Je moet toch ergens beginnen he. En hij is in ieder geval wel uit dezelfde fabriekquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Oksel het volgende:
Mooi! Alleen jammer dat 'ie nie groen is.
Hele nette fiets. Hij "klopt".quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n fiets gisteren opgehaald en vandaag m'n pedalen er op gezet en een klein stukje gefietst. Lekker! Dit weekend eens over de Utrechtse Heuvelrug gaan slepenHad nog een foto belooft; helaas wel wat donker. Zal zaterdag wat betere plaatjes proberen te schieten.
[ afbeelding ]
In 't echt is ie mooier :p
Die had vandaag pufcursusquote:
Van goed poepen wordt je zo een paar kilo lichter. Ik ga eerst maar eens conditie in de sportschool opbouwen want die is volgens mij hopeloos:Pquote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Freddeh het volgende:
Pufcursus? Heeft mijn vrouwtje ook niet gehad en Hannah kwam er prima uit
En voor wie nog even genieten wil en met een lach op z'n gezicht z'n bed in wil, bij deze:
[ afbeelding ]
Hopelijk op 28 mei een paar kg lichter en een wat 'makkelijker' gezicht. Ziet er nu uit of ik aan het poepen ben
Valt me nu pas op overigens, als ik me niet vergis zit Fab helemaal linksachter op de foto. Te herkennen aan zwart/gele bandjes.
Je lengte is wss geen probleem maar je zal wel een vrij grote framemaat nodig hebben.. Je gewicht is goed te doen hoor, als de fiets mijn gewicht houdt dan de jouwe ook wel..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Van goed poepen wordt je zo een paar kilo lichter. Ik ga eerst maar eens conditie in de sportschool opbouwen want die is volgens mij hopeloos:P
2 meter => 85kg is dat een beetje te doen voor een wielrenner?
Oke thanks.! Nu nog een fietsmaatje zoeken want dat fiets toch fijner en is er vaak toch onderlinge concurrentiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je lengte is wss geen probleem maar je zal wel een vrij grote framemaat nodig hebben.. Je gewicht is goed te doen hoor, als de fiets mijn gewicht houdt dan de jouwe ook wel..
Daarvoor is dat fietskaart-punaise idee van Freddeh al handig, want dan kan je eens met iemand van hier fietsen en kijken of dat kliktquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oke thanks.! Nu nog een fietsmaatje zoeken want dat fiets toch fijner en is er vaak toch onderlinge concurrentie
Volgens mij zijn al die TCR's met 6700 uitgevoerd. Die van m'n ex-vriendinnetje wel. Zij heeft 'm in het wit, maar ik vind jouw kleurstelling mooier!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet niet zeker of het het Ultegra 6700 is. Lijkt er wel op als ik de plaatjes kijk![]()
Nu nog aan het zoeken naar bidonhouders (denk aan de Tacx Tao, staat volgens mij wel goed) en een houder voor m'n Iphone op de stuurpen (voorlopig ff een goedkopere oplossing dan bv. een Edge 800).
Zin in weekend!
Die wil ik de 28e wel gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Yankee het volgende:
Je kunt wel een cursusje soigneren gebruiken zo te zien......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |