kan, ik zoek nog wel ff verder wat de opties zijn. Zal ik jou er op zetten Fab?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat alleen de eigenaar van een kaart punten kan neerzetten ofzo, ben nu ingelogd op google maar kan nog steeds niets toevoegen
Ik zit daar nu wel een beetje eenzaam in het Noorden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef Gripper het volgende:
Ohoh, ik zie al een patroon verschijnen op de kaart... Superhero woont in Amersfoort, zometeen hebben we een "axis of evil"
Komt nog wel. Ik hoop mijn marker dit jaar nog te kunnen verplaatsen naar regio Emmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik zit daar nu wel een beetje eenzaam in het Noorden...
Je had het toch eerst over Appelscha / Rolde?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Komt nog wel. Ik hoop mijn marker dit jaar nog te kunnen verplaatsen naar regio Emmen.
Dank u! Ben er zelf ook erg gelukkig mee. In de winkel vond ik het wel erg donker; maar als je de fiets dan buiten ziet is het juist precies goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die TCR's met 6700 uitgevoerd. Die van m'n ex-vriendinnetje wel. Zij heeft 'm in het wit, maar ik vind jouw kleurstelling mooier!
Klopt, we zijn ons iedere keer aan het oriënteren op andere lokaties. Heeft puur te maken met de staat van het pand. Appelscha bleek bizar duur uit te gaan vallen doordat er toch wat grotere dingen mis mee waren die pas bij bouwtechnische keuring aan het licht kwamen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je had het toch eerst over Appelscha / Rolde?
Gefixed. Ik wilde mn marker verplaatsen (hij stond op een bedrijventerrein in Nieuwegein) en maakte er per onegluk nog eentje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gripper vermenigvuldigt zich snel!
Staat er op, als het niet goed is moet je hem alsnog thuis ff verslepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:52 schreef Narcotical het volgende:
Zal mezelf er thuis ook even opgooien, zo via de mobiel gaat het niet..
Tenzij iemand anders even een markertje neer wil gooien in Rijswijk (Zh) ongeveer bij het station..?
Voor het monteren van pedalen heb je ook geen speciale pedaalsleutel nodig. Zo'n sleutel is handig voor het eraf halen van je pedalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De pedalen monteren ging gisteren eigenlijk verrassend makkelijk met een "gewone" steeksleutel 15 i.p.v. een pedaalsleutel. Heb ik iets fout kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |